2010. július 31., szombat

Nem kívánt álom - 33. rész

33. FEJEZET: CSALÁDI VITA

- Ki kér desszertet? – kérdeztem zavartan.
- Tudod, hogy kerestünk téged! – mondta anya a nővéremnek.
- Mivel csak most találkoztunk, és ezt is magamnak köszönhetem, úgy tűnik, hogy nem elég lelkesen.
- Szerintem hanyagoljuk inkább ezt a témát. – próbáltam közbevágni.
- A fél város téged keresett! Rengeteget tettünk azért, hogy megtaláljunk. – mondta Apa.
- Mégsem láttalak titeket 22 évig! – üvöltött már szinte Amanda.
- Szerintem az lenne a legjobb, ha másról beszélgetnénk. – szólaltam meg, de senki nem figyelt rám.
- Amanda, kislányom, hidd el, hogy soha nem felejtettünk el téged. Minden nap gondoltunk rád. – mondta anya.
- Ne hívj a kislányodnak! – háborodott fel a nővérem – Nekem ebből elegem van! – mondta, majd kiviharzott a kertbe.
- Nem éppen így terveztem a találkozást a nővéremmel. – mondtam. Apa és anya rám néztek. – Jó, beszélek vele. – mondtam, majd Amanda után mentem.

A nővérem éppen kint ült az egyik széken. Elővett egy szál cigit, és meggyújtotta.

- Cigizel? – kérdeztem, majd leültem mellé.
- Igen. Kérsz? – nyújtotta felém a dobozt.
- Most nem, köszi. – feleltem mosolyogva.
- Szóval szoktál cigizni. – vigyorgott.
- Néha, de nem anyáék előtt. Amúgy miért vagy ilyen velük?
- Mert haragszom rájuk. – mondta, majd megrántotta a vállát.
- De jogtalanul. Tényleg rengeteget kerestek téged. Soha nem felejtették el, hogy van még egy lányuk.
- Ne mondd! Nem is emlékszel rá.
- De el tudom képzelni. Tudom, hogy nem olyanok, akik egyszerűen elfelejtik a gyereküket.
- Hagyjuk most ezt oké? – kérdezte Amanda.
- Benne vagyok. Amúgy hogy találtál meg minket?
- Néztem a tv-t, és mutattak téged, meg az új pasidat, aki amúgy baromi helyes. – vigyorgott Amanda – Már gyanakodtam amúgy is rá, hogy ismerlek, de nem gondoltam volna, hogy a húgom vagy. Gondoltam, csak névrokonok vagyunk. Sok Kimberly Kyle élhet az országban. De amikor rájöttem, hogy a testvérem vagy, felvettem a kapcsolatot az egyik alkalmazottaddal. Végül nagy nehezen sikerült megszereznem anya számát. Felhívtam, közöltem vele, hogy valószínűleg az anyám, és aztán már történtek maguktól a dolgok.
- És előtte soha nem kerestél minket? – kérdeztem kissé félve.
- Nem. – vágta rá a nővérem – Haragudtam rátok, vagyis anyáékra. Most is furcsa rá azt mondani, hogy anya. – mondta gúnyosan.
- De szerintem beszélned kéne velük.
- Majd később. Most nem érzem magam készen hozzá.
- Rendben. Ugye itt alszol nálam?
- Aha . – felelte Amanda.
- Nekem este kéne mennem egy gálára, de inkább lemondom.
- Ne mondd le miattam! Ha kibírtam nélküled 22 évet, akkor 3 órát is ki fogok. – nevetett a nővérem.
- Rendben. – feleltem.

Mikor visszamentünk a házba, már Kelly, a sminkes és a fodrász is ott volt.
Kisminkeltek és begöndörítették a hajam. Kb. 2 órányi készülődés után indultam is a gálára.

Rossz volt ott hagyni a nővéreméket, de eleget kellett tennem a munkámnak.

Fél nyolcra jött értem a limuzin. Egyedül mentem a gálára.

A szokásos fotózkodás, és interjúk után bementem a terembe. Leültem a helyemre, és unatkoztam.

- Szia! – ült le mellém Jon ’’csaja’’, Ana.
- Ööö…szia! – válaszoltam.
- Az az igazság, hogy csak szeretnék bocsánatot kérni a múltkori viselkedésemért. Azt a baj velem, hogy nagyon rosszul kezelem a barátom ex-csajait.
- A barátod? Azt hittem, hogy Jonnal nem jártok.
- Ezt honnan veszed? – kérdezte értetlen fejet vágva.
- Csak onnan, hogy valamelyik nap bevallotta nekem, hogy még mindig szeret, és azt mondta, hogy te nem jelentesz neki semmit.
- Ez nem igaz. – mosolygott kínjában Ana.
- Pedig esküszöm, hogy így történt. – feleltem komolyan.
- Csak azért mondod, hogy szétválassz minket.
- Figyelj, Ana! Nem érdekem szétválasztani titeket. Sőt, örülök is neki, ha Jon együtt van valakivel. Szeretném, ha boldog lenne.
- Ne magyarázkodj nekem itt Kimberly Kyle. – kiabált a csaj – Esküszöm, hogy nem utoljára láttál engem. – mondta, majd elrohant.

Én csak röhögtem magamban.

Nem sokkal később elkezdődött a műsor. Unottan, de türelmesen néztem végig.

Mire hazaértem, a családom már aludt. Anyáék is nálam aludtak. Gyorsan lezuhanyoztam, majd lefeküdtem aludni. Amit a legjobban vártam a másnapban, az Nico volt.

Kimberly ruhája a gálán:
http://goods.imgsrv.divat.hu/31/3161/big_3161.jpg

cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/8/884/big_884.jpg

táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/4/485/big_485.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése