2010. július 15., csütörtök

Nem kívánt álom - 20. rész

20. FEJEZET: A LELEPLEZÉS

- De hát mi történt? – kérdezte a műsorvezető csodálkozva.
- Megismertem valaki mást. - feleltem egyszerűen. Nem akartam hazudni, ami miatt később magyarázkodhatok.
- Kit?
- Azt még nem mondhatom el. De megígérem, hogy nagyon hamar fény derül rá...Talán még ma.
- Még ma? Talán az esti díjátadóra célzol? – kérdezte kíváncsian a pasi.
- Lehet. – válaszoltam sejtelmesen.
- Én nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki is hódította el Kimberly Kyle-t Jonathan Togo-tól. Nem mondanál semmit a titokzatos idegenről?
- Csak annyit, hogy a hétvégi forma-1-es versenyen ismerkedtünk meg. De többet már tényleg nem mondok! Este úgy is kiderül, kivel szeretném leélni az életem.
- Ez nagyon aranyos. Szóval már ennyire komoly a kapcsolatotok?
- Igen, nagyon komoly. – mosolyogtam, majd Nicora néztem, aki az egyik operatőr mellett állt.

Az interjú hátralevő részében szóba került még a karrierem, a családom, és a sorozat.

A stúdióból visszamentünk a hotelbe. Visszajött a sminkes és a fodrász, hogy elkészítsék a külsőmet estére.

Az amúgy kiengedett hajamat a fodrász feltűzte kontyba, a sminkes pedig alakított egy kicsit a sminkemen. Ezek után már csak fel kellett öltöznöm.

Eközben Nico is elkészült. Indulhattunk is!

- Izgulsz? – kérdezte a limuzinba beszállva a párom.
- Egy kicsit. Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak szólni az emberek a kapcsolatunkhoz. – mondtam kissé félve.
- Én is kíváncsi vagyok a reakciójukra. De ha nem tetszik nekik, akkor sem fogunk szakítani.
- Tudom, de a sajtó kemény tud lenni.
- De mi itt vagyunk egymásnak. – mondta Nico kedvesen, majd megfogta a kezem.

Hamar megérkeztünk a díjátadó helyszínére.

- Készen állsz? – kérdeztem Nicotól.
- Essünk neki. – válaszolta.

Ekkor kiszálltunk a limuzinból. A fotósok rögtön elkezdték kattogtatni a gépeiket. Hallottuk a rajongók sikítozását.

Nicoval csak mosolyogva sétáltunk végig a vörös szőnyegen, kéz a kézben.

Végül a vendégeket köszöntő riporter elé érkeztünk. Mosolyogva kezdett el faggatózni:

- És megérkezett Kimberly Kyle, a CSI: Miami helyszínelők sztárja új barátjával. Mesélnél kicsit kettőtökről Kimberly? – szegezte elém a mikrofont a nő.
- Ő az új szerelmem, Nico Rosberg, forma-1-es versenyző. Hétfőn jöttünk össze, szóval még elég friss a kapcsolatunk.
- És mi történt Jonathannal? Hogyan fogadta a szakítást.
- Természetesen nagyon rosszul, de meg kellett értenie, hogy már mást szeretek. – mosolyogtam Nicora.
- Nico! Ismerted Kimberlyt előtte? Tudtad, egyáltalán, hogy egy híres színésznő? – tette fel a kérdést a riporter a páromnak.
- Igen, tudtam. És nem csak azért, mert közölte velem a csapat az érkezése előtt, hogy ki is jön! – nevetett kicsit a szerelmem - Gyakran néztem a CSI-t, és már akkor is Kimberly volt a kedvencem.
- Te is Niconak szurkoltál a Forma-1-ben? – kérdezte a riporter tőlem.
- Már régóta nézem a versenyeket, de nem ismertem az összes pilótát, többek között Nicot sem. De azért ismerős volt az első találkozásunkkor.
- Köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdésekre, és kívánok nagyon sok boldogságot, és persze jó szórakozást az estéhez. – mondta kedvesen a nő.
- Köszönjük! – válaszoltunk, majd nem törődve a többi riporterrel bementünk a terembe.

Beérve helyet foglaltunk a számunkra kijelölt helyen, majd vártuk a műsor kezdetét. Szétnéztem a teremben, hátha látom valamelyik híres ismerősömet, de helyette egy nem kívánatos személyt pillantottam meg; Jon volt az. Egy szőke csajjal cseverészett. Mikor észrevette, hogy figyelem, megcsókolta a csajt.

- Jelöltek valamelyik kategóriában? – kérdezte Nico, de látta, hogy nem figyelek – Kim! Itt vagy?
- Ja, persze. Mit is kérdeztél? – fordultam felé zavartan.
- Azt, hogy jelöltek-e.
- Igen. A legjobb női sorozat-főszereplő kategóriájában.
- És szerinted nyersz? – kérdezte Nico.
- Szerinted nem vagyok képes rá? – kérdeztem, miközben a karommal körülfontam a nyakát.
- Te vagy a legesélyesebb! A többiek a nyomodba sem érhetnek. – felelte Nico, majd megcsókolt.

A csók után hátranéztem, és láttam, hogy Jon ölni tudó tekintettel bámul minket.

Elégedetten dőltem hátra a székben, miközben a műsor már el is kezdődött.

Kimberly ruhája a műsorban: http://goods.imgsrv.divat.hu/0/15/big_15.jpg
Cipője: http://divat.hu/goods.php?act=item&itemid=2246

Kimberly ruhája a díjátadón: http://www.alkalmiruha.com/bali-nox-1100-2.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/58/5845/big_5845.jpg

Táskája: http://www.weddings.hu/blog/sagica/upload/t%C3%A1ska.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése