2010. július 31., szombat

Nem kívánt álom - 32. rész

32. FEJEZET: AZ ELTŰNTNEK HITT TESVÉR

Reggel 10 körül keltem. Vettem egy forró fürdőt, majd felöltöztem, befontam a hajam, és lementem a nappaliba.

Éppen reggeliztem, amikor észrevettem, hogy apa üzenetet írt:

„Kettőre megyek hozzád.”

Csak ennyi állt benne. Nagyon aggasztott, hogy mit akar elmondani. Reggeli után elmentem edzeni. Egy óra volt, mire hazaértem.

Rendeltem ebédet a város egyik legjobb étterméből, hogy azért mégse kaja nélkül várjam a szüleimet.

Az étel nemsokára megjött, majd apa is megérkezett nem sokkal két óra előtt.

- Szia Kimberly! – köszönt mosolyogva.
- Szia Apa! – feleltem, majd megöleltem – Gyere csak be!
- Köszönöm. Hogy vagy?
- Jól. És te? Rendeltem ebédet. Nem kérsz?
- Jól vagyok, de köszönöm, nem kérek semmit. Nem vagyok éhes.
- Rendben. Amúgy anya hol van? Annyira haragszik rám, hogy nem is akar látni? – kérdeztem szomorkodva.
- Nem erről van szó. Csak San Diego-ba ment.
- San Diego-ba? – kérdeztem értetlenül – Minek?
- Valakiért. Figyelj kicsim, beszélnünk kell!
- Apa, most már komolyan megijesztesz. – vágtam hirtelen komoly fejet.
- Nem kell megijedned. Nem az van, hogy esetleg halálos beteg vagyok, vagy elszegényedtünk. Egy nagyon jó dologról van szó.
- Már nem bírják tovább az idegeim. Mondd el, hogy miről van szó!
- Oké. Szóval…van egy nővéred.
- Hogy mi? – kerekedtek ki a szemeim.
- Jól hallottad. Az eltűntnek hitt nővéred előkerült.
- Eltűntnek hitt nővérem? Mégis miről beszélsz?
- Oké, elmondom az egész történetet. Szóval 22 évvel ezelőtt egyik nap, amikor sokáig dolgoztam, és anyukád éppen veled volt, a nővéredre, Amandára a baby-sitter vigyázott. Akkor gyakran dolgoztam sokáig, és anyukádnak is sok dolga volt. A nővéred akkor öt éves volt, és éppen a játszótéren voltak a baby-sitterel. Este nyolc körül értem haza, és láttam, hogy anyukád sír. Megkérdeztem mi a baj, és azt mondta, hogy Amanda eltűnt. Valaki elrabolhatta. Rögtön hívtuk a rendőrséget, akik meg is kezdték a keresést, de soha nem találták meg. – itt Apa majdnem elsírta magát – Az összes barátunk, ismerősünk és rokonunk segített a keresésben, de Amanda soha nem került elő.
- Nem is tudtam, hogy van testvérem. – csodálkoztam el – Miért nem szóltatok róla?
- Mert nem akartunk, hogy te is abban a tudatban élj, mint mi.
- De a testvérem! Jogom lett volna tudni róla.
- Kimberly, most inkább örülj együtt velünk a jó hírnek.
- Igazad van. És hol van most a nővérem? – olyan furcsa volt ezt kimondani.
- Anyukád nem sokára érkezik vele San Diego-ból. Már elvileg leszállt a gép. Mondtam nekik, hogy idejöjjenek, szóval elvileg fél órán belül megérkeznek.
- Fél óra? Ennyi idő múlva fogom látni a nővéremet? – sápadtam el, majd leültem a kanapéra.
- Igen. Várod már ugye? – kérdezte apa mosolyogva.
- Persze, hogy várom, de ez annyira hirtelen jött. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen fog velem történni.

Apa mesélt egy kicsit Amandáról, de nem sokára hallottuk, hogy csöngetnek.

- Készen állsz? – kérdezte Apa.
- Igen. – sóhajtottam.

Apa kinyitotta az ajtót, és akkor belépett rajta anya és a nővérem. Nagyon hasonlított rám. Neki is hosszú, világosbarna haja volt.

- Helloka! – köszönt, mikor meglátott minket.
- Szia! Kimberly vagyok. – köszöntem neki kedvesen.
- Tudom, ki vagy drágaságom. – mondta – Emlékszem még rád. Bár akkor még egészen máshogy néztél ki. – nevetett.

Ezután Amanda üdvözölte apát is.

- Kérsz valamit inni vagy enni? – kérdeztem tőle.
- Igen. Nagyon éhes vagyok.
- Akkor szerintem ebédeljünk. – vetettem fel az ötletet, majd az asztalhoz mentünk.

Ebéd közben nem sokat beszéltünk egymáshoz. Mindenkinek furcsa volt a találkozás. Végülis 22 év telt el.

Végül nem bírtam a csendet és megszólaltam:

- Mesélj magadról Amanda. Mi történt veled San Diegoban?
- Semmi jó. – mondta fintorogva – Miután odakerültem az életem szörnyű lett. Habár sikerült megszöknöm attól a mocsoktól, aki elrabolt, de tehetetlen voltam, hiszen senkit nem ismertem San Diegoban. Végül egy házaspár fogadott be. Ők neveltek fel, és őket tekintettem mindig is a szüleimnek. – nézett kicsit szúrósan Amanda a szüleinkre.

Na! Ebből mi lesz…

Kimberly felsője: http://goods.imgsrv.divat.hu/40/4079/big_4079.jpg

Nadrágja: http://goods.imgsrv.divat.hu/18/1847/big_1847.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/61/6149/big_6149.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése