2010. július 6., kedd

Nem kívánt álom - 4. rész

4. FEJEZET: RANDI???

Néhány perc múlva Roxanne is megérkezett a bárba, ahol Nico már várt rá. Mosolyogva ment a sráchoz.

- Szia! Hogy vagy? – köszöntötte.
- Hello! Jól, köszi. És te? Nagyon csinos vagy. – válaszolta Nico.
- Én is jól vagyok. És köszönöm a bókot. – mondta Roxanne mosolyogva.
- Nincs mit. Mit iszol?
- Egy vodka-narancsot kérek. – mondta Roxie.

Nico megrendelte az italokat, de ő csak vizet ivott, ami furcsa volt Roxanne számára.

- És honnan jöttél? – törte meg a csendet a srác, miután megkapták az italokat – Angol vagy?
- Neeem. – felelte Roxanne – Amerikából jöttem.
- A barátnőd is? – kérdezte Nico.
- Igen, mindketten Los Angelesből jöttünk.
- És mivel foglalkoztok?
- Igaziból jogásznak tanultam, de néhány éve elkezdtem modellkedni, és jelenleg ebben a szakmában dolgozom. Kimberly pedig, mert így hívják a barátnőmet színésznő. A CSI: Miami helyszínelők című sorozatban játszik a barátjával, Jonathan Togoval.
- Barátjával? – kérdezte Nico meglepődbe.
- Igen. Őt nem láttad, mert mikor odajött hozzánk már nem voltál ott. De a barátjával érkezett ide. Hármasban jöttünk a forma-1-es versenyre.
- Szóval a versenyre jöttetek?
- Igen, Mivel Kimberlyék sztárok, ezért meghívták őket. Mondjuk én semmit nem értek ehhez a sporthoz. Csak Kimberly miatt jöttem el. Nemrég szakítottam a barátommal, és jöttünk pasit keresni nekem. – nevetett a lány – De lehet, hogy már találtam is egyet. – kacsintott Nicora.

Nico inkább próbálta kerülni a lány tekintetét. Kicsit zavarban érezte magát. Még beszélgettek egy kicsit, de aztán mindketten elindultak a szobájukba.

Másnap reggel Jonnal már lementünk reggelizni, amikor Roxie is megjelent az asztalunknál.

- Jó reggelt! – köszöntem neki.
- Jó reggelt! – válaszolta, majd Jonhoz fordult – Ne is köszönj!
- Mi a baj szívem? – kérdeztem – Nem sikerült jól a randid Nicoval?
- Szerintem nem is randi volt. – mondta Roxanne, majd leült mellénk az asztalhoz – Beszélgettünk egy kicsit, de ő nem volt túl közlékeny.
- Ezt hogy érted? - kérdeztem értetlenül.
- Hiába célozgattam rá, hogy bejön, elengedte a füle mellett a bókjaimat. Nem tudom miért hittem azt, hogy van esélyünk.
- Még csak egy napja ismered. Szerintem túl korai volt találkozni. – mondtam a barátnőmnek.
- Szerintem van csaja, és csak azért nem utasított vissza, mikor elhívtad, mert nem akart leégetni. – osztotta meg a véleményét velünk a szerelmem két falat között.
- Jon! Inkább tömb a fejed. Kell bele valami, ha már agy nincs benne. – vágott vissza Roxanne.
- Befejeznétek végre? – szóltam közbe – Olyan kínos ez nekem.
- Nyugi szívem! Majd megszokod. – felelte Jon és megsimogatta a hátam. Egy nagyon csúnya nézéssel válaszoltam neki.
- És mi lesz a mai program? – kérdezte Roxie, miután visszatért a kaja beszerző körútjáról.
- Arra gondoltam, hogy kimehetnénk a pályára. Ma van az első két szabadedzés.
- Nem maradhatnánk inkább ágyban és pihennénk egész nap? – kérdezte kissé hisztisen Jon – Túl sokat dolgoztam az elmúlt hónapokban. Szükségem van a pihenésre.
- De ha az ágyban maradnánk, úgyse pihennénk, akkor meg minek erőltetni a relaxálást. – szóltam be a páromnak.
- Oltás Togo! – mondta nevetve Roxie.
- Mindjárt kapsz te olyan oltást…- kezdte el fenyegetni Jonathan Roxanne-t.
- Elég lesz!- mondtam – Készen vagytok már? Mert akkor indulhatunk a pályához.
- Mehetünk. – felelte a másik két egyén nem túl lelkesen.
- Remek! – mondtam vidáman – Hívok egy taxit és akkor indulhatunk is.

Pár perc múlva már a taxit vártuk a szálloda halljában, amit a recepciós hívott nekünk. Miután megérkezett, közöltük a sofőrrel, hogy hova is megyünk. Útközben mindannyian az utat néztük, nem igazán beszélgettünk. Mindenki számára elég volt az a néhány ’’összezörrenés’’, ami reggeli közben történt.

A pályára érve megmutattunk a VIP belépőnket, és a boxutcában kezdtünk el sétálgatni. Azt hiszem, hogy hármunk közül csak engem nyűgöztek le a kocsik. Roxie és Jon inkább egymás piszkálásával volt elfoglalva.

A Mercedes hívott meg minket a versenyre, szóval az ő boxukban fogjuk tölteni a hétvégét. Éppen vége volt az első szabadedzésnek. Néztük az egyik képernyőn az eredményt, amikor megakadt a szemem a Nico Rosberg néven. Ekkor jött be éppen a nevezett egyén a büfé részlegbe. Roxanne-t és engem egyszerre ért a felismerés.

Kimberly ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/18/1869/big_1869.jpg

Roxanne ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/24/2415/big_2415.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése