2010. július 9., péntek

Nem kívánt álom - 11. rész

11. FEJEZET: A BULI

Miután alaposan kibeszélgettük magunkat, visszasiettünk a hotelbe készülődni az esti bulira.

Roxie szobájában begöndörítettük a hajunkat, kisminkeltük magunkat és felvettük az új ruhákat, amiket addigra kimosott a szálloda személyzete.

(Roxie ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/44/4493/big_4493.jpg
Cipője: http://reneszanszasszony.freeblog.hu/files/cip%C5%91.jpg

Kimberly ruhája és cipője: http://www.fashionweb.hu/termekek/denny_rose/2413/)

A buli helyszíne nem messze volt a hoteltől, szóval úgy döntöttünk, hogy gyalog megyünk. Reméltük, hogy nem lesznek ott újságírók. Mert ha igen, akkor az gáz, hogy a két sztár gyalog érkezik a buliba.

Sajnos voltak fotósok, de szerencsére csak bent. Lehet, hogy egy kicsit elkéstünk.

Fényképezkedtünk egy kicsit, nyilatkoztunk néhány újságírónak, majd mehettünk bulizni. Roxanne rögtön elment táncolni di Grassival, és Jon is elkezdett beszélgetni valakivel, szóval egyedül maradtam. A szememmel Nicot kerestem folyamatosan. Végül ő talált rám előbb.

- Szia! Örülök, hogy eljöttél. – köszöntött kedvesen. Furcsáltam, hogy kedves velem azok után is, amit vele tettem.
- Szia! Gondoltuk, bulizunk egy kicsit. – feleltem – Te mióta vagy itt?
- Kb. fél órája érkeztem. – válaszolta – Hozzak valamit inni?
- Igen, az jól esne.
- Mit kérsz?
- Egy tequilát.
- Be akarsz rúgni talán? – kérdezte Nico vigyorogva.
- Nem, csak ki akarom engedni a gőzt. – válaszoltam, miközben megrántottam a vállam.
- Te tudod. – mondta, majd elment piáért.

Közben Roxanne érkezett meg. Látszott, hogy benne is van már pár feles. Pedig még csak kb. negyed órája vagyunk itt.

- Mizu? – kérdeztem tőle.
- Képzeld Lucas megcsókolt. – mondta vigyorogva.
- Máris? Nem lehet, hogy csak elesett. – húztam a barátnőm agyát.
- Haha, nagyon vicces Kimberly!
- Tudom, én már csak ilyen vicces vagyok. Na de mi történt pontosan? És most hol van?
- Táncoltunk, aztán egyszer csak a számon éreztem az övét. De nagyon jól volt. – felelte boldogan – És most éppen hoz piát nekem. És te kivel vagy?
- Nicoval.
- És hol van Jon?
- Őszintén? Fogalmam sincs. – feleltem, miközben szétnéztem a teremben. Tényleg nem láttam azóta, hogy bejöttünk a buliba.
- Mindegy. Nekem nem is hiányzik. – válaszolta Roxie vigyorogva, majd eltűnt.

Nem sokára Nico is megérkezett a piákkal. Odaadta a tequilát, amit rögtön meg is ittam.

- Ugye jól bírod a piát? – kérdezte Nico – Csak mert még a végén megint az ágyamban kötsz ki. – mondta, majd ő is ivott egyet.
Kicsit lefagytam.

- Tudod mit? Inkább hozz még egyet. – válaszoltam. Nico megrántotta a vállát, majd elment.

Kb. két perc múlva visszatért és megint ittunk. Ez így ment kb. egy óráig.

A végén már teljesen feloldódtak a gátlásaim, és Niconak ejtettem sexy táncot. Mivel ő is ivott elég sokat, nem ellenezte a dolgot. Sőt! Nagyon is tetszett neki.

Jon eközben engem keresett, de a nagy tömegben és a hangzavarban nem talált. Odament Roxie-hoz, hátha ő tudja merre vagyok.

- Hé! Nem láttad Kimet? – kérdezte türelmetlenül.
- Nem látod, hogy nem érek rá? – felelte Roxanne, majd tovább táncolt Lucassal.
- Nem érdekel! Nem tudom, hol van és aggódok érte.
- Biztos nem esett semmi baja. Csak bulizik valakivel. – felelte. Roxanne nem akarta elmondani, hogy Nicoval vagyok.
- És ha nem?
- Ne aggódj már folyton! Érezd jól magad inkább! – mondta Roxanne nevetve, majd legurított még egy felest.
- Veled sem érek túl sokat. – mondta Jon bosszúsan, majd tovább keresgélt.

Eközben Nicoval nagyon jól éreztük magunkat, vagyis egymást. Úgy gondoltuk, hogy elég volt a buliból, és elindultunk vissza, a hotelbe kettesben.

- Azt hiszem, túl sokat ittam. – mondtam nevetve.
- Tényleg sokat ittál – röhögött Nico is – De én is.
- Akkor alkoholtestvérek vagyunk. – mondtam.
- Ne legyünk testvérek, mert akkor nem sexelhetünk. – felelte Nico vigyorogva.
- Miért? Sexelni akarsz? – húztam az agyát.
- Veled? Bármit! – vágta rá, majd megpuszilta az arcom.

Kb. tíz perc múlva vissza is értünk a szállodába.

Felmentünk Nico szobájába. Miután bementünk, Nico bezárta az ajtót, én pedig átöleltem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése