2010. augusztus 1., vasárnap

Nem kívánt álom - 34. rész

34. FEJEZET: ÚJRA NICO!

Reggel izgatottan ébredtem. Gyorsan összepakoltam, és elkészülődtem. Lezuhanyoztam, megmostam a hajam, majd megszárítottam, és kisminkeltem magam.

Éppen a bőröndöket vittem le, amikor Amanda jött ki a szobájából kómásan.

- Mit csinálsz ilyenkor Kimberly? – kérdezte, és a szemeit törölgette.
- Nem sokára indulok Németországba. – válaszoltam lelkesen.
- Németországba? Minek mész te oda?
- Nicohoz. – mosolyogtam – Végre látom öt nap után.
- Ja, a pasid. Akkor jó szórakozást! – mondta, majd elindult vissza, a szobájába.
- Amanda! – szóltam utána.
- Igen? – fordult vissza.
- Nincs kedved velem jönni? – kérdeztem kicsit félve.
- Németországba? Nem értek én ahhoz a száguldáshoz.
- Én sem annyira. De nem az a lényeg. Jól fogod érezni magad, és kicsit jobban meg is ismerjük egymást.
- Rendben. Úgy sincs jobb dolgom. Anyáékkal meg nem akarok maradni. – mondta – Mikor indulunk?
- Negyed óra múlva.
- Mi?? Nem tudok elkészülni negyed óra alatt.
- Hát ha csak itt állsz, akkor nem is. Na siess! Pakolj össze, és öltözz fel! Lent megvárlak. – mondtam, majd lementem a nappaliba.

A konyhában csináltam kávét, és öltöttem magamnak. Hívtam egy taxit, majd elkezdtem az újságot böngészni. Megakadt a szemem az egyik cikken:

„Tegnap csúnyán összeveszett Kimberly Kyle és Ana Stoner. A két híresség az egyik divatmárka gáláján kapott össze. Mivel Ana Stoner jelenleg Jonathan Togoval jár, Kimberly Kyle pedig a színész volt baránője, valószínűleg a CSI: Miami helyszínelők Ryan Wolfe-ja miatt tört ki a vita. Talán újabb háború vette kezdetét Hollywoodban?”

Nagyszerű! Megint egy hülyeség miatt írnak rólam.

A gondolkodásomat Amanda szakította félbe.

- Felőlem mehetünk. – mondta.
- Igyál egy kávét! Addig én szólok apáéknak, hogy elmentünk. – mondtam, majd felrohantam az emeltre.

Anyáék még aludtak. Apa felkelt, mikor bementem a szobámba. Suttogva elmondtam neki, hogy megyek Németországba Nicohoz és, hogy Amanda is jön. Mondtam nekik, hogy maradjanak, amíg csak szeretnének.

Mire visszaértem, Amanda már készen állt.

- Akkor mehetünk? – kérdeztem mosolyogva.
- Aha. – mondta, majd kimentünk a taxihoz.

A taxis bepakolta a bőröndjeinket a csomagtartóba, majd elindultunk a reptér felé.

A magángépemmel repültünk Hockenheimbe. Mikor felszálltunk észrevettem, hogy Amanda unottam bámul ki az ablakon.

- Voltál már Németországban? – próbáltam megtörni a csendet.
- Még nem voltam külföldön. – felelte a nővérem.
- Akkor ez most nagy dolog lehet neked. – mosolyogtam – Izgulsz?
- Ja. – felelte unottan.
- Valami baj van? Talán nem akartál velem jönni?
- Nem ez a baj, mert szívesen utazok veled Németországba! Csak tudod, olyan furcsa, hogy nem láttalak titeket ennyi éven keresztül, most meg itt jópofizunk egymásnak. Nem veled van a bajom, mert nagyon kicsi voltál, mikor eltűntem, de anyáékra haragszom.
- Ne haragudj rájuk! Lehet, hogy nem emlékszem abból az időből semmire, és még csak nem is sejtettem, hogy van egy nővérem, de biztos vagyok benne, hogy nagyon hiányoztál nekik.
- Lehet, hogy igazad van. – sóhajtott Amanda.
- Inkább biztos. – kacsintottam rá. Ezen mindketten elnevettük magunkat.

Az út hátralevő részében inkább csak pihentünk. Végül este 10 körül szállt le a gépünk egy Hockenheim közelében lévő városban.

Miközben a csomagjainkra vártunk, írtam Niconak egy sms-t, hogy hol van. Visszaírta, hogy még a pályánál. Ezért a nővéremmel a reptértől a pálya felé vettük az irányt. Egy taxi elvitt minket a Hockenheimringhez.

Izgatottan indultam el a Mercedes boxa felé. Amanda alig tudta tartani velem a lépést. Mikor megérkeztem a boxhoz, Nico éppen akkor jött ki. Mikor megláttam, egyszerűen rávetettem magam.

- Szia! – köszöntem boldogan – Annyira hiányoztál!
- Szia! Te is nekem szívem! – felelte Nico mosolyogva, majd megcsókolt.
Hallottam, ahogy Amanda köhögést színlel.
- Nico, szeretném bemutatni az eltűntnek hitt nővéremet. Ő itt Amanda. – mondtam a szerelmemnek.
- Örvendek szépfiú! – nyújtotta a kezét a nővérem mosolyogva.
- Ööö…szia! – mondta Nico ledöbbenve.

Kimberly felsője: http://goods.imgsrv.divat.hu/20/2085/big_2085.jpg

Nadrágja: http://goods.imgsrv.divat.hu/20/2064/big_2064.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/8/827/big_827.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/4/423/big_423.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése