2010. július 29., csütörtök

Nem kívánt álom - 29. rész

29. FEJEZET: MÉG EGY NICO

Másnap reggel fél 9-kor telefoncsörgésre keltem.

- Igen? – szóltam bele a mobilomba kómásan.
- Szia Kimberly! Natalia vagyok. Csak szólni akartam, hogy kettőre megyek érted, hogy elvigyelek az interjúra.
- Nagyszerű! – mondtam unottan.
- Kimberly, ne csináld ezt! Örülj neki, hogy van munkád.
- Tudod, hogy örülök. – válaszoltam.
- Hát az nem biztos. De mindegy, csak ennyit akartam. Kettőre készülj, el. Na szia! – mondta, majd mielőtt válaszolhattam volna, letette a telefont.
- Kezd mindenből elegem lenni. – mondtam magamnak, majd továbbaludtam.

Végül 11-kor keltem fel. Megreggeliztem, felöltöztem, majd elmentem futni. Az elmúlt hetekben elhanyagoltam az edzést, szóval volt mit bepótoltam. Bár szerencsére csak pár dekát híztam, amit könnyű volt ledolgozni.

Lefutottam a partra, ami nem volt annyira messze a házamtól. Leültem a homokba, és a tengert figyeltem. Azóta járok le gyakran a tengerhez, hogy Los Angelesbe költöztem. Csak nézem a hullámokat, megmosom a lábam, és élvezem a napsütést.

A homokban ülve elgondolkodtam sok mindekről. Az életem az elmúlt két hétben teljesen megváltozott. Szerelmesebb vagyok, mint valaha, hála Niconak. De elveszítettem a legjobb a barátnőmet, ami viszont nagyon rosszul érintett.

Teljesen elmerültem a gondolataimat, amikor észrevettem, hogy valaki leült közvetlenül mellém.

- Szia! Te ugye Kimberly Kyle vagy? – kérdezte egy srác kedvesen.
- Igen. Szia! – válaszoltam kissé félve.
- Nico Hülkenberg vagyok, Forma-1-es versenyző. – mutatkozott be.
- Ááá, igen. Láttalak Angliában. A Williams-nél versenyzel ugye?
- Igen. Örülök, hogy tudod. – mosolygott.
- Hát igen…nem sok amerikai színésznő tudná. – nevettem – És mi járatban vagy erre? Nem Németországban kéne lenned?
- Kicsit nyaraltam az Angol Nagydíj után. Ma délután megyek Németországba. – magyarázta.
- Ja, oké. – feleltem.
- Te nem jössz a Német Nagydíjra? – kérdezte néhány másodperc csend után.
- De igen, de csak pénteken. Ma meg holnap még dolgozom.
- Értem. Ez van, ha híres színésznő vagy.
- Igen. Néha jó, néha rossz. – feleltem – És mióta vagy a városban?
- Szombaton érkeztem. Valami jó meleg helyre akartam menni, és az ismerőseim azt mondták, hogy Los Angeles szép ilyenkor, szóval idejöttem. – mesélte.
- Hát igen, Los Angeles gyönyörű hely. – feleltem, és a tengert néztem – És hogy tetszett?
- Tényleg gyönyörű. Úgy érzem, még sokszor fogok visszajönni ide. – mosolygott.
- Megértelek. Mikor ideköltöztem, kicsit féltem, hogy ott kell hagynom Phoenix-et, de minél többet voltam itt, annál jobban beleszerettem a városba. Most már nem bánom, hogy ide kellett költöznöm.
- Phoenix-ben éltél?
- Igen, phoenix-i csaj vagyok. – nevettem – A CSI forgatások miatt kellett ideköltöznöm.

Még beszélgettünk kicsit, majd Nico elment, mert indult a gépe, én pedig hazamentem, hogy elkészüljek az interjúra.

Otthon lezuhanyoztam, és megmostam a hajam. Megszárítottam, majd kivasaltam. Kisminkeltem magam, és vártam, hogy a drága menedzseren megérkezzen.

13:50-kor végül hallottam, hogy dudál. Bezártam a házat, és beszálltam a kocsijába.

- Szia! – köszöntem.
- Szia Kim! Mehetünk? – kérdezte.
- Igen. – mondtam, majd elindultunk.

Nem sokára meg is érkeztünk a belváros egyik irodájához. Nat leparkolta a kocsit, majd bementünk az épületbe. A lap szerkesztősége a harmadik emeleten volt, ahova lifttel mentünk. Mikor kiszálltunk a liftből, egy 34- 35 éves nő várt minket.

- Jó napot! – köszönt kedvesen – Alison James vagyok. Én fogom ma elkészíteni az interjút önnel, Miss Kyle. Köszönjük, hogy elfogadta a felkérésünket.
- Jó napot! Én köszönöm az érdeklődésüket. – mosolyogtam.
- Kérem jöjjenek velem. – mondta Alison, majd bevezetett minket egy szobába – Ez az irodám. Kérnek esetleg egy kávét, vagy valami üdítőt?
- Én nem kérek, köszönöm. – feleltem, majd leültem Alisonnal szembe.
- Én se. – mondta Natalia.
- Rendben, akkor szerintem kezdjük is el az interjút. – mondta Alison, majd elővett egy diktafon, és egy papírt, meg egy tollat.

Az interjú kezdetét vette. Az elején csak a sorozatról, meg a gyerekkoromról kérdezősködött, de aztán az a téma jött, amitől nagyon is tartottam.

- Mit gondol a volt-barátja, Jonathan Togo, és a barátnője, Roxanne Philips közötti viszonyról?

Kimberly felsője: http://goods.imgsrv.divat.hu/0/64/big_64.jpg

Nadrágja: http://goods.imgsrv.divat.hu/0/67/big_67.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/58/5857/big_5857.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/4/419/big_419.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése