2010. július 23., péntek

Nem kívánt álom - 24. rész

24. FEJEZET: AZ UTOLSÓ KÖZÖS NAP

- Roxie ráhajtott Jonra! – mondtam már szinte sírva.
- Ezt honnan veszed? – kérdezte Nico, miközben leült mellém.
- Láttam a tv-ben, és Roxie olyan furcsán viselkedett az elmúlt napokban. Biztos ez állt a dolog mögött.
- Nem lehet, hogy csak félreértesz valamit?
- Nico, ezt nem lehet félreérteni! A saját szememmel láttam, hogy ölelkezik az exemmel. Mi más lehetne rá a magyarázat? – kiabáltam hisztisen.
- Oké, nyugi!
- Bocsi szívem! – öleltem meg – Csak nem gondoltam, hogy képes ilyenre a barátnőm.
- Megértelek. Az lenne a legjobb, ha leülnétek, és megbeszélnétek a dolgot. – mondta Nico komolyan.
- Tudom. Majd átmegyek hozzá.
- Rendben, de most aludjunk. – mondta Nico, majd bebújt a takaró alá.
- Oké. – feleltem, majd én is ugyanezt tettem.

Éjszaka alig aludtam néhány órát. Sok minden kavargott a fejemben; a szüleim, Roxanne, az, hogy Nico hamarosan elmegy.

Végül reggel 8-kor elegem lett, és felkeltem.

Lementem a nappaliba a telefonommal együtt, és megnéztem az üzeneteimet. Volt két nem-fogadott hívásom apától, egy Jontól, egy pedig Nataliától.

Nem tudtam, Jon miért hívott, de jelenleg van jobb dolgom is, mint az idióta exemmel foglalkozni.

Ismét Roxanne számát tárcsáztam, de persze megint nem vette fel. Így hagytam neki még egy üzenetet:

- Szia Roxanne! Remélem hallottad a tegnapi üzenetem. Tényleg beszélnünk kell! Hiába próbálsz megszakítani velem minden kapcsolatot, előbb-utóbb úgy is rád találok. Éjszaka nem tudtam aludni miattad, szóval hívj minél hamarabb!

Hagytam még neki az elkövetkezendő pár órában jó pár üzenetet. Reméltem, hogy egyszer csak visszahív.

- Jó reggelt szívem! – jött le végül Nico 11-kor.
- Szia baby! Jól aludtál? – kérdeztem tőle kedvesen, és adtam neki egy csókot.
- Melletted? Persze! – vágta rá vigyorogva.
- Mit kérsz reggelire? – kérdeztem, majd kinyitottam a hűtőt. Még mindig nem volt benne semmi.
- Téged! – mondta, majd átölelt hátulról, és elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Be kéne vásárolni. – szólaltam meg egyszerűen, majd kibújtam az öleléséből. Mindig is szerettem húzni a pasik agyát.
- Majd bevásárolunk később! – vágta rá a szerelmem.
- De én már éhes vagyok, és szeretnék valamit enni.

Ezzel elindultam az emeletre, hogy átöltözzek. Bő félórányi készülődés után, visszamentem a nappaliba. Nico már felöltözve ült a kanapén.

- Ugye tudod, hogy most megsértődtem? – mondta Nico durcisan, de kissé mosolyogva.
- Jaj, szegénykém! – simogattam meg az arát – Majd este kiengesztellek!
- Remélem is. – mondta, majd megcsókolt.
- Na eddig tartott a nagy sértődöttség? – mosolyogtam.
- Neked nem lehet ellenállni! – felelte, majd ismét megcsókolt.

Ezután elmentünk az egyik közeli boltba vásárolni. Vettünk kaját, és mindent, amire szükségünk lehet.

Délután megmutattam Niconak Los Angelest. Ebédeltünk egy étteremben, sétálgattunk a parton, majd hazamentünk.

Este összedobtam valami vacsit, persze nem kell túl jóra számítani, hiszen az ÉN főzőtudományomról van szó. De Niconak legalább ízlett.

- Beszéltél már Roxanne-nel? – kérdezte vacsora után.
- Hívtam, hagytam neki üzenetet, de nem reagált. – sóhajtottam – Majd átmegyek hozzá holnap.
- Oké. Bár én nem tudom elképzelni róla, hogy ilyet tenne.
- Én sem! Azt hittem, hogy a legjobb barátnőm és, hogy soha nem ártana nekem. Azért is nehéz elképzelni ezt róla, mert Jonnal mindig is utálták egymást. Már az első találkozásukkor látszott, hogy nem fognak kijönni.
- Arra gondoltál már, hogy talán Jon hajtott Roxie-ra?
- Jon? Ő még jobban utálta Roxie-t, mint Roxie őt. – nevettem egy kicsit.
- De előtte dobták. Lehet, hogy így akart bosszút állni rajtad. Ha már szakítottál vele, akkor tönkreteszi az egyik legerősebb barátságodat.
- Ha ez is volt Jon terve, akkor sem kellett volna Roxanne-nek foglalkoznia vele. De már nagyon szeretném tudni, hogy mi is történt pontosan.
- Megértelek. De most ne törődj a problémáiddal, foglalkozz inkább velem. – csókolt meg Nico.
- Jó ötlet. – feleltem, majd a kezeimet a nyaka köré fontam.

Nico felkapott, és a hálóba vitt. Méltóképpen töltöttük el az utolsó közös esténket.

Kimberly ruhája, cipője, és karkötője:

http://3.bp.blogspot.com/_7KjJdySKlM0/SIh6DcSfJ_I/AAAAAAAAAqM/ZUhNd2N0UcA/s400/topshop%2Bruha,%2Bhermes%2Bkark%C3%B6t%C5%91,%2Bc%2Bloubutin%2Bcip%C5%91.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése