2010. július 13., kedd

Nem kívánt álom - 17. rész

17. FEJEZET: EGY CSODÁLATOS NAP

Nico gyengéden lehúzta rólam a ruhámat. Eközben én az övével bíbelődtem. Miután sikerült megszabadítatom a nadrágjától, a pólóját is levettem.

Nico ajkai és kezei bebarangolták a testemet. Olyan jó volt vele, hogy nem akartam, hogy vége legyen.

Nico lassan kikapcsolta a melltartómat és lehúzta a bugyimat, én pedig levettem a boxerét. Mélyen a szemembe nézett, nem tudtunk uralkodni a vágyaink felett. A hátára fordítottam, majd ráültem. Elkezdtem csókolgatni a nyakát, a mellkasát, majd a hasát.

Pár perccel később ő került felülre, és tovább kényeztette a testemet.

Miután mindkettőnket elöntött a kéj, jóleső fáradsággal dőlt le mellém.

- Szeretlek! – szólaltam még végül.
- Én is szeretlek! – válaszolta, majd megcsókolt.

Egymás kajaiban aludtunk el.

Másnap reggel én keltem fel előbb. Boldogan gondoltam vissza a tegnap estére. Néhány percig csak néztem a még alvó páromat, majd úgy döntöttem, hogy csinálok reggelit. Biztos kimerülhetett szegény…

Felvettem a bugyimat és Nico pólóját, majd lementem a konyhába.

A hűtőben nem találtam túl sok mindent. Tipikus agglegénylakás. Végül a palacsinta mellett döntöttem. Gondoltam, meglepem valami tipikus amerikai kajával.

Már majdnem kész volt az összes palacsinta, mikor a szerelmem is megjelent egy szál alsógatyában. Valószínűleg a jó illatra kelt fel.

- Jó reggelt! – adtam neki egy csókot.
- Jó reggelt szívem! – válaszolta, majd átölelt – Nagyon jó illat van. Mit sütsz?
- Amerikai palacsintát.
- Az finom. – mondta, majd ellopott egyet.
- Hé! Még nincs kész. – nevettem.
- Nekem tökéletes így is. – felelte – Amúgy nagyon jó volt a tegnap este.
- Szerintem is. A vacsora is nagyon ízlett, és utána is remekül éreztem magam.
- Örülök neki. Szerettelek volna elkápráztatni.
- Az sikerült is. – mosolyogtam rá – De kész a reggeli! Együnk!

Az asztalhoz vittem a kaját, amit el is fogyasztottunk.

Úgy gondoltuk, hogy nem foglalkozunk a mosogatással, úgyhogy helyette inkább elkezdtünk készülődni a strandoláshoz. Lezuhanyoztam, felöltöztem, megfésülködtem, összefogtam a hajam, majd kisminkeltem magam. A fürdőruhát a ruhám alá vettem.

Ezután átengedtem a fürdőszobát Niconak, aki kicsit hamarabb végzett a készülődéssel, mint én.

Fél 1 körül elindultunk a tengerpartra. Gyalog mentünk, amiben legjobban azt élveztem, hogy senki nem jött oda hozzám autogramot kérni, és senki nem őrült meg, ha felismert.

Kézen fogva sétáltunk végig Monaco utcáin. A tengerpartra leérve rögtön a habok közé vetettük magunkat a nagy meleg miatt. Órákon át szórakoztunk a vízben.

- Olyan jó veled! – ölelt át Nico a víz alatt.
- Veled is. – válaszoltam egy csókkal.
- Mit együnk este? – kérdezte a szerelmem.
- Neked már a kaján jár az eszed? – nevettem – Amúgy elmehetnénk egy étterembe.
- Nem ízlett a főztöm? – játszotta a felháborodottat Nico.
- Isteni volt, de meg szeretnélek kímélni a munkától.
- Akkor jó. Amúgy szerintem is jobb ötlet az étterem.
- Menjünk valami olasz helyre.
- Oké, én benne vagyok.

Végül este 6-kor befejeztük a pancsolást, átöltöztünk, és elmentünk vacsorázni.

Vacsi után visszamentünk Nico lakásába. Megbeszéltük, hogy este elmegyünk bulizni.

Éppen a bőröndöm előtt álltam, és válogattam a ruháim közül, amikor megcsörrent a telefonom. Natalia hívott, a menedzserem.

- Szia Nat! Mizu? – vettem fel a telefont.
- Mégis mi a fenét művelsz? – szólt bele a telefonba dühösen.
- Mi a baj? – kérdeztem értetlenül.
- Jon mondta, hogy szakítottatok. Megőrültél vagy mi van?
- Mi bajod azzal, hogy szakítottunk?
- Nem tesz jót se nektek, se a sorozatnak.
- Téged, csak ez érdekel? – emeltem fel a hangom – Szánalmas vagy! – kiabáltam bele a telefonba, majd lecsaptam.

Kimberly felsője: http://goods.imgsrv.divat.hu/18/1827/big_1827.jpg
Szoknyája: http://goods.imgsrv.divat.hu/0/21/big_21.jpg
Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/8/875/big_875.jpg

Kimberly fürdőruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/44/4480/big_4480.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése