2010. július 14., szerda

Nem kívánt álom - 19. rész

19. FEJEZET: MUNKA, MUNKA, MUNKA…

Hosszú másodpercekig tartott, mire feleszméltem.

- Na? Mi a véleményed? – kérdezte Nico.
- Hát, nem is tudom. – habogtam.
- Neked még túl korai? Végülis még csak néhány napja vagyunk együtt, de csak jobb lenne, ha a sajtó tőlünk szerezne tudomást a kapcsolatunkról. Nem gondolod?
- De, és igazad van, csak kicsit hirtelen jött a dolog. De ha belegondolok, szerintem jó ötlet.
- Akkor holnap este mindenki megtudja, hogy együtt vagyunk? – mosolygott Nico.
- Igen. – feleltem, majd megcsókoltam.

Lefekvés előtt még én is lezuhanyoztam. Összepakoltam a cuccaimat, és beállítottam a telefonomon az ébresztőt fél 7-re. Szerencsére Nicoval gyorsan elaludtunk.

Reggel az ébresztő hangjára ébredtem. Nagy nehezen sikerült felkelnünk. Gyors készülődés után már indultunk is a reptérre. Útban felé elbúcsúztam magamban Monacotól. Persze tudtam, hogy még sokszor visszatérek ide.

A magángépemmel mentünk San Fransiscoba. Útközben beszélgettünk egy kicsit Nicoval, de javarészt aludtunk. Egyikünk sem szerette a koránkelést.

Nem sokkal a leszállás előtt keltem fel. A pilótám be is mondta, hogy hamarosan megérkezünk. Elkezdtem keltegetni Nicot.

- Szívem! Mindjárt leszállunk. – suttogtam.
- Hova? – kérdezte Nico kómásan.
- San Fransiscoba te kis butus! – nevettem.
- Ja, tényleg. – felelte.

Hamarosan tényleg leszálltunk. Ahogy kérte, Nataliát fel is hívtam, hogy jöhet a kocsi.

Húsz perc múlva, már pakoltuk be a csomagokat a limuzin csomagtartójába. Szerencsére a paparazzikat elkerülték a repteret aznap.

- Szia! – köszöntem Nat-nak a kocsiba beszállva.
- Szia…sztok! – köszönt, amikor Nicot is meglátta.
- Natalia, ő itt a barátom, Nico. – mutattam be őket egymásnak.
- Szia Nico! Natalia Ranger vagyok, Kimberly mendzsere.
- Örvendek! Nico Rosberg vagyok.
- A bemutatkozás után had halljam, mi a dolgom ma. – mondtam Nat-nek.
- Most megyünk a szállodához, ahol pihenhettek egy kicsit. Ott átöltözöl, kisminkelnek, megcsinálják a frizudat, és onnan megyünk a stúdióhoz. Utána gyorsan visszamegyünk a hotelhez, ahol kicsit változtatnak a küldődön, és mehetsz is az esti díjátadóra. Amúgy Nico hol lesz?
- Arra gondoltunk, hogy eljöhetne velem a díjátadóra. Bemutatnám a sajtónak. – hosszú másodpercekig vártunk Natalia véleményére.
- Ez remek ötlet! – mondta végül lelkesen – Holnap már címlapon lesztek, ami persze mindkettőtök számára nagyon jó.
- Gondoltam, hogy téged csak a címlap sztori érdekel. – mondtam unottan.
- Hát igen, tipikus menedzser vagyok. De megérkeztünk a szállodához. Kim, fél óra múlva jön a sminkes és a fodrász, úgy oszd be az idődet!
- Oké. – mondtam sóhajtva, majd Nicoval felmentünk a szobába.

A szabad fél óránkat pihenéssel és ebédeléssel töltöttük.

Aztán meg is érkezett a sminkes és a fodrász. Kb. 1 órányi készülődés után végeztek is. Már csak fel kellett vennem a ruhámat, és indulhattunk is.

Nico elkísért, de inkább meghúzódott a háttérben. Amerikában a Forma-1 nem annyira ismert és népszerű, szóval nem kellett nagyon rejtőzködnie. Csak néhányan ismerték fel.

- Üdvözlöm önöket újra itt! – szólalt meg a műsorvezető – A következő vendégünk Amerika új feltörekvő színésznője, aki már lassan két éve tagja a CSI: Miami helyszínelők stábjának. Habár ma egyedül érkezett, többek között kolléga párjáról is kifaggatjuk. Köszöntsék sok szeretettel Kimberly Holly Kyle-t.

Elindultam le a lépcsőn, a műsorvezető felé. Közben integettem, mosolyogtam. A pasi köszöntött, majd helyet foglaltunk.

- Üdvözöllek a műsorban Kimberly! Hogy utaztál? – kérdezte kedvesen.
- Köszönöm jól. Habár nemrég érkeztem. – feleltem.
- Hol voltál az elmúlt napokban?
- Monacoban.
- Monacoban? Talán munka miatt? – kérdezte kíváncsian.
Nem tudtam hirtelen, hogy mit válaszoljak.
- Egy barátomnál pihentem. - feleltem végül.
- Biztos jó lehetett. Beszélgessünk most kicsit a párodról, Jonathan Togo-ról.
Hoppá! Na ettől féltem!
- Hogy áll a kapcsolatotok? Nem került szóba még esetleg az eljegyzés? – kíváncsiskodott tovább.
- Őszintén szólva szakítottunk. – válaszoltam kissé félve. A közönség felhörrent.

Kimberly felsője: http://goods.imgsrv.divat.hu/3/342/big_342.jpg
Nadrágja: http://goods.imgsrv.divat.hu/20/2029/big_2029.jpg
Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/9/948/big_948.jpg
Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/3/375/big_375.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése