2010. július 21., szerda

Nem kívánt álom - 21. rész

21. FEJEZET: SZÍVATNI AZ EXET

Néhány előadás és díjazás után eljött a legjobb női sorozat-főszereplő kategória.

Kezdtem izgulni. Nagyon reménykedtem benne, hogy nyerek. Nico megszorította a kezem és rám mosolygott.

A díjat Nicole Scherzinger és Paul Walker adta át.

Nem is figyeltem arra, amikor felsorolták a jelölteket, csak arra vártam, hogy kinyissák a nyertes nevét tartalmazó borítékot.

- És a nyertes… Kimberly Kyle! – kiáltotta Nicole.

Átöleltem Nicot, majd felálltam. Mosolyogva mentem fel a színpadra.

Mindenki engem fényképezett. A vigyort nem lehetett volna letörölni az arcomról. A színpadra érve átvettem a díjat, majd a mikrofonhoz álltam.

- Uh, ez aztán meglepett. – kezdtem bele kissé idegesen a beszédembe – De nagyon örülök! Úgy érzem, hogy ez a díj is azt mutatja, hogy van értelme annak, amit csinálok…és, hogy jól jártak velem a producerek. – nevetett a közönség – Mindenkinek szeretném megköszönni, akik segítettek abban, hogy eljussak idáig és akik támogattak; a családomnak, a stábnak, a barátaimnak és a szerelmemnek. Köszönöm! – emeltem magasba a díjat, majd visszamentem a helyemre.

Leültem Nico mellé, és tovább néztük az show-t.

- Gratulálok! Tényleg megérdemelted. – mondta Nico mosolyogva.
- Köszönöm. – öleltem át – Nagyon sokat dolgoztam érte.

A műsornak bő egy óra múlva vége is lett. Nicoval az afterparty-ra is hivatalosak voltunk, de úgy döntöttünk, hogy nem töltünk ott sok időt.

Átöltöztünk, majd elindultunk a buliba. Beérve a nagy terembe Nico elment innivalóért. Szétnéztem a tömegben hátha látok valaki ismerőst, de csak Jont vettem észre. Éppen felém közeledett. Próbáltam lelépni, de már túl késő volt.

- Szia Kimberly! – állt meg előttem.
- Szia Jon! Mizu? – kérdeztem zavartan.
- Velem semmi. Gratulálok a díjhoz.
- Köszönöm. – hosszú másodpercekig csendben voltunk, majd megjelent a szerelmem.
- Szia Nico! Jó újra látni! – mondta Jon gúnyosan.
- Téged is. – vágott vissza Nico – Egyedül jöttél?
- Nem, dehogyis. Ha már dobott a csajom miattad, úgy gondoltam, hogy semmi okom nincs depizni, szóval gyorsan belevetettem magam az életbe. Nem akarom lekötni magam, hiszen az Kimnél sem vált be, szóval egyszerűen csak jól érzem magam.
- Nem kérdeztem a lelki állapotod. – mondta Nico gúnyosan. Kicsit elnevettem magam.
- Ha már így érdeklődtél, akkor bemutatom a csajt. Gyere Ana! – intett egy szőke csajnak.
- Mi a baj édes? – kérdezte a csaj, mikor megérkezett.
- Csak szeretnélek bemutatni pár ismerősnek. Ő itt Kimberly, ő pedig Nico.
- Oh, a volt barátnőd, aki dobott egy pasiért, akit akkor szedett fel, amikor meglepetés utazásotokon voltatok. Szia! Ana Stoner vagyok. – mondta gúnyosan, majd nyújtott kezet.
- Szia Ana! Kimberly Kyle vagyok, a csaj, aki elérte, hogy Jon lekösse magát, és nem az a csaj, aki csak azért kell neki, hogy menőzzön vele az ex-csaja előtt. – vágtam vissza Ana-nak.
Ana ölni tudó tekintettel bámult rám.
- Mi most inkább megyünk, és eszünk valamit. – törte meg a csendet Nico.
- További jó szórakozást! – mondtam vidáman, majd otthagytuk őket.
- Jól visszavágtál baby! – szólalt meg Nico vigyorogva.
- Azért te is jó voltál. – nevettem.

Nem maradtunk sokáig, mert nem akartunk ismét összefutni Jonékkal, szóval elég hamar visszamentünk a szállodába.

Lefekvés előtt még bepakoltunk, mivel másnap Los Angelesbe utazunk pár napra.

Egymás karjaiban aludtunk el.

Másnap Nico cirógatására ébredtem. Nagy nehezen sikerült felkelnem. Kivánszorogtam az ágyból, felöltöztem, kivasaltam a hajam és kisminkeltem magam.

A hordár levitte a bőröndöket, kijelentkeztünk a hotelből, és a reptér felé vettük az irányt.

Míg a gép felszállásra vártunk, megcsörrent a telefonom. A kijelző anya nevét mutatta.

- Szia Anya! Hogy vagy? – szóltam bele boldogan a telefonba.
- Szia kicsim, jól. És te? Merre vagy éppen? – tette fel a kérdéseket.
- Útban Los Angeles felé. Miért?
- Csak úgy kérdeztem. Egyedül?
- Nem, Nico, a barátom is jön.
- Tényleg? – lepődött meg anya.
- Igen. Talán baj?
- Neeem, dehogyis. Végülis a te házad, azt viszel oda, akit akarsz. De akkor most megyek is. Majd még hívlak! Szia, vigyázz magadra.
- Oké, szia Anya! – feleltem, majd letettem a telefont.

Kicsit furcsán viselkedett, de mire észbe kaptam, a gép már megkezdte a felszállást.

Kimberly ruhája az afterpartyn: http://goods.imgsrv.divat.hu/1/138/big_138.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/7/776/big_776.jpg

Kimberly ruhája másnap: http://goods.imgsrv.divat.hu/35/3553/big_3553.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/7/792/big_792.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/3/344/big_344.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése