2010. július 9., péntek

Nem kívánt álom - 13. rész

13. FEJEZET: A LEVÉL

Rossz volt, hogy itt kell hagynom Silverstone-t és az F1-et, de legjobban az fájt, hogy el kell szakadnom Nicotól. Hiába volt az a tervem, hogy a hétvége után végleg kiverem a fejemből, már én sem hittem abban, hogy ez lehetséges.

Jon a fürdőben pakolta össze a cuccokat, én pedig a ruhákat raktam be a bőröndbe. Egyszer csak kopogást hallottam. Kinyitottam az ajtót, és a hotel egyik alkalmazottja állt velem szemben.

- Jó reggelt! Elnézést a zavarásért! Maga Kimberly Kyle? – kérdezte udvariasan.
- Jó reggelt! Igen, én vagyok. Miben segíthetek?
- Hoztam egy üzenetet Önnek. – adott egy borítékot – További szép napot! – mondta, majd elment.
- Köszönöm. – mondtam halkan, majd becsuktam az ajtót.
- Ki volt az baby? – jött ki Jon a fürdőszobából. A levelet gyorsan a hátam mögé rejtettem. Szerencsére nem vette észre.
- Csak az egyik alkalmazott. – feleltem.
- És mit akart?
- Öhm…hogy kérünk-e ebédet. – hazudtam.
- Ugye megmondtad neki, hogy még ebédidő előtt elmegyünk? – kérdezte.
- Persze.
- Akkor jó. Amúgy ezért elég lett volna, ha csak feltelefonálnak. – mondta bölcsen a szerelmem.
- Hát igen. – válaszoltam halkan – Megyek, kisminkelem magam. – indultam a fürdőbe.
- Oké szívem! – felelte Jon, majd adott egy puszit.

Bementem a fürdőszobába, és magamra zártam az ajtót…még kulccsal is! Nem akartam, hogy Jon tudomást szerezzen a levélről.

Kinyitottam a borítékot, és olvasni kezdtem az üzenetet:

„Kedves Kimberly!

Azért írok, mert tudom, hogy búcsúzás nélkül akarsz elmenni. Az együtt töltött napok számomra sokat jelentettek, és tudom, hogy te is jól érezted magad velem. A tegnap estéről csak annyit, hogy nem sexeltünk, szóval nem kell aggódnod, hogy megcsaltad a pasidat. Bár a csókkal már részben megtetted. Nem akarom, hogy azt hidd, hogy kihasználtam azt, hogy magad alatt voltál, és azért csókoltalak meg. Az érzelmeim komolyak irántad! Találkozzunk a hotel kertjében délben, ha te is így érzel irántam.

Puszi
Nico
’’

Kiejtettem a papírt a kezemből. Könnyek szöktem a szemembe. Most mit tegyek? Nem vagyok kész arra, hogy elhagyjam Jont Nicoért. Agy talán mégis? Nem érzem magam elég komolynak egy ilyen döntéshez.

- Cica kész vagy már? – kiabálta Jon.
- Öhm…mindjárt – feleltem. Letöröltem a könnyeket az arcomról, majd kinyitottam az ajtót.
- Nincs is rajtad smink. – mondta Jon.
- Igen, úgy döntöttem, hogy most mégsem sminkelem ki magam. Pihentetni is kéne a bőrömet, ha már minden nap két kiló vakolat van rajtam. – feleltem.
- Te tudod. Na de indulni kéne. Már megrendeltem a taxit, és Roxie-nak is szóltam.
- Remek. Nagyon ügyes vagy. – mondtam.
- Tudom. – csókolt meg – Minden rendben?
- Igen, persze.
- Kimberly! Tudod, hogy nekem elmondhatod, ha rosszul érzed magad. – mondta Jon komoly arccal.
- Tudom. – válaszoltam.
- Na mizu srácok? Indulhatunk? – jött be Roxanne a szobába.
- Igen, máris. – válaszolta Jon – Szólok a hordárnak, hogy feljöhet a bőröndökért.
- Te sírtál? – kérdezte Roxanne, amikor Jon már a telefonálással volt elfoglalva.
- Nem. – válaszoltam rögtön.
- Ne hazudj!
- Nem hazudok! – feleltem, majd bepakoltam az utazótáskámba.

Mielőtt beszálltunk volna a liftbe, ránéztem az órámra. 11:50-et mutatott. Tudtam, hogy ha ezt a lehetőséget elszalasztom, akkor nincs több esélyem arra, hogy Nicoval legyek.

Kijelentkeztünk a recepción, kifizettük a számlákat, majd vártunk a taxira. 11:59-kor érkezett meg.

A sofőr megpakolta a bőröndöket, majd Roxie és Jon beszálltak a kocsiba. Én csak álltam az bejárat előtt.

- Mire vársz baby? Szállj be! – szólt ki a párom a kocsiból.

Tudtam, hogy mit kell tennem. Elkezdtem rohanni vissza a hotelbe, onnan pedig ki, a kertbe.

Nem kellett sokat várnom, és megláttam Nicot az egyik fa mellett ácsorogni. Elkezdtem felé futni. Amikor meglátott, hatalmas mosoly jelent meg az arcán. Egyszerűen a nyakába vetettem magam és megcsókoltam.
Nem akartam, hogy vége legyen a pillanatnak. Még hirtelen azt is elfelejtettem, hogy az ideges pasim hamarosan megérkezik…

Kimberly felsője: http://goods.imgsrv.divat.hu/27/2772/big_2772.jpg
szoknyája: http://goods.imgsrv.divat.hu/0/71/big_71.jpg
cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/8/818/big_818.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése