2010. július 26., hétfő

Nem kívánt álom - 27. rész

27. FEJEZET: KÍNOS BESZÉLGETÉSEK

- Szia! – köszönt a volt barátom, Jon.
- Szia! – válaszoltam vissza kissé értetlen fejet vágva.
- Bemehetek? – kérdezte pár másodperc múlva.
- Öhm…ja. –feleltem.
- Hogy vagy mostanában? – kérdezte, majd leült a kanapéra, mintha otthon érezné magát.
- Jól. De miért jöttél?
- Csak a közös házunkról akartam beszélni. Ha már szakítottunk, minek tartsuk fenn.
- Igazad van. Add el, és add a pénzt valami szervezetnek.
- Oké. – válaszolta, majd csöndben maradt egy ideig – Amúgy mi van a pasiddal?
- A pasim éppen Angliában van.
- Már megint? – kérdezte Jon gúnyosan.
- Igen, már megint! – vágtam rá kicsit idegesen – De nem mindegy neked, hogy hol van Nico?!
- Csak kérdeztem, nyugi Kim!
- Oké! Akarsz még valamit esetleg? – kérdeztem.
- Hiányzol. – válaszolta Jon halkan.
- Hogy mi? – kérdeztem értetlenül.
- Mióta nem vagy mellettem, az életem szar. Nem tudok nélküled élni Kimberly! Szeretlek! – válaszolta Jon őszintén.
- Jon, tudod, hogy én már Nicoval járok.
- Igen, de ezt nem tudom elviselni. Ha visszajössz hozzám, feleségül veszlek, vagy amit akarsz. Úgy érzem, hogy te vagy életem szerelme.
- Úristen! – ültem le a kanapéra – Jon, ezt most ne! Én tényleg szeretem Nicot.
- De nagyon hiányzol nekem. – mondta az exem halkan.
- Ez ellen semmit nem tudok semmit tenni! – pattantam fel – Már mást szeretek, és ezt meg kell értened. Majd boldog leszel Ana-val, vagy kivel.
- Ana nem érdekel! Engem csak te érdekelsz.
- Jon, jobb lenne, ha most elmennél.
- Ahogy akarod. – állt fel, és elindult az ajtó felé – De hívj, ha esetleg meggondoltad magad. Szia! – mondta, majd elment.
- Azt várhatod! – mondtam a csukott ajtónak, majd neki dőltem.

Még egy kicsit mindig álmos voltam, szóval inkább visszamentem aludni.

Fél 12-kor ébredtem fel végül. Az ágyban elgondolkodtam Jon vallomásán. Egyszer gúnyolódik rajta, utána meg könyörög, hogy fogadjam vissza… Ez nekem már túl sok!

Végül nagy nehezen kikászálódtam az ágyból. Lezuhanyoztam, megmostam a hajam, megfésülködtem, felöltöztem, majd lementem a nappaliba.

Nem volt aznapra semmi programom. Egy hirtelen ötlettől vezérelve fogtam magam, és átmentem Roxanne-hez.

Csöngettem, majd vártam, hogy valaki ajtót nyisson. Reménykedtem benne, hogy a barátnőm tényleg igazat mondott, és nincs a városban. De ez nem így történt.

- Ööö, szia Kim! – dadogott Roxanne, mikor meglátott.
- Szia Roxie! Ilyen hamar hazaértél? – kérdeztem kicsit gúnyosan.
- Hát az úgy volt, hogy…
- Roxanne! Ne kezdj el hazudozni! Magyarázatot akarok kapni pár dologra.
- Rendben. – sóhajtott az állítólagos barátnőm – Gyere be!
- Hallgatlak. – mondtam, majd leültem a kanapéra.
- Mit szeretnél tudni?
- Szerinted? Mi volt közted és az ex-pasim között?
- Semmi.
- Ne hazudj! – kezdtem el fenyegetőzni – Láttam a felvételt, ahogy egymást ölelgetitek. Nem veszem be, hogy nem történt köztetek semmi.
- Csak megvigasztaltam. – ült le mellém Roxie.
- Persze! – forgattam a szemeimet.
- Tudod, hogy nem hajtanék rá a legjobb barátnőm volt pasijára.
- Igen, de mikor megláttam azt a felvételt, egy világ omlott össze bennem.
- Megértelek. És sajnálom!
- Oké. De nem tudok újra megbízni benned könnyen. – mondtam kissé szomorúan.
- Tudom. – felelte Roxanne már majdnem sírva.
- Na most megyek! – álltam fel.
- Oké. – felelte Roxie, majd az ajtóhoz kísért.
- Akkor remélem, hogy nem lesz folytatása a dolognak. – mondtam – Tényleg a legjobb barátnőm vagy, és nem akarom, hogy egy olyan barom miatt veszekedjünk, mint Jon. Fontosabb vagy nekem egy pasinál. Régóta ismerlek, és nem is gondoltam arra, hogy mást is csináltál volna az exemmel.
- Csókolóztam Jonnal. – nyögte ki hirtelen Roxanne félve.
- Hogy mi? – kerekedtek el a szemeim.
- Sajnálom Kimberly! Nem tudom, mi történt velünk. Beszélgettünk, majd Jon egyszer csak megcsókolt. Hülye voltam, hogy nem kaptam el rögtön a fejem. Sajnálom Kim! – mentegetőzött Roxie.
- Én inkább azt sajnálom, hogy valaha is barátok voltunk. – mondtam dühösen, majd a kocsim felé vettem az irányt.

Kimberly felsője:

http://4.bp.blogspot.com/_7KjJdySKlM0/SLhJM5rKxYI/AAAAAAAAAzE/xNWMW8b3RBk/s1600-h/0352_5686_100%255B1%255D.jpg

nadrágja:

http://3.bp.blogspot.com/_7KjJdySKlM0/SLhI4zHBzyI/AAAAAAAAAy8/i0-zwI1Wveg/s1600-h/teal%2Bhotpants.jpg

cipője:

http://bp2.blogger.com/_7KjJdySKlM0/SHyNdVaPuCI/AAAAAAAAAlM/G0FC4iY3PMQ/s1600-h/hgudh.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése