2010. augusztus 12., csütörtök

Nem kívánt álom - 46. rész

46. FEJEZET: IDŐ KELL!

- Beszélnünk kell! – mondtam komolya, mikor Nico elengedett.
- Tudom. – sóhajtott a párom – De menjünk inkább hátra, hogy nyugodtan tudjunk beszélgetni.
- Rendben. – egyeztem bele, majd bementünk Nico szobájába.
- Először is szeretnék bocsánatot kérni. Nagyon bunkón viselkedtem, és hülye voltam, amiért azt feltételeztem rólad, hogy megcsalsz. Sajnálom! – hajtotta le a fejét.
- Igen, tényleg nagyon rosszul esett. Nem gondoltam volna rólad, hogy olyan is tudsz lenni, mint amilyen akkor voltál. – szomorodtam el én is.
- De ugye megbocsájtasz? – kérdezte Nico boci szemekkel.
- Legszívesebben rávágnám, hogy igen, de sajnos nem tudom elfelejteni azt, ami történt. – kezdtek el potyogni a könnyeim – Időre van szükségem!
- Megértelek. – mondta a párom, majd letörölte a könnyeimet – Lépésről-lépésre fogom rendbe hozni azt, amit elrontottam…ígérem!
- Oké. – mondtam – De te menj csak vissza dolgozni! Biztos sok a dolgod.
- Nekem te vagy a legfontosabb! – mondta, majd átölelt. Hiába kértem, hogy adjon egy kis időt, nagyon jól esett az ölelése. Jó volt újra érezni az érintését és az illatát.
- Te is nekem, és szeretném, ha rendbe hoznánk a dolgokat. – öntöttem ki a szívemet.
- Nekem is ez minden vágyam.
- Rendben. De én most megyek. Majd még találkozunk. – adtam egy puszit az arcára, és kinyitottam az ajtót.
- Kimberly! Szeretlek! – szólt utánam Nico.
- Remélem, egy nap újra ki tudom mondani én is ezt a szót neked. – fordultam vissza, majd kimentem az ajtón.

A könnyeimet visszatartva mentem a McLaren boxához. Úgy éreztem, hogy szükségem van arra, hogy beszéljek valakivel. Mikor odaértem, Jessica éppen kint beszélgetett valakivel, de amikor észrevett, odajött hozzám.

- Kim, minden rendben van? – kérdezte komoly arckifejezéssel.
- Nem. – feleltem a sírás határán.
- Gyere be! Beszéljük meg! – mondta, majd a boksz egy eldugott részlegébe mentünk – Nem sikerült jól a beszélgetés?
- Végülis de. Nico megbánta, amit tett, bocsánatot kért, és újra akarja kezdeni.
- Akkor mi a baj? – kérdezte Jessica értetlenül.
- Az, hogy én még attól nem tudom elfelejteni, hogy gyanúsítgatott.
- Kimberly! Nem lehet, hogy az a baj, hogy még sem annyira erősek az érzéseid Nico iránt?
- Ez hülyeség! Nagyon szeretem Nicot.
- Lehet, hogy ezt próbálod bemesélni magadnak, és a gyanúsítgatásra fogod azt, hogy nem akarsz Nicoval lenni.
- De vele akarok lenni! – erősködtem.
- Te tudod. – hagyta rám Jessica.

Ezután leültünk a büfé részlegbe, és elkezdtünk kávézgatni. Jessica észrevett egy ismerőst, és elment néhány percre. Én pedig egyedül maradtam a gondolataimmal. Lehet, hogy Jess-nek igaza volt, és nem vagyok annyira belezúgva Nicoba. Próbáltam magam győzködni, hogy ez nem így van. Viszont azt tudtam, hogy a kapcsolatunk túl gyors. Szinte semmit nem tudtunk egymásról, mikor összejöttünk. Nem csoda, hogy ilyen hamar összevesztünk.

- Szia Kimberly! – hallottam egy férfi hangját. Hirtelen felkaptam a fejem.
- Lewis! Szia! – mondtam kissé gúnyosan.
- Hogy vagy? – kérdezte, majd leült velem szembe, mintha észre se vette volna, hogy nem látom szívesen.
- Hagyjuk. Veled mizu? – kérdeztem.
- Semmi. Hiányzik a nővéred. – ezt nem kellett volna mondania, mert majdnem kiköptem a kávét, amibe éppen beleittam – Minden oké?
- Ja, persze. Csak meglepődtem azon, amit mondtál. – magyaráztam.
- Azon, hogy hiányzik Amanda. Pedig így van.
- Ti most jártok? – kérdeztem.
- Nem, csak szórakozunk. Amúgy miért nem jött a mostani versenyre?
- Mert összevesztünk miattad. – kezdtem felhúzni magam – Jobb lenne, ha nem próbálkoznál be a nővéremnél, miközben barátnőd van. Hogy lehetsz ennyire pofátlan? – emeltem fel a hangom, aminek az lett az eredménye, hogy a közelben lévő emberek ránk néztek.
- Kimberly! Ne csinálj jelenetet! – suttogta Lewis.
- Ne nyugtass! Inkább vállald a következményét annak, ha félrekúrsz! – mondtam, majd faképnél hagytam a srácot.

Úgy gondoltam, hogy elég volt ez a kis idő is a pályánál, szóval inkább visszamentem a szállodába. Útközben írtam Jess-nek egy üzenetet, hogy majd vacsinál találkozunk.

Jobb híján a hotel wellness-részlegében ütöttem el a szabadidőmet. Közben felhívtam a szüleimet, Kellyt, és még néhány ismerősömet. Már majdnem elaludtam, amikor láttam, hogy a CSI rendezője küldött egy üzenetet.

„Szia Kimberly! Tudom, hogy külföldön vagy, de hívj fel, ha visszajöttél LA-be. Beszélnünk kell a 9. évad forgatásával kapcsolatban. További szép napot!”

Hoppá! Hamarosan megkezdődnek a forgatások! És nekem azt kell eljátszanom, hogy Jonnal járok.

Ha ez a hír nem sokkolt volna eléggé, észrevettem, hogy Nico éppen akkor sétál be a terembe…Remek!

Kimberly fürdőruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/43/4338/big_4338.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése