2010. augusztus 13., péntek

Nem kívánt álom - 48. rész

48. FEJEZET: VISSZAVÁGÓ

Mikor Nicohoz értem megálltam előtte mosolyogva.

- Na mi van? Megint féltékenykedünk? – kulcsoltam össze a karjaimat magam előtt.
- Nem! – vágta rá Nico – De már rád sem nézhetek?
- Én ezt nem mondtam!
- Amúgy mit akart Bruno?
- Na…talán mégsem tetszik a dolog? – vigyorogtam.
- Persze, hogy nem tetszik, ha a barátnőmmel kikezd egy másik pasi.
- Honnan veszed, hogy kikezdett velem?
- Nem hiszem, hogy azt kérdezte, hogy merre van a mosdó. – forgatta a szemeit Nico.
- Ebben igazad van. – nevettem.
- Amúgy szólhatnál, hogy ha szünetet tartunk, akkor én is randizhatok másokkal.
- Szóval randizni akarsz mással? – értetlenkedtem.
- Hát ha már te is ezt teszed.
- Nemet mondtam Brunonak. De ezek után még meggondolom az ajánlatát.
- Felőlem! – rántotta meg a vállát Nico.
- Látom, mennyire köt le a dolog. – néztem rá szúrós szemekkel – Akkor ha nem bánod, randizom Brunoval.
- Oké. – felelte Nico idegesen.
- További szép estét! – mondtam kicsit dühösen, majd elmentem.

A hotel halljában találtam rá Brunora. Éppen telefonált. Mikor észrevette, hogy közeledek felé, letette a telefont.

- Szia Bruno! – köszöntöttem kedvesen.
- Szia Kimberly! Mi történt?
- Csak azt szeretném mondani, hogy mégis találkozhatnánk.
- És mi van a barátoddal? – kérdezte értetlenül.
- Megbeszéltük, hogy most másokkal is találkozunk. Szóval, mikor lenne az a vacsora?
- Mit szólnál a holnap estéhez? Délután vannak a szabadedzések, de este szabad vagyok. – magyarázta.
- Nem kéne pihenned?
- Majd pihenek éjszaka. – mosolygott.
- Rendben, ha neked jó, akkor nekem is.
- Szuper! Én egy másik szállodában lakom, de 8-ra idejövök érted. Úgy jó lesz?
- Tökéletes! – vágtam rá – Akkor holnap nyolckor!
- Már alig várom. – mosolygott.
- Én is. Jó éjt!
- Neked is. Szia! – mondta, majd elindultunk a magunk dolgára.

Éppen indultam a lifthez, amikor megpillantottam Jessicát.

- Miért beszélgettél Bruno Sennával? – kérdezte kikerekedett szemekkel.
- Ja, csak találkozunk holnap este. – mondtam, mintha természetes lenne a dolog.
- Hogy mi van? – csodálkozott el még jobban a barátnőm – És mi lesz Nicoval?
- Nem érdekel. – vontam meg a vállam – De most megyek aludni. Elfáradtam a mai napban. Holnap kimegyünk a pályához? – kérdeztem, miközben megnyomtam a lift hívógombját.
- Öhm…aha. – dadogta Jess.
- Oké. Akkor találkozzunk fél 10-kor az étteremben.
- Rendben.
- Akkor szia! Jó éjt! – mondtam, majd beszálltam a liftbe, ami közben megérkezett.

Felmentem a szobámba, átöltöztem, lemostam a sminkem, és lefeküdtem aludni. Lefekvés előtt azon gondolkodtam, hogy hol tart a kapcsolatunk Nicoval. Attól féltem, hogy a szakítás határán állunk. Még mindig szeretem őt, de nem fogom tudni elviselni azt a jövőben, ha megint féltékenységrohamai lesznek, és nem beszélhetek anélkül egy sráccal, hogy ne akadna ki. Végül nagy nehezen sikerült elaludnom.

Másnap megint 9-kor kellett kelnem. Gyorsan elkészülődtem, majd lementem az étterembe. Jessica megint hamarabb érkezett, mint én. Leültem mellé, és nekiláttunk a reggelinek.

- Hogy aludtál Kimberly? – kérdezte Jess.
- Jól. Sokat gondolkodtam alvás előtt, de mire sikerült elaludnom, annyira fáradt voltam, hogy szerintem meg sem mozdultam egész éjszaka. – mosolyogtam.
- Kérdezhetek valamit? – kérdezte kissé félve.
- Persze. – feleltem.
- Nincs lelkiismeret-furdalásod amiatt, hogy Brunoval randizol?
- Nem is tudom. Nem akarok Brunotól semmit, mert Nicot szeretem, csak…
- …csak féltékennyé akarod tenni vele Nicot?
- Lehet. – vallottam be.
- Nem lehet, hogy az lenne a legjobb, ha egyszerűen megbocsájtanál Niconak, és minden menne tovább?
- Fogalmam sincs. Meg most már nem akarom lemondani a vacsorát, és megbántani Brunot. Kibírom azt a néhány órát.
- Te tudod! – mondta Jessica egy sóhaj kíséretében, majd befejeztük a reggelit, és elindultunk a pályához.

Kimberly ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/20/2095/big_2095.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/27/2701/big_2701.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/4/449/big_449.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése