2010. augusztus 5., csütörtök

Nem kívánt álom - 40. rész

40. FEJEZET: A FUTAM

Már teljesen el voltunk foglalva egymással, amikor valaki kopogtatott az ajtón.

- Nico! Benn vagy? – hallottuk egy férfi hangját.
- Öhm…igen. – felelte a szerelmem zavartan.
- Siess az öltözéssel! Kéne menned pár kört a futam előtt.
- Oké, persze.
- Öltözéssel? Nekem jobban tetszel így. – néztem végig a meztelen testén.
- De talán azt akarod, hogy a többi lány is így lásson? – kérdezte Nico.
- Ha belegondolok…nem! Gyorsan öltözz fel! – utasítottam határozottan.
A párom ezen csak nevetett.

Gyorsan én is felöltöztem, majd mintha semmi sem történt volna, elhagytam a szobát.

A boxban helyet foglaltam az asztalnál, ahol a nővérem is ült.

- Mi történt? – kérdezte Amanda.
- Semmi. Mi történt volna? – vágtam rá.
- A hajad eléggé szétjött. Mit csináltatok Nicoval? – vigyorgott.
- Semmit! – habogtam, majd megigazítottam a hajam.

A versenyzők hamarosan felálltak a rajtrácsra. Amandával kimentünk, hogy megnézzük őket és, hogy sok szerencsét kívánjak Niconak.

- Sok szerencsét szívem! – mentem oda Nicohoz, és megöleltem.
- Köszönöm. Szükségem is lesz rá. – hajtotta le a fejét.
- Tudom, hogy ez nem sokat számít, de nekem mindig is te leszel a legjobb. – bíztattam.
- Igen is, sokat számít. – mosolygott a szerelmem.
- Vigyázz magadra!
- Te is. – mondta, majd megcsókolt.

Nem igazán érdekelt, hogy a kamerák veszik az édelgésünket. Éppen szólni akartam Amandának, hogy induljunk vissza, de nem láttam sehol.

Aztán kicsit jobban szétnéztem a rajtrácson, és megláttam, ahogy Lewis Hamiltonnal édeleg. Mikor észrevette, hogy figyelem, rám mosolygott. Intettem a kezemmel, hogy jöjjön.

- Mi az Kimberly? – kérdezte hozzám érve.
- Menjünk vissza a boxba! – feleltem.
- Nem akarok.
- De akarj! Mindjárt kezdődik a futam.
- Oké. – egyezetett bele végül egy sóhajtás kíséretében.

Visszamentünk a boxba, és vártuk, hogy kezdetét vegye a verseny.

A felvezető kör után a pilóták beálltak a helyükre, majd pár másodperc múlva elkezdődött a futam. Még idegesebb voltam, mint az időmérő alatt. Ha Nicot mutatták, mindig hevesebben kezdett el verni a szívem. Nagyon aggódtam érte, de közben izgultam is, hogy jó eredményt érjen el. Végül a 8. helyen intették le.

A szokásos ellenőrzések és interjúk után Nico visszatért a Mercedes boxába. Láttam rajta, hogy nagyon csalódott az eredmény miatt. Éppen a mérnökökkel beszélgetett.

- Szegénykém! Annyira sajnálom. – mondtam szomorúan Amandának.
- Még mindig jobb, mintha kiesett vagy balesetet szenvedett volna. – felelte a nővérem.
- Igazad van. De megérdemelné, hogy harcolhasson a győzelemért.
- Mindenki megérdemelné, aki itt van, de csak keveseknek adatik meg.
- Milyen bölcs lettél hirtelen! – mosolyogtam Amandára.
- Én mindig is az voltam kedves Kimberly. – vigyorgott.

Nem sokkal később Nico is csatlakozott hozzánk.

- Ügyes voltál szívem! – álltam fel, és adtam egy csókot neki.
- Köszi. – válaszolta kedvesen.
- Mikor megyünk haza? – kérdezte Amanda.
- Máris haza akarsz menni? – értetlenkedett a párom.
- Vissza kéne mennem egy kis időre San Diegoba.
- Miért? – kérdeztem.
- Mert ott élnek a barátaim és ismerőseim.
- Én arra gondoltam, hogy itt maradhatnátok holnapig. – magyarázta Nico – A Magyar Nagydíj egy hét múlva lesz, és én már holnap Magyarországra utazom.
- És engem nem szeretnél elvinni? – kérdeztem tetetett szomorúsággal.
- Azt hittem dolgoznod kell. – mentegetőzött rögtön Nico.
- Nem. Tudod, hogy most nincsenek forgatások, és Natalia sem mondta, hogy lenne bármiféle munka is a következő hétre.
- Akkor el tudsz jönni velem a következő versenyre is? – lelkesedett a szerelmem.
- Ha szeretnéd, hogy ott legyek. – feleltem kedvesen.
- Persze, hogy szeretném! Eddig csak azért nem említettem, mert azt hittem, hogy unalmasnak tartod a versenyhétvégéket.
- Unalmasnak? Ennél izgalmasabb dolgot el sem tudnék képzelni. – mosolyogtam.
- Akkor jó. – felelte Nico, majd megcsókolt.
- Jaj, elég már ebből! – nyafogott mosolyogva a nővérem.

De minket nem érdekelt, csak egymással foglalkoztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése