2010. augusztus 6., péntek

Nem kívánt álom - 41. rész

41. FEJEZET: TALÁN NEM IS A NŐVÉREM…

A kiábrándító verseny után úgy döntöttünk, hogy elmegyünk bulizni. Niconak is ki kellett engednie a gőzt.

A szokásos megbeszélések után visszamentünk a szállodába, és el kezdtünk készülődni. Gyorsan lezuhanyoztam, kisminkeltem magam, begöndörítettem a hajam, és felöltöztem. Magamhoz képest egész hamar kész lettem.

Ezután átadtam a terepet Niconak. Amíg ő zuhanyozott, úgy döntöttem, hogy átmegyek Amandához. Volt pár kérdésem, amit fel akartam tenni neki.

Így elhagytam a szobát, és kopogtattam Amandánál. Hamar ki is nyitotta az ajtót. Fehérneműben állt a szoba közepén, éppen a ruhái között válogatott.

- Jó hogy jössz hugi! Kéne egy kis segítség? Mennyire kell egyáltalán kiöltözni? – kérdezte a nővérem tehetetlenül.
- Csak amennyire jól érzed magad. – feleltem egyszerűen – Amúgy beszélnünk kéne!
- Miről? – nézett rám Amanda értetlenül, majd két ruhát nézegetett.
- Lewis Hamiltonról. – mondtam komolyan.
- Mi van Lewis-zal?
- Mi van köztetek?
- Semmi. – vágta rá Amanda.
- Nem hiszek neked. Amanda, nem vagyok vak, láttam, hogy mióta itt vagyunk, állandóan vele édelegsz.
- És megtiltod, hogy vele legyek? – háborodott fel a nővérem – Talán csak egy Kyle-lány járhat forma-1-es pilótával?
- Nem, felőlem azzal jársz, akivel akarsz. Csak az a gond, hogy tudom, hogy Lewisnak van barátnője.
- És akkor mi van? – értetlenkedett Amanda.
- Téged ez nem is érdekel? – háborodtam fel kissé.
- Figyelj Kim! Lewis-zal csak szórakozunk egy kicsit, jól érezzük magunkat. Nem tervezünk komoly kapcsolatot. Engem marhára nem érdekel, hogy holnaptól kit ölelget.
- Nem érzel semmi lelkiismeret-furdalást azért, mert megcsalja a barátnőjét…veled? – kérdeztem értetlenül.
- Nem! Jól érezzük magunkat, és ennyi! – felelte a nővérem.
- Néha annyira nem tudlak megérteni. – mondtam, majd felálltam, és az ajtó felé mentem.
- Most megsértődtél? – szólt utánam Amanda.
- Fogalmazzunk úgy, hogy nem vagy éppen a szívem csücske. – mondtam, majd magára hagytam.

Visszamentem a saját szobámba. Nico már majdnem kész volt, az utolsó simításokat végezte a séróján.

- Hol voltál szívem? – kérdezte, amikor meglátott.
- Amandánál. – feleltem szomorúan, majd leültem az ágyra.
- Valami baj van? – ült le mellém a párom.
- Te kikezdenél olyan csajjal, akinek van pasija? – kérdeztem, majd Nico elnevette magát – Ja bocs, tényleg. – tettem hozzá, majd elnevettem magam – Már megtetetted!
- Igen, de hogy jön ez ide? Mit csinált Amanda?
- Éppen Lewis Hamiltonnal kavar.
- Ez most komoly? – kerekedtek ki Nico szemei.
- Igen, és az egészben az a legrosszabb, hogy csak szórakozik vele. Nem azért kezdett ki vele, mert bele van zúgva, vagy mert valami komolyat akar tőle. Csak én akadok ki ezen? – értetlenkedtem.
- Nem, megértem, hogy ez nem tetszik neked. Én azért kezdtem ki veled, mert beléd szerettem, de lelkiismeret-furdalásom volt, amikor belegondoltam, hogy tönkretettem egy kapcsolatot. De legalább boldog vagyok veled, és ami még fontosabb, hogy te is boldog vagy velem. Nem csak szórakozni akartam veled.
- Tudom, és én ezért is értelek meg téged. De Amandát nem tudom megérteni. Ráadásul mikor mondtam neki, hogy nem tetszik, amit csinál, akkor még engem nézett hülyének. Annyira furcsa; mintha nem is a nővérem lenne.
- Még csak pár napja ismered, kell hozzá idő, hogy rendesen összecsiszolódjatok. De azt én is megfigyeltem, hogy te a tökéletes ellentéte vagy. Tényleg olyan, mintha nem is lennétek rokonok.
- Tudom, és ez aggaszt. De remélem, igazad van, és jól ki fogunk jönni egymással a jövőben. – mosolyogtam a szerelmemre.
- Így lesz baby! – felelte, majd megcsókolt.
- Annyira jó, hogy veled mindent meg tudok beszélni. Mintha nem is a pasim lennél, hanem a barátnőm. – nevettem.
- Azért a barátnőddel nem csinálsz olyanokat, mint velem. – vigyorgott – Legalábbis remélem!
- Szerencsére te nem olyan pasi vagy, akinek csak egy testrészét tudom hasznosítani.
- Remélem is. – mondtam, majd ismét kaptam egy csókot.
Mivel mindketten készen voltunk már, úgy döntöttünk, hogy ideje indulni. Bekopogtattunk Amandához, majd pár percnyi várakozás után hármasban indultunk el bulizni az egyik közeli nagyvárosba.

Aggasztott, hogy Amandának ennyire más a felfogása, mint nekem, de tudtam, hogy nem tehetek ellene túl sokat. De azért remélem, hogy mellettem majd megjavul.

Kimberly ruhái: http://2.bp.blogspot.com/_7KjJdySKlM0/SLhOXaKughI/AAAAAAAAA0c/Ym6wHOU_GQE/s1600-h/onske22_1203692023.jpg

Amanda ruhái: http://bp2.blogger.com/_7KjJdySKlM0/SEutJK-ZzaI/AAAAAAAAAfQ/S98zoYN7EJY/s1600-h/_nske_1183833138.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése