2010. augusztus 8., vasárnap

Nem kívánt álom - 42. rész

42. FEJEZET: FURCSA BULI

Hamarosan meg is érkeztünk egy menő szórakozóhelyre. Amanda szinte rögtön eltűnt mellőlünk, ahogy beértünk az épületbe.

Nico elment hozni valami piát, én pedig szétnéztem a teremben. Habár annyira még nem ismerem a Száguldó Cirkusz alakjait, a tömegben felfedeztem pár olyan embert, akit a boxutcában is láttam már.

Nico hamar visszatért az italokkal, így kezdetét vehette a buli. Nagyon jól éreztük magunkat; sokat táncoltunk, iszogattunk.

Később éppen jöttem ki a mosdóból, amikor a kétségbeesett Lucas di Grassival találtam szemben magam.

- Szia Kimberly! Beszélhetnénk? – kérlelt.
- Hát…persze. – feleltem, majd kimentünk a levegőre, hogy jobban halljuk egymást – Mi a gond?
- Gondolom feltűnt még Angliában, hogy Roxanne-nel kicsit összemelegedtünk. – kezdett bele.
- Hát, amikor ajtót nyitott, és ott álltál mögötte egy szál boxerben, akkor rájöttem, hogy mit is csináltatok előző éjszaka. – nevettem.
- Hát igen. Csak az a gond, hogy mióta elmentetek Angliából, Roxie-val nem is beszéltünk. – mesélte szomorúan – Hívtam, de nem vette fel a telefont. Még levelet is küldtem neki, de arra sem válaszolt.
- Az az igazság, hogy Roxie-val egy ideje én sem beszéltem. – vallottam be – De előtte sem beszélt soha rólad. Nem mondta, hogy hiányzol neki vagy, hogy szeret. Tudom, hogy ez most szörnyen hangzik, de sajnos nem tudok most sokat segíteni neked. Annyit tudok tenni, hogy megmondom neki, hogy hiányzik neked és, hogy hívjon fel. – mondtam együtt érzően.
- Köszönöm. Én nem úgy tekintek rá, mint egy egyéjszakás kalandra. Tényleg szeretném, ha lenne valami komolyabb is köztünk. De lehet, hogy neki nem jelentek semmit. – hajtotta le a fejét.
- Biztos nem így van. Jól ismerem Roxanne-t, és nem egy ribanc, akinek csak egy éjszakára kellenek a pasik. Csak tudod, nemrég szakított az előző pasijával, mert rajtakapta, amikor a srác egy másik csajjal dugott, szóval most nincs éppen a topon.
- Ezt nem tudtam. – vallotta be.
- Hát igen, nem kürtöli szét. De majd mondom neki, hogy hívjon fel. – mosolyogtam.
- Köszönöm Kimberly! – hálálkodott, majd megölelt. Kicsit furcsán érintett a dolog, de végül én is átöleltem.

Ezután visszamentünk a discoba, majd elváltak az útjaink.

- Mi tartott eddig baby? – kérdezte Nico, amikor visszaértem hozzá.
- Csak beszélgettem valakivel.
- Akkor jó. De ugye nincs okom féltékenynek lenni? – vigyorgott.
- Neked? Soha! – válaszoltam, majd megcsókoltam.

Végül hajnali 3-kor úgy döntöttünk, hogy ideje indulni. A nővérem keresésére indultam, – már sokadszorra a hétvégén – és hol máshol találtam volna rá, mint Lewis Hamilton ölében.

- Amanda, indulunk haza! Gyere! – mondtam neki kissé gúnyosan.
- Nem akarok! Tök jó a buli. – nevetett.
- De már késő van, és holnap utazunk Magyarországra. Ki kéne pihenned magad a repülőútra. – magyaráztam.
- Majd alszom a gépen.
- Had maradjon itt! Majd én hazaviszem szépségem! – mondta Lewis.
- Szépségem? – csodálkoztam – Látom, már te sem vagy beszámítható állapotban. Na gyere Amanda! – fogtam meg a nővérem karját.
- Engedj el! Megmondtam, hogy nem megyek sehova! – háborodott fel.
- Akkor úgy jössz vissza a hotelbe, ahogy akarsz. Nekem már elegem van belőled! – mondtam, majd faképnél hagytam őket.

Mikor visszaértem Nicohoz, látta rajtam, hogy valami nincs rendben.

- Mia baj szívem? És hol van Amanda? – tette fel a kérdéseket.
- Amanda már megint Lewis-zal édeleg, de most már baromira elegem van belőle. – akadtam ki – Menjünk haza!
- És mi lesz vele?
- Majd hazajön, ahogy akar. Nem fog eltévedni. – vágtam rá.
- Te tudod. – mondta a párom.

Ezzel beszálltunk a taxiba, ami már várt ránk. Visszamentünk a szállodába, ahol rögtön átöltöztem, és lefeküdtem aludni. Bár kifárasztott a hétvége, nehezen aludtam el, mert Amandán járt az agyam. Egyre jobban kezdtem azt érezni, hogy nem jövünk ki jól. Annyira különbözünk, hogy az már aggasztó. Végül nagy nehezen sikerült elaludtam.

Reggel 9-kor keltünk. Lezuhanyoztam, kivasaltam a hajam, kisminkeltem magam, majd felöltöztem. Amíg Nico készülődött, átmentem a nővéremhez, hogy megbizonyosodjak róla, hogy épségben visszaért a szállodába.

Végül hosszas kopogás után kinyitotta az ajtót. Látszott rajta, hogy másnapos.

- Szia Amanda! Hogy aludtál? – kérdeztem.
- Áh, Kim! Szia! Szörnyen, mindjárt szétrobban a fejem. – panaszkodott.
- Ez van, ha sokat iszol.
- Ki az Amanda? – hallottam egy ismerős férfi hangját.
- Amanda! Ugye nem mondod, hogy…lefeküdtél Lewis-zal? – akadtam ki.
- Nyugi már hugi. Nem kell ennyire kiakadni. – nyugtatott.
- Csak azt akartam kérdezni, hogy jössz-e velünk Magyarországra, de ezek után jobb lenne, ha visszamennél inkább San Diegoba.
- Én is így gondoltam.
- Szuper! Akkor szia! – mondtam dühösen, majd visszamentem Nicohoz a szobánkba.

Kimberly felsője: http://goods.imgsrv.divat.hu/67/6713/big_6713.jpg

Nadrágja: http://goods.imgsrv.divat.hu/19/1980/big_1980.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/8/877/big_877.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/4/473/big_473.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése