2010. augusztus 5., csütörtök

Nem kívánt álom - 39. rész

39. FEJEZET: VITA UTÁNI SEX

Kb. fél 1-re értünk ki a Hockenheimringre. Gyorsan a Mercedeshez mentünk, ahol rögtön üdvözöltem Nicot.

- Jó reggelt szívem! – mondtam, majd megcsókoltam.
- Jó reggelt! – felelte a szerelmem – Izgulsz már a verseny miatt?
- Hogy én izgulok-e? Szerintem neked kéne. – nevettem.
- Igen, de hallottam, hogy tegnap az időmérő alatt mennyire ideges voltál.
- Igen, de ez érthető. Mégiscsak háromszázzal száguldozik a szerelmem. – magyaráztam.
- Hát igen, teljesen megértelek. De most el kell mennem csapatmegbeszélésre. – szomorodott el Nico – Pedig nem akarlak itt hagyni.
- Kibírok nélküled egy kis időt. És tudod, hogy soha nem kérnélek arra, hogy hanyagold a munkádat miattam. – simogattam meg az arcát.
- Tudom, de nem szeretném, hogy azt érezd, hogy elhanyagollak.
- Nem érzem azt szívem, megnyugodhatsz. – mondtam, majd megcsókoltam.
- Fél óra múlva jövök. – mondta, majd elsuhant.

Amandát azóta nem láttam, hogy megérkeztünk a Mercedes boxához. Ezért elindultam a boxutcában, hogy megkeressem a drága nővérem.

- Szia Kimberly! – hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.
- Szia Nico! – fordultam meg, és adtam neki két puszit a másik Niconak – Hogy vagy?
- Én jól. És te?
- Remekül. Éppen a nővéremet keresem. – válaszoltam.
- Azt se tudom, hogy néz ki, szóval nem tudok segíteni. Bocsi! – mosolyogott.
- Nem gond. Csak rátalálok még a verseny előtt. – mondtam, miközben a tekintetemmel Amandát kerestem.
- Na de én megyek is. Még fel kell készülnöm a futamra.
- Oké, menj csak. És sok szerencsét! – mosolyogtam.
- Köszi. Te meg próbáld meg nem halálra izgulni magad a barátod miatt.
- Megpróbálom, de inkább semmit sem garantálok. – nevettem.
- Én sem hiszem, hogy nyugodtan végig tudod nézni a versenyt. Na de akkor szia!
- Szia! – köszöntem el, majd Nico H. el is eltűnt.

Tovább sétáltam a boxutcában a nővérem után kutatva.

Már vagy félórája járkáltam ide-oda, amikor megláttam Amandát kijönni a McLaren boxából.

- Hol voltál eddig? – kérdeztem kissé dühösen.
- Itt. – felelte Amanda egyszerűen.
- Már tök régóta kereslek. – háborogtam.
- Kim, nyugi! Nem esett bajom. Csak jól éreztem magam. – vigyorogtam.
- A McLarennél? – kérdeztem értetlenül.
- Igen. De most menjünk vissza Kicsi Nicohoz. – kezdett el a Mercedes felé terelni a nővérem.
- Oké. – sóhajtottam, majd visszamentünk ”Kicsi Nicohoz”.

Nico éppen valakivel vitatkozott, mikor visszaértünk a boxba, majd berohant a szobájába.

Nem voltam benne biztos, hogy most eltűrne bárkit is maga mellett, de végül úgy döntöttem, hogy beszélek vele.

- Bejöhetek? – kérdeztem a páromat kicsit félősen.
- Gyere! – felelte kissé flegmán.
- Mi a baj? – kérdeztem, majd leültem mellé az ágyra.
- Semmi. – rántotta meg a vállát.
- Nekem ezt ne próbáld beadni Nico Rosberg! Láttam, hogy veszekedtél valakivel.
- Csak tudod, annyira elegem van mindenből. – pattant fel az ágyról.
- Mi történt? – kérdeztem halkan.
- Azért jöttem el a Williamstől tavaly évvégén, hogy végre egy nyertes kocsiban ülhessek, erre most még ők is jobbak, mint mi. Azt hittem, hogy idén már a világbajnoki címért harcolhatok, ehelyett tiszta ideg lehettem tegnap az időmérőn is, mert alig volt esélyem arra, hogy bejussak a Q3-ba. Közben meg nézhetem, ahogy a kis Vettel futamokat nyer. Még sehol nem volt, amikor én már Forma-1-es szerződést kaptam, most meg mégis mindenki róla beszél, és őt emlegetik az új Schumacherként. Szerinted ez nekem milyen érzés? – akadt ki a párom.
- Nem tudom pontosan, de bele tudok gondolni. – álltam fel, és mentem oda hozzá – De attól, ha ordibálsz és dühöngsz, még nem lesz gyorsabb a kocsid. Inkább higgadj le kicsim! – öleltem meg, és vártam a reakcióját.
- Igazad van. – mondta végül egy nagy sóhaj után – Olyan jó, hogy te mindig itt vagy nekem.
- Ez csak természetes. – csókoltam meg.
- És sajnálom, hogy kiakadtam és kiabáltam. Csak szar a helyzetem.
- Megértelek, és nem haragszom. – mondtam együtt érzően. – De mit szólnál hozzá, ha kicsit ellazítanálak a futam előtt? – kérdeztem vigyorogva, majd elkezdtem kioldani az övét.
- Hm…benne vagyok. – mondta egy kaján mosoly kíséretében, majd elkezdte lehúzni a ruhám cipzárját.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon joo let a rész kiváncsii vagyok
    Amanda melyik srácnál volt:D
    Folytatást:D
    ÉS van egy meglepi nállam:D
    Pux

    VálaszTörlés
  2. köszönöm...a díjat is :D am örülök h tetszik :)

    VálaszTörlés