2010. augusztus 10., kedd

Nem kívánt álom - 44. rész

44. FEJEZET: MENNYBŐL A POKOLBA

Vacsora után sétálgattunk még egy kicsit.

- Amúgy van egy jó hírem. – szólalt meg Nico.
- Mi? – kérdeztem izgatottan.
- A Magyar Nagydíj után lesz két szabad hetem.
- Két hét? Ez most komoly? – kérdeztem tátott szájjal.
- Igen, teljesen komoly.
- Ez nagyszerű! – sikítottam, majd Nico nyakába ugrottam.
- Tudtam én, hogy ezt nem az utcán kellett volna megosztanom veled. – vigyorogott a szerelmem, miközben átölelt.
- Bocsi, csak annyira örülök, hogy ennyi ideig együtt lehetünk. Minden percet ki fogunk élvezni. – vigyorogtam sejtelmesen.
- Abban biztos vagyok. – felelte Nico egy kaján mosoly kíséretében.

Lassan visszamentünk a hotelbe és lefeküdtünk aludni.

Másnap reggel mire felkeltem, Nico már nem volt mellettem. Gondolom, akadt valami dolga.

Gyorsan elkészülődtem, és rendeltem reggelit. Éppen a teraszon ettem, és a laptopomon nézegettem az e-mailjeimet, amikor ajtócsapódásra lettem figyelmes. Bementem a teraszról, és megláttam a páromat a kezében egy újsággal. Rettentő dühös volt.

- Mi a baj? – kérdeztem ijedten.
- Hogy mi a baj? – őrjöngött Nico – Ez a baj! – mutatott a kezében lévő újságra. Elvettem tőle, és megnéztem. Egy cikk volt benne rólam és Lucas di Grassiról egy fényképpel mellékelve, ami a vasárnapi buliban készült, amikor Lucas megölelt.
- Mi a baj ezzel? – kérdeztem értetlenül.
- Szerinted mi? – háborodott fel Nico – Mondjuk az, hogy egy másik pasit ölelgetsz.
- Igen, mert éppen megvigasztaltam. – feleltem higgadtan.
- Ja persze.
- Talán nem hiszel nekem? – háborodtam fel már én is kissé.
- Tudod, inkább a szememnek hiszek.
- Hülye vagy, ha ilyen miatt akadsz ki. – forgattam a szemeimet, miközben leültem az ágyra.
- Most még le is hülyézel? Elegem van már belőled! – mondta, majd kirohant a szobából.
Pár percig csak ültem az ágyon. Hirtelen fel sem fogtam, hogy mi történt. Ez volt az első veszekedésünk, mióta együtt vagyunk. De nagyon fájt, amit Nico a fejemhez vágott. Nem gondoltam, hogy valaha is ilyet feltételezne rólam.

Végül úgy döntöttem, hogy egy ideig nem akarom látni Nicot. Elővettem a bőröndömet, és elkezdtem beledobálni a cuccaimat. A gyors pakolás után lementem a recepcióra, és kértem egy külön szobát a hotel másik felében.

Az új szobám ugyanolyan volt, mint a másik kivéve azt, hogy nem volt velem a szerelmem. Ahogy beértem, leültem az ágyra, aztán hirtelen kitört belőlem a sírás. Csak zokogtam órákon át. Annyira egyedül éreztem magam.

Nem tudom, hány óra lehetett, mikor elaludtam, de reggel úgy éreztem magam, mint aki másnapos. Belenéztem a tükörbe, de nem kellett volna, mert úgy néztem ki, mint egy élőhalott.

Lezuhanyoztam, felöltöztem, majd felvettem egy napszemüveget, mivel nem volt kedvem kisminkelni magam.

Elindultam az utcán valamerre, pedig fogalmam sem volt, hogy mi hol van. Végül vettem kaját, és leültem az egyik padra. Az agyam folyamatosan a tegnap történteken járt. Végül egy női hangra lettem figyelmes.

- Kimberly Kyle?
- Igen, én vagyok. – sóhajtottam.
- Szia! Jessica Michibata vagyok. – mutatkozott be kedvesen a lány.
- Nem te vagy valamelyik pilóta barátnője?
- De igen. – nevetett – Jenson Button-nal járok.
- Áhh, tényleg. – feleltem.
- Amúgy nekem úgy tűnik, hogy valami baj van.
- Nem. Jól vagyok. – próbáltam mosolyogni.
- Gondolom, hogy nem fogod elmondani egy idegennek, hogy mi bánt, de én azért szívesen meghallgatlak. – mosolygott.

A hírességeknek tényleg vigyázniuk kell, hogy kinek mit mondanak el, de valakinek ki kellett öntenem a szívemet.

- Összevesztem Nicoval. – nyögtem ki végül szomorúan.
- Jaj, szegény! – mondta, majd megölelt – Mi történt?
- Azt hiszi, hogy megcsaltam Lucas di Grassival?
- Hogy hogy? – kérdezte Jessica.
- Megölelt egy buliban, és ezt lefényképezték. A kép meg persze két nap múlva már meg is jelent az újságokban.
- Sajnálom. Beszéltetek már a vita óta?
- Nem. – hajtottam le a fejem – De egy ideig nem is akarok.
- Megértem. De ne légy szomorú! Tudom, hogy ez lehetetlen, de próbáld jól érezni magad. Menjünk el vásárolni! Az minden csajt felvidít. – mosolygott.
- Nem is tudom. Most még ahhoz sincs hangulatom, hogy jól érezzem magam.
- Ne mondj ilyeneket! Irány shoppingolni! Nincs ellenvetés! – fenyegetett meg viccesen.
- Oké. – egyeztem bele végül, majd elindultunk vásárolgatni.

Kimberly ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/23/2329/big_2329.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/13/1302/big_1302.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/5/584/big_584.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése