2010. augusztus 12., csütörtök

Nem kívánt álom - 47. rész

47. FEJEZET: ÚJABB OK A FÉLTÉKENYSÉGRE

Nico vészesen közeledett felém. Gyorsan felvettem a napszemüvegemet, és magam elé tettem egy újságot, de sajnos kiszúrt.

- Szia Kim! Próbálsz rejtőzködni előlem? – mosolygott.
- Áhhh, Nico! Szia! Dehogy rejtőzködöm, észre sem vettelek. – próbáltam hazudni, miközben levettem a napszemüveget.
- Aha. Hogy hogy visszajöttél a pályáról?
- Több dolog miatt is felidegesítettem magam, meg nem is éreztem magam jól ott.
- Miattam? – kérdezte Nico.
- Nem, dehogyis!
- Amúgy hallottam, hogy beolvastál Lewisnak.– mosolygott – Igaziból a haverom, de azért megérdemelte.
- Tényleg megérdemelte! Amúgy neked nincs dolgod?
- Talán untatlak? – szomorodott el.
- Nem úgy értettem! – magyarázkodtam rögtön.
- Tudom, hogy azt mondtad, hogy időre van szükséged, szóval nem is kellett volna idejönnöm.
- Nem zavarsz. – mosolyogtam.
- Ennek örülök. Kivel vacsorázol?
- Jessicaval. – feleltem.
- Ilyen jóban letettek?
- Igen, nagyon kedves lány.
- Az jó. Holnap nem vacsorázunk együtt? – kérdezte Nico kicsit félve.
- Majd még meggondolom. – feleltem kedvesen.
- Rendben. Majd hívj, tudod a számom.
- Aha. – válaszoltam.
- Akkor további jó pihenést! Szia! – mondta Nico, majd elment.
- Szia! – köszöntem én is.

Ismét egyedül maradtam a gondolataimmal. Szívesen vacsoráznék együtt Nicoval, de az eszem azt mondja, hogy még várjak.

- Szia Kim! Miért jöttél vissza ilyen hamar? – ült le mellém Jess.
- Szia! Csak nem éreztem jól magam. De mindegy!
- Láttam, beszéltél Nicoval.
- Igen. Idejött megkérdezni, hogy hogy vagyok, és együtt akar vacsorázni velem holnap.
- És igent mondtál?
- Azt mondtam, hogy még meggondolom.
- De ugye elmész? – kérdezte.
- Azt hiszem igen. Habár Nico megbántott, még mindig szeretem…
- …de még nem vagy képes megbocsájtani neki. – fejezte be Jessica helyettem a mondatot.
- Pontosan. De remélem, hogy a jövő hétre minden rendben lesz.
- Hát igen…jön a két hetes szabadság. Minden pilóta együtt lehet a párjával és a családjával. – mosolygott Jess.
- Igen, és szörnyű lenne, ha pont akkor nem lennénk együtt. – hajtottam le a fejem.
- Most inkább érezd jól magad! Megyünk medencézni? – kérdezte mosolyogva.
- Oké. – feleltem, majd bementünk a medencébe.

Néhány óra pancsizás után visszamentünk a szobáinkba, és elkészülődtünk a vacsorához. Lezuhanyoztam, kivasaltam a hajam, újra kisminkeltem magam, majd felvettem egy sexy ruhát.

Este 7-kor aztán lementünk a szálloda éttermébe. Sok versenyző vacsorázott ott aznap este. Szerencsére a pár hét alatt már megtanultam a legtöbbjük nevét, de azért még nem az összesét.

Jessica éppen Jensonnal beszélgetett, én pedig a boromat iszogattam, amikor valaki leült mellém.

- Szia! – köszönt – Bruno Senna vagyok.
- Szia! Kimberly Kyle! – nyújtottam kezet.
- Egy ilyen csinos lány miért ül itt magányosan? – kérdezte mosolyogva.
- Hosszú történet! – feleltem nevetve.
- A verseny miatt jöttél Magyarországra? – kérdezte. Rájöttem, hogy a srácnak fogalma sincs arról, hogy ki vagyok és, hogy Nicoval járok. De nem akartam elrontani a kedvét, és magyarázkodni.
- Igen. És te?
- Én is. – nevetett a srác – Az egyik versenyző vagyok.
- Úristen! – kaptam a kezem a fejemhez – Sajnálom! Nem tudtam. – magyarázkodtam.
- Semmi baj. Jobb is, ha egy csaj nem ugrik rögtön a nyakamba, csak mert forma-1-es versenyző vagyok.
- Igen, megértem. – mosolyogtam.
- Bocsi, ha esetleg tolakodó lennék, de nem lenne kedved találkozni velem valamikor?
- Öhm…szerintem ez nem olyan jó ötlet. – dadogtam. Közben észrevettem, hogy Nico – aki szintén ott volt a vacsorán – folyamatosan minket bámul.
- Miért? Csak egy vacsoráról lenne szó. – próbálkozott tovább Bruno.
- Az az igazság, hogy van barátom. Vagyis most elég bonyolult a dolog, de akkor sem lenne tisztességes, ha a háta mögött mással találkozgatnék. – vallottam be.
- Oh, akkor nem is próbálkozom tovább! És bocsi, ha túl tolakodó voltam.
- Semmi gond. – feleltem kedvesen.
- Akkor további szép estét! Remélem, azért majd még látlak.
- A boxutcában biztos.
- Oké. Szia!
- Szia! – köszöntünk el egymástól, majd Bruno felállt mellőlem, és elment.

Láttam, hogy Nico gyilkos tekintettel néz engem, de mégis úgy döntöttem, hogy beszélek vele. Ezért felálltam, és elindultam felé…

Kimberly ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/73/7313/big_7313.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/8/881/big_881.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/4/466/big_466.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése