2010. augusztus 2., hétfő

Nem kívánt álom - 35. rész

35. FEJEZET: KICSI NICO KANOS

- A nővéred? – kérdezte Nico még mindig csodálkozva.
- Igen, de ez egy hosszú történet, majd később elmagyarázom. – mondtam – Sokáig kell még dolgoznod?
- Nem, már kész vagyok. Felőlem mehetünk a hotelbe. – felelte a szerelmem.
- Akkor menjünk, mert már hulla vagyok. – mondta Amanda.

Nico ’’céges’’ kocsijával mentünk a szállodába. Nico vezetett, én elől ültem, Amanda pedig hátul.

Láttam, hogy Nico kaján vigyorral az arcán néz engem. Próbálta úgy, hogy Amanda ne vegye észre.

Szerencsére hamar a hotelhez értünk. Nico éppen Amanda szobáját intézte, amikor észrevettem, hogy a nővérem vigyorogva figyel.

- Mi az? – kérdeztem értetlenül.
- Lesz ma sex mi? – nevetett.
- Ezt honnan veszed? – pirultam el.
- Ne hidd, hogy nem láttam azokat a pillantásokat a kocsiban. Kicsi Nico nagyon kanos. – vigyorgott a nővérem.
- Hát ha az, akkor megkapja, amit akar. – nevettem.
- Elintéztem mindent. Itt a kártya, amivel be tudsz menni a szobába. – adta át az említett tárgyat a szerelmem a nővéremnek, majd észrevette, hogy vigyorgunk. – Mi van? – kérdezte értetlenül.
- Semmi Kicsi Nico. – veregette meg Amanda a vállát, majd a lifthez ment.
- Kicsi Nico? – kérdezte a párom.
- Hagyjuk. – mondtam mosolyogva, majd adtam egy puszit a szájára.
- Jöttök már? – kiabált Amanda a lift elől.
- Aha. – mondtam, majd elindultunk felé.

A szobáink egymás mellett voltak. Mielőtt bementünk volna, Amanda odaszólt nekünk:

- Csak tudjak aludni a hangoktól. – vigyorgott, majd bement a szobájába.

Nicoval csak nevettünk rajta. Bementünk a szobába, és letettük a bőröndöket. Szétnéztem kicsit a szobában. Látszik, hogy Nico napokig egyedül lakott itt.

Nem gondolkodhattam tovább, mert Nico mögém osont, és elkezdte csókolgatni a nyakam.

- Annyira hiányoztál! – mondta, majd maga felé fordított, és megcsókolt.
- Te is nekem! – mondtam, majd ledöntöttem az ágyra.

Ráültem, és lehúztam a pólóját. Elkezdtem csókolgatni a mellkasát, ami tetszett neki. Pár perc múlva átfordított a hátamra, és rám feküdt. A kezei a felsőm alatt kalandoztak, amitől nem sokkal később meg is szabadított. Ekkor elkezdtem kioldani az övét. Éreztem, hogy Nico belenevet a csókba a szerencsétlenkedésem miatt. Hamar lekerült rólunk a nadrág, majd a fehérnemű is. Nem tudtam sokáig várni. Bepótoltuk az elmúlt öt nap elmulasztott együttléteit.

Miután mindketten megjártuk a csúcsot, elterültünk egymás mellett. Pár másodperc múlva Nico mellkasára hajtottam a fejem, ő pedig elkezdte simogatni a hátam.

- Szeretlek! – mondta végül.
- Én is szeretlek Kicsi Nico. – mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat.
- Tudod, hogy rajtam semmi sem kicsi. – vigyorgott.
- Hát igen, tapasztaltam. – mondtam, majd megcsókoltam. Hamar elaludtunk.

Reggel arra keltem, hogy Nico készülődik.

- Mennyi az idő? – kérdeztem kómásan.
- Még csak hét óra van. Nekem mennem kell a pályához. De te csak aludj tovább! Majd Amandával kijöttök később. – mondta, majd egy puszit nyomott a fejem tetejére.
- Oké. – mondtam, majd visszadőltem az ágyba.

Végül fél 11-kor keltem fel. Áttelefonáltam a nővérem szobájába.

- Mi van? – vette fel a telefont Amanda kómásan.
- Neked is jó reggelt! Amúgy Kimberly vagyok. Csak azért hívtalak, hogy nem sokára indulni kéne a pályához, szóval kezdj el készülődni.
- Muszáj? – kérdezte a nővérem.
- Igen. Na siess! – mondtam, majd letettem a telefont.

Gyorsan lezuhanyoztam, felöltöztem, kivasaltam a hajam, megcsináltam a frizum, majd kisminkeltem magam. Bepakoltam a táskámba, majd Amanda szobája felé vettem az irányt.

Bekopogtam, majd a nővérem ki is nyitotta az ajtót.

- Mehetünk. – mondta, miközben bezárta a szobát.
- Szuper! – mondtam boldogan, és indultunk is a pályához.

Kimberly ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/22/2273/big_2273.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/60/6005/big_6005.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/5/565/big_565.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése