2010. augusztus 14., szombat

Nem kívánt álom - 49. rész

49. FEJEZET: MINDENHOL BELEBOTLOK…

Megint fél órába telt, míg kiértünk a pályához. A boxutcába érve, inkább Jessicával maradtam a McLarennél, és nem mentem a Mercedeshez Nicohoz.

De persze nem kerülhettem el a találkozást. Éppen sétálgattam, amikor észrevettem, hogy Nico közeledik felém. Megint próbáltam rejtőzködni, de a tervem most sem jött össze.

- Szia Kim! Hogy vagy? – jött oda hozzám vidáman.
- Szia Nico! Jól, és te? – mosolyogtam.
- Én is. Nagyon csinos vagy ma…is.
- Köszönöm. Te sem panaszkodhatsz.
- A HRT-nél nézed a szabadedzéseket? – kérdezte Nico.
- Hogy hol? – vágtam értetlen fejet. Ezen Nico csak elnevette magát.
- Ott versenyez Bruno.
- Áhh! Nem, szerintem a McLarennél Jessicával. – vörösödtem el egy kicsit.
- Oké. De ha van kedved, jöhetsz hozzánk is. – ajánlotta fel kicsit félve.
- Talán majd holnap, az időmérőt ott nézem. – válaszoltam halkan.
- Oké, én örülnék neki. – mosolygott.
- Aha. Na én most megyek vissza Jessicához.
- Rendben. Remélem, még találkozunk.
- Én is. Na szia!
- Szia! – köszönt el Nico is, majd inkább gyorsan eltűntem.

De a szerencsémnek köszönhetően útközben még Brunoba is belebotlottam. De mivel Nicotól akkor még nem voltam messze, ő is látta, ahogy a srác megölel.

- Szia Kimberly! Eszméletlenül jól nézel ki ma. – nézett végig rajtam.
- Szia! De ne túlozz! – mosolyogtam.
- Egyáltalán nem túlzok! Nagyon jól nézel ki. Remélem este is ilyen gyönyörű leszel. – kacsintott rám.
- Majd megpróbálom hozni a formámat. – nevettem. Közben lopva Nicora néztem; megint úgy nézett ránk, mint tegnap este. Ölni tudott volna a tekintetével.
- Te alapjáraton is gyönyörű vagy.
- Lehet, hogy nem ezt mondanád, ha meglátnál ébredés után. – vigyorogtam.
- Majd egyszer kipróbálhatjuk. – kacsintott rám megint. Azt hiszem, hogy egy pillanatra leblokkoltam. – Bocsi, de most mennem kell, Mindjárt kezdődik az első szabadedzés. Majd este találkozunk! Szia! – mondta, majd megint megölelt.
- Szia! – feleltem, majd Bruno elindult a boxa felé.

Még egy pillanatra Nicora néztem, akinek láthatóan nem tetszett a dolog. Elfordultam tőle, majd elégedett vigyorral az arcomon elindultam a McLaren boxa felé.

- Merre jártál Kim? – kérdezte Jessica, mikor odaértem. Leültem mellé az egyik asztalhoz.
- Csak húztam kicsit a párom agyát. – mosolyogtam.
- Hoppá! – nevetett Jess – És Brunoval találkoztál?
- Aha. Azt hiszem, neki más tervei vannak velem.
- Ezt hogy érted?
- Inkább hagyjuk. Mikor kezdődik a szabadedzés?
- Tíz perc múlva. A pilóták már szállnak be a kocsikba. – magyarázta a barátnőm.

Nyugiban néztünk végig az edzést. Vettel nyert, Nico a 8., Bruno pedig a 23. lett.

- Nem is tudtam, hogy Bruno ennyire hátul van. – állapítottam meg. Jessica elnevette magát.
- A csapata az egyik legrosszabb. Rossz lehet a srácnak, de te majd felvidítod este. – vigyorgott rám.
- Ja persze. – forgattam a szemeimet – Amúgy pont azon gondolkodtam, hogy mi lesz, ha meg akar csókolni. – vágtam kétségbeesett fejet. Jessica még jobban elkezdett nevetni.
- Ne nevess! – szóltam rá.
- De ez annyira vicces. Elmész vele randizni, de közben nem akarsz tőle semmit, és azon parázol, hogy utasítsd vissza. Túlvariáltad magad szívem.
- Igazad van. – sóhajtottam, majd én is elnevettem magam – Kimberly Kyle mindig tudja, hogy keverje magát galibába.

A második szabadedzést is a McLarennél néztük. Ismét Vettel nyert, viszont Nico csak a 13. lett.

Kb. 6-kor indultunk Jessicával vissza a hotelbe. Jess segített kiválasztani a ruhát, aztán magamra hagyott. Lezuhanyoztam, kivasaltam a hajam, és újra kisminkeltem magam. Felvettem a ruhámat, majd ránéztem az órára. Fél 8 volt. Jobb híján bekapcsoltam a tv-t, hogy valahogy elüssem a maradék fél órát. De mivel nem értettem semmit, angol nyelvű csatornát meg alig találtam, inkább úgy döntöttem, hogy lemegyek a hallba, és ott várom meg Brunot.

De amilyen szerencsés vagyok, persze, hogy a liftben belebotlottam Nicoba.

- Szia! – köszönt, majd alaposan végigmért – Nagyon kicsípted magad.
- Ezt bóknak veszem. – mosolyogtam, de nem néztem rá.
- Most találkozol Brunoval?
- Aha. – feleltem egyszerűen. Szerencsére hamar meg is érkeztünk a földszintre.
- Jó szórakozást! – szólt utánam Nico kissé gúnyosan, mikor kiléptem a liftből.
- Köszi. – feleltem, majd meg sem álltam a bárig. Gondoltam, kell egy kis pia a ’’randi’’ előtt.

Kimberly ruhája: http://goods.imgsrv.divat.hu/31/3179/big_3179.jpg

Cipője: http://goods.imgsrv.divat.hu/8/832/big_832.jpg

Táskája: http://goods.imgsrv.divat.hu/9/979/big_979.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése