2011. október 6., csütörtök

Nem kívánt álom - 99. rész

Sziasztok! Meghoztam a történet utolsó előtti részét, a befejező rész pedig a jövő héten jön. Most is jólesne néhány szó, és persze köszönöm azoknak, akik eddig is írtak. :) Jó olvasást kívánok! Puszi! <3

- Mi a baj kicsim? – kérdeztem rögtön.
- Lewis most hívott. Amandának erős fájdalmai voltak, és kórházba kellett vinni. Lehet, hogy meg kell szülnie a gyereket. – felelte Nico.
- Úristen! – döbbentem le – Hol vannak most?
- Londonban.
- Azonnal indulunk! – jelentettem ki határozottan, és elkezdtem bedobálni az egyik táskába néhány szükséges dolgot.

Így is tettünk; magángéppel rögtön Londonba utaztunk. Tudtam, hogy a nővéremnek szüksége van rám. Néhány óra múlva már az egyik kórház recepcióján követeltem, hogy mondják meg, merre van Amanda. Az egyik ápolónő közölte, hogy a 349-es szobában van, így rögtön odasiettünk.

- Amanda, minden rendben van? – estem be szinte a kórterembe, majd a nővérem nyakába.
- Nyugi, Kim. Minden oké. – mosolygott Amanda – Most már.
- De mi történt? – kérdezte Nico.
- Nagyon rosszul éreztem magam reggel, erős fájdalmaim voltak, így bejöttünk megnézetni a lányokat egy orvossal. – magyarázta Lewis.
- De már jól vagyunk. – simogatta meg a hasát Amanda.
- Ennek örülök! – sóhajtottam megkönnyebbülve - Mikor mehettek haza?
- Már akár ma este. – válaszolta a nővérem.

Az elkövetkezendő néhány órát a kórházban töltöttük, majd miután az orvos közölte Amandával, hogy minden rendben van, és hazamehet, úgy döntöttünk, hogy együtt töltjük az estét Londonban, ugyanis Nicoval nem akartunk még hazamenni.

Így hát megvacsoráztunk az egyik étteremben, este Lewiséknál aludtunk, majd másnap reggel hazautaztunk Nicoval Monacoba.

2011. október 3.

Éppen a műsor forgatásáról tartok haza…vagyis tartanék, ha nem lenne ekkora dugó. Már vagy fél órája állok egyhelyben, és kezdek ideges lenni. De nem Kimberly, most nem szabad felkapnod a vizet…ilyen állapotban főleg nem.

Sok minden történt az elmúlt hónapokban. Például áprilisban megszületett Amanda és Lewis kislánya, aki az elbűvölő Esther nevet kapta. Már fél éves, és nagyon aranyos. Sokszor megyek látogatóba hozzájuk Svájcba, ahol jelenleg laknak lakik a kis család, de ők is voltak már többször nálunk Monacoban. Amanda és Lewis kapcsolata pedig egyre jobb. Lewis nem sokkal Esther születése után megkérte a nővérem kezét, és idén decemberben össze is fognak házasodni.

Roxanne és Lucas is eljegyezték egymást, bár ők még nem tűzték ki az esküvő időpontját. Nagyon jól megvannak együtt. Egyszerűen öröm rájuk nézni.

A műsorom egyre sikeresebb, már igen sok országban vetítik, és hétről hétre híresebbnél híresebb sztárok szerepelnek benne. Hiába mondták sokan, hogy Nico mellett búcsút mondhatok a TV-s karrieremnek, egyre inkább felfelé ível.

Bár egy kis időre tényleg vissza kell vonulnom majd, ugyanis terhes vagyok. Már az 5. hónapban vagyok, a hasam is eléggé kigömbölyödött már. Nico persze nagyon örül, hogy apa lesz, és máris kifestette a kicsi leendő szobáját, és a bútorok, játékok, ruhák és egyéb elmaradhatatlan kellékek nagy része is meg van már. Persze én is nagyon várom már babát, és bár kicsit félek az anyaságtól, tudom, hogy ez az egyik legjobb dolog, ami életem során történt velem.

Szóval jelenleg mind az én, mind az ismerőseim élete nagyszerűen alakul. Elvonultak a viharfelhők, és kisütött a nap Kimberly Kyle Rosbergék egén.

Miután végre megindult a sor, és hazaértem, boldogan léptem be a lakásba.

- Szia szívem! – köszöntött Nico rögtön egy csókkal, majd leguggolt a hasamhoz – Neked is szia pocaklakó! Remélem jól éreztétek ma anyukáddal magatokat!

Ilyenkor mindig mosolyra húzódik a szám. Nico a legjobb apuka, akit egy nő el tud képzelni maga mellé. Mindenben segít, elvégzi helyettem a kicsit is megerőltető dolgokat, és elviseli a hisztiket, hiszen egy terhes nő néha a legapróbb dolgokon is ki tud akadni. De hát istenem, a hormonok művelik ezt velem!

- Milyen napotok volt? – kérdezte a férjem.
- Egy átlagos munkanap. – feleltem – És neked?
- Egy átlagos szabadnap. – mosolygott – Nem akarok szerdán elmenni! – ölelt át.
- Én sem akarom, hogy elmenj, és ne lássalak 4 napig, de remélhetőleg a következő versenyre el tudunk kísérni.
- Remélem is. Nagyon hiányoznátok.
- Ha már most ez van, mi lesz, ha megszületik a kicsi? – nevettem.
- Majd bekamuzom, hogy ételmérgezést kaptam, és nem tudok indulni a versenyeken. – felelte Nico.
- És kéthetente romlott kaját eszel? - kérdeztem.
- Balszerencsés vagyok. – felelte a szerelmem.
- Baby, tudod, hogy én soha nem akartam, hogy miattam hanyagold a munkádat, és ez azután is maradjon így, hogy megszületik a gyerekünk. – mondtam komolyan – Tudom, hogy azért küzdesz kiskorod óta, hogy te legyél a legjobb autóversenyző, ezért nem adhatod fel az álmaidat.
- Tudom, de megváltoznak a dolgok, ha gyereked lesz. – felelte Nico.
- Igen, de azért mutasd meg a kicsinek, hogy milyen fából is faragták az apját. – mosolyogtam.
- Méltó példaképe leszek.
- Azt hiszed, hogy hagyom, hogy autóversenyzőt csinálj a gyerekünkből? – háborodtam fel – Nem, nem fogok végigmenni azon, amin melletted kell.
- Hát persze. – nevetett Nico.

Duzzogtam egy kicsit, de belül tudtam, hogy ha a gyerekünk komolyan szeretné továbbvinni a család férfiágának foglalkozását, Nico sem lesz olyan biztos abban, hogy ez jó ötlet, és valószínűleg meg akarja majd győzni, hogy inkább a kevésbé veszélyes sportok terén gondolkodjon.

Alig vártuk már, hogy megszülessen a kicsi, és üdvözölhessük a kis családunk körében.

Kimberly ruhái:
 

3 megjegyzés:

  1. Sziiia te lány! :)) ♥
    Utolsó előtti rész? Húú, pedig most kezdődött! :D

    Örülök, hogy Amanda és Lewis kapcsolata igazivá fejlődött. :) A kezdetekkor nem gondoltam volna, hogy gyerekig fognak jutni... :D ♥

    A végéből kiindulva a következő rész alighanem a szülés lesz. Húú, izgi! :D ♥
    (Szívem összes melegével ajánlom, hogy happy endet írj... :P :DD ♥)

    Várom a végét! :)
    Puszi! ♥

    VálaszTörlés
  2. Ejha! Tiszta happy lett ez a rész. Olyan jó, hogy amanda és Lewis Estherrel együtt egy család lettek. És az, hogy Kim is terhes... És hogy egyre népszerűbb a műsora. Csodás!
    Alig várom a befejező részedet, bár imádtam ezt a történetet! remélem lesz még F1-es storyd.

    Pusszó: Hooligirl

    VálaszTörlés
  3. utolsó előtti?:O pedig már úgy megszerettem, erre nemsokára vége:(
    de remélem azért lesz majd még mit olvasnunk ezután is :)
    nagyon tetszett a rész, főleg, hogy hamarosan kisRosberget köszönthetünk :D
    várom az utolsó részt(L)
    puszii

    VálaszTörlés