2011. január 29., szombat

Elkerülhetetlen szerelem - 7. rész

Az első gyanúsított

Besétáltam a házba. Láttam egy-két jelét dulakodásnak; levert váza, szétszórt papírok, kiborult tej. A konyhába mentem, ahol a padló véres volt. Itt ölhették meg Pipert. Közelebbről is megnéztem a vérfoltot. Szét volt kenődbe. A gyilkos valószínűleg vonszolta áldozatát. Aztán egy alvadt vércseppet fedeztem fel Piper vérében.

- Találtál valamit? - jött be Spencer.
- Igen. Egy alvadt vércseppet. A vér nem így alvad meg, szóval lehet, hogy a tettes itt hagyott nekünk valamit. - válaszoltam.
- Tessék! Tedd bele ebbe! - nyújtott át egy fülpiszkálóra hasonlító eszközt, amit a vérminták begyűjtésére használnak.
- Köszönöm. - vettem el, majd felszedtem vele a vércseppet, és betettem egy zacskóba - Talán hamar meg tudjuk oldani az ügyet.
- A DNS-teszt elvégzése sok időbe telik. - mondta Spencer.
- Nem olyan sokba, ha Alyssa Johnson végzi el. - mosolyogtam.

Spencerrel szétnéztünk még a helyszínen, majd a hotelbe mentünk, ahol a nyomozás alatt fogunk megszállni.

Fáradtan mentem fel a szobámba. A bőröndömet letettem az ajtó mellé, majd gyorsan megkerestem benne a cuccokat, amikre szükségem lesz a zuhanyzáshoz. Miután végeztem a tisztálkodással, beállítottam az ébresztőt a telefonomon, majd bedőltem az ágyba, és gyorsan el is aludtam.

Másnap az ébresztő hangjára keltem. Kinyomtam, és nagy nehezen kimásztam az ágyból. A fürdő felé vettem az irányt, ahol, fogat mostam, kisminkeltem magam, megfésülködtem és összefogtam a hajam. Miután végeztem, felöltöztem, összeszedtem a dolgaimat, és lementem a hallba. Egyelőre csak Morgan volt ott.

- Szia Alyssa! Hogy aludtál? - mosolygott rám.
- Szia! Jól. Hol vannak a többiek? - kérdeztem, még mielőtt beszólhatott volna valamit.
- Azt beszéltük meg, hogy 8-kor találkozunk, és mivel 7:58 van, valószínűleg mindjárt itt lesz mindenki.
- Te mióta vagy itt?
- Pár perce. Rád vártam szivi. - nevetett.

Szerencsére ekkor megjelentek a többiek is. Láttam, hogy Spencer furcsán néz rám, de nem értettem, hogy miért.

- Indulhatunk? - kérdezte Hotch.
- Igen, menjünk már. - mondtam, majd elindultunk a kijárat felé.

Mikor beértünk a rendőrőrsre, mindenki hozzáfogott a munkához. Nem sokkal később tartottunk egy megbeszélést.

- Mit tudunk eddig? - kérdezte Rossi.
- Nem sokat. A gyilkos valószínűleg ismeri az áldozatokat, és mivel külső szempontjából nem volt hasonlóság Piper és Lucy között, azt se mondhatjuk, hogy egyfajta típusú lányokat gyilkol. Inkább a bosszú vezérli. - mondta Emily.
- Emily, menj ki Alyssaval Piper szüleihez. Mi Morgannel beszélünk Lucy hozzátartozóival. mondta Hotch.
- Én egy DNS-tesztet akartam elvégezni. Találtunk egy nem odaillő vércseppet Piper házában. - feleltem.
- Majd elvégzi a tesztet egy itteni ember. - mondta Hotch - Neked most más dolgod van.
- Oké. - hallgattam el.

Követtük Hotch utasítását, és Emilyvel elmentünk Piper szüleihez, hogy beszéljünk velük.

- Nagyon sajnáljuk, ami a lányukkal történt Mr. és Mrs. Prince, de mi azért vagyunk itt, hogy segítsünk és, hogy elkapjuk a lányuk gyilkosát. - szólalt meg Emily, amikor bementünk Piper szüleinek a házába - Nem tudnak arról, hogy valaki esetleg bosszút akart állni a lányukon?
- Pipert mindenki szerette. - mondta Mr. Prince - Nem voltak ellenségei.
- Nem volt mostanában esetleg egy nagyobb vitája valakivel? - kérdeztem - Esetleg a munkahelyén nem követett el valami hibát?
- Piper sminkesként dolgozott. De nem mondta, hogy bárki is elégedetlen lett volna. Azt mondta, hogy az embereknek tetszett a munkája...és tényleg nagyon jól dolgozott. - felelte Piper anyja.
- És milyen volt a lányuk kapcsolata a barátjával? - tette fel a kérdést Emily - Vele nem veszett össze mostanában?
- Nem. Az az igazság, hogy a lányunk terhes volt. Azért költözött össze a barátjával, hogy együtt nevelhessék a gyereküket. - válaszolta Mrs. Prince.
- Szóval Piper nem tervezte ezt a gyereket? - kérdeztem.
- Nem. Amúgy is mással járt. - felelte Mrs. Prince - Csak vele éppen szünetet tartott, mert a fiú néhány hónapig valahol máshol dolgozott. Piper ekkor találkozott a mostani barátjával, majd mikor hazajött az akkori barátja, megromlott a kapcsolatuk, ráadásul Piper megtudta, hogy terhes attól a sráctól, így szakított a barátjával, és összejött a gyereke apjával.
- Ez lehet indíték. - mondtam Emilynek - Hogy hívták az előző barátját?
- Tom Jacks. - felelte Mr. Prince.
- Köszönjük, hogy válaszoltak a kérdéseinkre. - mondta Emily - Megígérjük, hogy megtaláljuk a lányuk gyilkosát.

Elköszöntünk a szülőktől, majd visszamentünk az őrsre.

- Mit tudtatok meg Piperről? - kérdezte Hotch.
- Azt, hogy nem voltak ellenségei. Az egyetlen ember, akinek oka lehetett megölni őt, a volt barátja, akivel amiatt szakított, mert megtudta, hogy terhes egy másik pasitól. - válaszoltam - És mi van Lucyval?
- A szülei említették, hogy ő is nem sokkal a halála előtt szakított a barátjával valaki másért. - felelte Morgan.
- Lehet, hogy a gyilkos azért öli meg ezeket a lányokat, mert elhagyták őt egy másik férfiért. - szólalt meg Spencer.
- Garcia! Itt Hotch! - telefonált a főnök - Mindent tudnunk kell Tom Jacksről.


Alyssa ruhái:

2 megjegyzés:

  1. Gracia, nagyon jól leírtad szerintem az "ügyvitelt"! Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki belőle, tényleg az a srác lesz-e a gyilkos!

    DE! Spencer miért nézett olyan furán Alyssára?? Azért mert Morgannel együtt várt reggel a csapat többi tagjára?

    SZUPER lett!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a történet.
    :) és a fülpiszkára hasonlító eszközt tamponnak hívják.

    VálaszTörlés