2011. január 13., csütörtök

Elkerülhetetlen szerelem - 4. rész

A csapat

- Szerencsére mindenki itt van. - mondta Hotch - Srácok! Szeretném bemutatni Alyssa Johnsont, aki a Miami Dade Rendőrségtől jött, hogy egy ideig segítse a munkánkat.
- Sziasztok! - köszöntem.
- Alyssa! Ők itt: Emily, JJ, Morgan, Garcia...és Spencert már ismered. - mutatott végig a társaságon.
- Hoppá! - jegyezte meg vigyorogva a Morgan nevű srác.
- Nagyon örülök, hogy veletek dolgozhatok, és remélem, hogy sok gyilkost kapunk el közösen. - mondtam nem törődve a beszólással.
- Rendben. Az ismerkedés után mindenki menjen a dolgára! Sok munkánk van. - váltott Hotch kicsit szigorúbb hangnemre.
- Ha szeretnéd, megmutatom a részlegünket. - jött oda hozzám Spencer.
- Hajts rá az új csajra kölyök! - jegyezte meg Morgan.
- Mindig ez van. - mosolygott.
- Örülnék, ha körbevezetnél. - mondtam.
- Oké. - válaszolta, majd megmutatta az emeletet, ahol majd együtt fogunk dolgozni. Eközben rengeteg érdekes adatot mondott el. Nem is tudtam elképzelni, hogy fér ennyi info az agyába.
- Te tényleg zseni vagy! - mondtam az utunk végén.
- Hát igen. De nem könnyű ezzel élni.
- Én örülnék, ha mindent elsőre megjegyeznék. A suliban is mindig az volt a bajom, hogy a memóriám kb. olyan, mint egy gilisztáé. - nevettem.
- Ne becsüld alá magad! Majd én segítek fejleszteni a memóriádat.

Ismét mélyen a szemeimbe nézett, amitől megint azt hittem, hogy ott helyben esem össze.

- Reid! Itt van Alyssa lakásának a címe. - nyújtott át egy papírt Hotch Spencernek - Csakhogy van egy kis baj. A lakás nem áll még a rendelkezésünkre, szóval ma éjszaka hotelben kell aludnod.
- Nem gond. - mondtam rögtön.
- Alyssa nálam is aludhatna ma este. - ajánlotta fel Spencer - Van egy plusz szobám. Úgyis azt olvastam rólad egy cikkben, hogy az autóversenyzős éveid alatt megutáltad a hoteleket.

Döbbentem bámultam a srácra.

- Szokj hozzá! Ő már csak ilyen. - jegyezte meg Hotch - De nem gond, ha Spencernél kell aludnos ma este?
- Nem, dehogy. - feleltem.
- Remek. A kocsid is csak holnapra lesz meg, de akkor úgy is együtt jöttök reggel.
- Nem gondolod, hogy kicsit hamarabb kellett volna szervezkedni? Így nem csoda, hogy semmi nem készült el mára. - cukkolta Spencert Hotchot.
- Na nyomás dolgozni, mielőtt mérges leszek. - felelte Hotch, majd mindenki elindult a maga dolgára.

A nap hátralevő részében inkább csak ismerkedtem az új hellyel. Spencer nagyon segítőkész volt. Az egész napot velem töltötte, bemutatott a többi embernek - akikkel valószínűleg nagyon sokszor fogok találkozni - és segített felfedezni az épületet.

Végül este 7 körül sikerült elszabadulni, és Spencer kocsijával mentünk a házához.

- Itt laknék. - mondta, mikor beléptünk a házba - Habár alig vagyok itt. Készülj fel, hogy renegeteget kell utazni, ha az FBI-nak dolgozol. - fenyegetett, miközben behozta a bőröndjeimet.
- Pedig azt nem szeretek. - jegyeztem meg - De mindegy. Talán egy kis időre ismét autóversenyzőnek érezhetem magam. Egy hét alatt 3-4 ország...nem volt semmi.
- El tudom képzelni. - válaszolta - Megmutatom a szobádat.
- Oké. - feleltem, majd utánamentem.
- Nem nagy szám, de szinte soha nincs itt senki.
- Nekem tökéletes. - feleltem a szobába érve.
- Hozok ágyneműt. - mondta Spencer.

Közben szétnéztem a szobában; egyszerű volt. Középen egy franciaágy volt, a két oldalán egy-egy éjjeli szekrénnyel. Az egyik falnál egy szekrény állt, és volt vele szemben egy ablak. Tipikus agglegény lakás!

- Itt is vannak. - jött vissza Spencer.
- Köszönöm. - mondtam.
- Ha bármire szükséges van, csak szólj. Akár éjszaka is.
- Azért ennyire nem vagyok kényes. - nevettem - Mikor kell holnap mennünk dolgozni?
- Nyolcra. Szerintem elég, ha hétkor kelünk.
- Rendben.
- Akkor én megyek is. Menj el nyugodtan zuhanyozni, itt van a fürdőszoba a szobád mellett. Jó éjszakát Alyssa!
- Köszönök mindent Spencer. - mosolyogtam rá - Neked is jó éjszakát!

Spencer elhagyta a szobát, én pedig elővettem a bőröndömből néhány cuccot, ugyanis indultam volna zuhanyozni.

- Elfelejtettem valamit! - jött vissza a szobába.

Én eközben indultam volna ki, de nekimentem, és ennek az lett a következménye, hogy Spencer ledöntött az ágyra. Pár másodpercig csak feküdt rajtam, majd megszólalt:
- Annyira gyönyörű vagy!

Hogy mi van???

1 megjegyzés:

  1. Hoppácska!

    Máris együtt alszanak? :D Isten vagy Hotch! :D Remélhetőleg az a lakás még nem készül el egy darabig... :D
    A Kiscsikó meg hogy bekezdett! :D Egyből ledöntötte a lábáról Alyssa nénit! :D

    SZUPER rész lett! :D

    MÉG! 8I

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés