2011. január 8., szombat

Nem kívánt álom - 71. rész

Sziasztok! Buli csak este lesz, és mivel most unatkozom, itt a rész, amit ígértem. :) Én nem akarok kommentár határt szabni, de örülnék 1-2 szónak. :) Puszi <3

Az időmérő kezdetéig csöndesen telt az idő. Hagytam Nicot dolgozni, így én is belevetettem magam kicsit a munkába. Szöveget tanultam, és válaszoltam néhány e-mailemre.

Aztán kb. 13:45-kor a pilóták beszálltak a kocsiba, hogy felkészüljenek az időmérőre. Adtam még egy szerencse csókot Niconak, majd átmentem a Virgin boxába Roxanne-hez. Mivel tegnap ő volt a Mercedesnél miattam, ma én megyek a Virginhez miatta.

Az időmérő hamarosan el is kezdődött és Nico meglepően jól szerepelt a Q1 alatt. A végén sikerült megfutnia a második leggyorsabb kört. A Q2 is jól ment, ott végül a harmadik lett. Kezdtem izgalomba jönni, és reménykedtem, hogy Niconak sikerül az első vagy második sorba kerülnie.

Ez végül nem sikerült, mert többen is feltartották, így csak a 9. lett. De legalább a tisztább oldalról fog rajtolni.

- Ha nem tartották volna fel, Nico sokkal előrébb lenne. - osztottam meg a gondolatomat Roxanne-nal.
- Örülj neki, hogy legalább az első tízben van. Én erről csak álmodozhatok Lucasszal kapcsolatban.
- Sajnálom szívem! Jövőre biztos jobb lesz. - próbáltam vigasztalni.
- Ha lesz egyáltalán jövőre...
- Ezt hogy érted?
- Nem biztos, hogy a csapat meghosszabbítja vele a szerződést, más csapat pedig nem nagyon érdeklődik, szóval lehet, hogy jövőre Lucas nem is kap helyet a Forma 1-ben. - szomorodott el a barátnőm.
- Ne gondolj ilyenekre! Lucas jó versenyző, nem véletlenül jutott el idáig. - simogattam meg Roxie vállát.
- Ezt a csapatfőnököknek mondd! De neked úgy is mindegy, a te pasidnak már megvan a helye, sőt a VB-címért harcolhat. Mit érdekel téged, hogy mi van a kevésbé szerencsés versenyzőkkel...
- Ezt ugye most nem mondod komolyan? - kezdtem dühbe jönni - Szerinted nem érdekel, hogy mi van a barátnőm pasijával? Lehet, hogy az nem köt le túlzottan, hogy kap-e helyet Yamamoto, de Lucas jövője nagyon is érdekel.
- Igazad van Kim, sajnálom. - mondta bűnbánóan Roxie - Csak ez annyira igazságtalan! Lucasnak nincs esélye bizonyítani egy ilyen kocsival.
- Tudom, milyen rossz ez neked. Én is rosszul érzem magam, ha Nico szomorú, mert a Mercedes nem tud egy normális kocsit adni neki, de a te helyzeted még ennél is rosszabb. Niconak van esélye arra, hogy bekerüljön a Q3-ba és, hogy dobogóra álljon. De egyszer Lucasnak is meglesz az esélye erre, meg majd még többre. És tudom, hogy nem fogja elszalasztani a lehetőséget, mert egy nagyon tehetséges pilóta. Akkor majd megmutatja, hogy mire is képes.
- Köszönöm Kimberly! Annyira jó, hogy vagy nekem. - ölelt át a barátnőm.
- Ez csak természetes. Rám mindig számíthatsz!

Később visszamentem a Mercedeshez, majd késő délután Nico végzett, így mehettünk pihenni.

- Holnap ugye nálunk nézed a versenyt? - kérdezte a szerelmem.
- Igen. Úgy beszéltük meg Roxie-val, hogy a versenyt külön nézzük. - feleltem.
- Oké. De ne felejtsd el az esti dolgot!
- Milyen dolgot? - tettettem a hülyét - Nyugi baby! Emlékszem. Ilyet nem felejtek el.
- Remélem is.
- Amúgy hova megyünk vacsorázni? - kérdeztem kíváncsian.
- Ez meglepetés.
- Tudod, hogy nem bírom ki! Tudnom kell róla!
- Túl kíváncsi vagy. - mosolygott Nico - De már úgy is csak egy napot kell várnod.
- Az túl sok. - durciztam be.
- Jaj szívem, ne sértődj meg! - ölelt át Nico - Kiengesztellek valahogy.
- És hogy?
- Van egy ötletem. - csókolt meg, majd egyre lejjebb haladt.
- Azt hiszem többször kéne megsértődnöm. - mondtam, majd lehúztam a pólóját.

A kis "szórakozásunk" után inkább az ágyban maradtunk, és fel sem keltünk másnap reggelig.

Reggel azonban Niconak ismét korán ki kellett mennie a pályához, de én tovább aludtam kicsit. Végül 10-kor keltem fel. Elkészülődtem, majd lementem az étterembe, ahol már várt rám Roxanne.

- Jó reggelt! - köszöntem, majd leültem az asztalhoz, ahol ő ült.
- Jó reggelt! - felelte, majd ledobott egy újságot elém - Nézd meg ezt!
- Úristen! - néztem a képre, ami akkor készült, mikor rátámadtam Vivianre.
- Sziasztok! Leülhetek? - jelent meg Jessica az asztalunknál.
- Persze. - mondta Roxie.
- Minden rendben van Kimberly? - kérdezte Jess, mert a tekintetem még mindig az újságom volt.
- Ez felháborító! Miért kell minden egyes mozdulatomat megírni? - akadtam ki.
- Sztár vagy szívem, szokj hozzá! - válaszolta Roxie.
- Mi az? - kérdezte Jessica.
- Olvasom: " Kimberly Kyle, a CSI: Miami helyszínelők sztárja verekedésbe keveredett a forma-1-es Abu Dhabi Nagydíjon, ahova autóversenyző párját kísérte el. Az amerikai színésznő ugyanis megtépte barátja volt barátnőjét, Vivian Siboldot, aminek tanúja lehetett az egész boxutca. Hogy mi volt a kiváltó ok, egyelőre nem tudni, de biztos nem utoljára láttunk ilyet." De igen! És szálljanak le rólam. - lettem egyre idegesebb.
- Te hallottad, hogy mi történt? - kérdezte Roxanne Jessicát.
- Persze. Az egész boxutca erről beszél. - válaszolta a lány.
- Remek! - akadtam ki.
- Ez van, ha híres vagy, és megtéped a pasid volt csaját. - nevetett Roxie.

Én viszont nem találtam ezt ennyire viccesnek...


Kimberly ruhái:



1 megjegyzés:

  1. Szuper rész lett :D ♥
    Hova mennek vacsizni? :D 8I Biztos valami szép hely lesz :D
    A sajtó pedig... :S Hihetetlen mennyire gusztustalanok grrr
    Lesz itt még baj :S
    IMÁDÁS ♥♥♥

    HAMAR FOLYTIT :D ♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés