2011. december 18., vasárnap

Elkerülhetetlen szerelem - 43. rész

Egyre közelebb

Amilyen gyorsan csak lehetett, visszamentünk Emilyvel a csapathoz. Közölni akartuk velük az új fejleményeket, ami valószínűleg sokkal közelebb visz minket az ügy megoldásához.

- Sikerült valamit kideríteni? – kérdezte Hotch, mikor beértünk az irodába.
- Az áldozatok ismerték egymást. – mondtam – Régen barátnők voltak, de aztán eltávolodtak egymástól.
- Christine és Alison nem rég kezdtek újra összebarátkozni, mert ugyanarra a munkahelyre kerültek. – tette hozzá Prentiss.
- Akkor lehet, hogy azon a helyen kell keresgélnünk. – szólt közbe Spencer – Talán így talált rájuk a gyilkos.
- …akiről még mindig nem tudjuk, hogy Paul Combs-e vagy valaki más. – jegyezte JJ.
- Most ne ez legyen a szál, amin haladunk. – mondta Hotch – Reid, Rossi, menjetek ki a céghez, ahol Christine és Alison dolgozott, és próbáljatok összefüggéseket és lehetséges tetteseket keresni!

Míg ők teljesítették a főnök utasítását, mi rendeltünk magunknak ételt, ugyanis még szinte semmit nem ettünk aznap.

- Miss Johnson! A DNS-osztályról küldtek. – jelent meg egyszer csak mellettem egy férfi – Megvan annak a hajszálnak a tulajdonosa, amit Alison Canter holttestén találtak.
- Máris megyek. – tettem félre az ételt, és a férfi után mentem, aki elvezetett engem a DNS-szakértőkhöz.
- Jó napot Miss Johnson! A nevem Cheryl Morison. – mutatkozott be egy nő.
- Jó napot! Mit sikerült kideríteni? – tértem a lényegre.
- Szóval… - vett a kezébe egy lapot - …a hajszál tulajdonosa…úristen! – döbbent le a nő.
- Mi az? – vettem el tőle a lapot – Paul Combs? – döbbentem le én is.
- De ő már régóta halott. – mondta Cheryl.
- Pont ez az! – fogtam a fejem - Most mennem kell! Köszönöm a segítséget! – hadartam el gyorsan, majd visszamentem a többiekhez.

Mikor beléptem az irodába, a többiek még az ebédjüket fogyasztották, és mivel mást nem tehettek, beszélgettek.

- Jól vagy Alyssa? – kérdezte Morgan, mikor meglátta az arckifejezésem.
- Emlékeztek a hajszálra, amit Alison holttestén találtunk? – kérdeztem, mire a többiek bólogattak – A tulajdonosa Paul Combs.
- Szóval mégsem halott? – kérdezett vissza JJ.
- Nagyon úgy tűnik. – válaszoltam.
- Hívjuk fel Garciát, hátha ő ki tud seríteni valamit Combsról. – vetette fel az ötletet Prentiss.
- Máris tárcsázok! – mondta Morgan – Szia nyuszikám! Meg kéne nekünk nézned valamit.
- Bármit drágáim! – szólt bele Garcia kedvesen a telefonba – Miről lenne szó?
- Nézz utána Paul Combsnak! – szólaltam meg.
- Máris. – felelte a csaj – Szóval…az említett személy 1965-ben született egy Chicagohoz közeli kisvárosban. A szülei 6 éves korában elváltak, majd az apja lelépett, és soha többet nem kereste a fiát. Állítólag a válóok az anya alkoholizmusa volt, aki amúgy Paul 19 éves korában halt meg májelégtelenségben. Gondolom, azt tudjátok, hogy Paul hogyan is „tevékenykedett”, majd 2001-ben, Dallas külvárosában bukkantak a holttestére.
- Nincs semmi más, ami érdekes lehet a számunkra? – kérdezte Emily.
- Várjatok! – hallottuk Garcia handján, hogy ledöbbent – Találtam egy születési anyakönyv kivonatot. A tulajdonosa egy James Combs nevű fiú, aki ugyanakkor született, mint Paul.
- Akkor ő Paul ikertestvére? –kérdeztem.
- Igen. De közvetlenül a szülés után meghalt. – felelte Garcia.
- Köszi drágaság! Sokat segítettél! – mondta Morgan.
- Nincs mit. Átküldöm a dokumentumokat. Puszika! – válaszolta Garcia.

Ekkor belépett az irodába Spencer és Rossi.

- Sikerült valamit kideríteni? – kérdezte tőlük Hotch.
- Állítólag Christine és Alison nagyon jóban voltak egy James Collins nevű férfival, aki Christine halála után szervezett egy megemlékezést a munkahelyen, de arra végül nem ment el. – magyarázta Rossi – Ti rájöttetek valamire?
- Garcia kiderítette, hogy Paul Combsnak volt egy ikertestvére. – felelte Morgan, és átnyújtotta a nyomtatóból kivett papírokat a srácoknak.
- Ráadásul az Alison holttestén talált hajszál is az övé. – tettem hozzá.
- De az ikertestvérek DNS-e ugyanolyan. Mi van, ha az ikertestvéré az a hajszál? – vetette fel az ötletet Spencer.
- Állítólag ő már a szülésnél meghalt. – feleltem.
- Ebben az ügyben ki tudja már, hogy ki él, és ki nem. – szólalt meg Morgan.
- Várjunk csak! – szólalt meg Spencer, majd elővette a telefonját, és elkezdett tárcsázni egy számot.
- Kit hívsz? – kérdeztem tőle, de ő nem válaszolt.
- Szia Garcia! Megint mi vagyunk. Nézz utána egy James Collins nevű embernek. – mondta a kihangosított telefonnak.
- Rendben, máris…nincs sok info a pasasról. Olyan, mintha 2001 előtt nem is létezett volna. Akkor vette fel a James Collins nevet. – magyarázta Garcia.
- Arra gondolsz, hogy ő Paul halottnak hitt ikertestvére? – kérdeztem Spencertől.
- Igen. Lehet, hogy a szülei valami miatt el akarták rejteni a másik gyereküket. – felelte a barátom.

Ekkor megcsörrent JJ telefonja. Mindenki ráfigyelt, majd mikor végzett, letette a telefont, és felénk fordult.

- Egy Paul Combs kinézetű férfi foglyul ejtett egy nőt az egyik étteremben. – mondta.
- Azonnal menjünk! – jelentette ki határozottan Hotch.

Rögtön elhagytuk a rendőrséget, és amilyen gyorsan csak lehetett, elindultunk a belvárosi étterem felé, hogy megmenthessük a lányt, és végleg leszámoljunk a Combs-tetsvérekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése