2011. április 3., vasárnap

Elkerülhetetlen szerelem - 13. rész

Idegösszeroppanás közeli állapot

Egyszerűen szörnyű volt, amit láttunk. A falon fiatal lányok életvidám fényképei, majd mindegyik mellett egy kép az adott lány holttestéről. Látszott, hogy mindegyik hosszú kínzásokon és szenvedésen ment keresztül, mire meghalt.

Az egész szoba, ahol voltunk Bill "szentélye" lehetett. Végignézve a képeket, mindannyian rájöttünk, hogy Bill nem normális, hiszen ép ember ilyen dolgokra nem lenne képes.

- Találtam még valamit. - hallottuk JJ hangját.

A szobából nyílt egy másik helység, ahol egy fiatal lány holttestét találtuk.

- Te jó ég! - mondtam ledöbbenve - Ha hamarabb cselekedtem volna, lehet, hogy még élne.
- Alyssa! Ezt már megbeszéltük. - lépett mellém Spencer - Ne emészd magad ezen!
- De képtelen vagyok rá. - feleltem, majd felmentem a földszintre.

Egyszerűen nem tudtam tovább ottmaradni, és végignézni azt, ami részben miattam történt. Végig azon járt az eszem, hogy ha hallgatok Hilaryre, akkor az a lány még valószínűleg élne, és Patrick sem tűnt volna el.

- Alyssa! Jól vagy? - kérdezte Morgan.
- Aha, persze. - hazudtam.
- Azt hiszed, hogy a te hibád, hogy meghalt az a lány, ugye? - tapintott a lényegre.
- Ha akkor cselekszem, amikor Hilary szólt Billről, a lány még élne.
- Nem biztos! Egy orvos megvizsgálja a holttestet, és akár az is lehet, hogy a lány már napok óta halott. Akkor viszont te tényleg nem tehetsz semmiről.
- Majd kiderül. - válaszoltam, és otthagytam a férfit.

Kb. fél óra múlva visszamentünk az FBI-hoz, hogy elemezzük a bizonyítékokat.

- Bill Hampton 1975. szeptember 18-án született Westonban, Virginiában. A fiú 2 éves volt, mikor a szülei elváltak. Eleinte felváltva nevelték Billt, azonban 1980-ban az anya kérelmet nyújtott be a bírosághoz annak érdekében, hogy ő legyen a kizárólagos gyám. A nő arra hivatkozott, hogy a volt férje nem elég megbízható ahhoz, hogy felneveljen egy gyereket, valamint házasságuk alatt állítólag bántalmazta is őt. Az utóbbi soha nem bizonyosodott be, de aztán Bill apja, Nathan Hampton 1981-ben testi sértésért felfüggesztett börtönbüntetést kapott. A bíróság ezek után Bill anyjának adott igazat, és végleg elvették a felügyeleti jogot a férfitől, sőt még a fia közelébe sem mehetett. - mesélte Gracia.
- Ez megviselhette Billt. - mondta Emily.
- Mi történt Bill apjával? - kérdezte Spencer.
- 1986-ban lelőtte a rendőrség, miközben menekült - mondta Gracia - ...mert megkéselt egy nőt.
- Nem éppen a legjobb gyerekkor. - jegyezte meg JJ.
- Nem vettek észre valamit Billen gyerekkorában? - kérdeztem.
- 13 éves korában a szomszéd beperelte a családot, mert Bill megkínozta, majd megölte a macskáját. - felelte Gracia - A családnak végül csak pénzbüntetést kellett fizetnie.
- Még valami? - kérdezte Hotch.
- Nem igazán. Ezek után Bill kissé lenyugodott, ugyanis még nincs priusza. - válaszolta Gracia.
- Beszéljünk Hilaryvel, hátha ő tud valami információval szolgálni. - vetettem fel az ötletet.
- Rendben. Behívom. - mondta Hotch.
- Billen már gyerekkorában jelentkeztek az erőszakosság jelei, azonban úgy tűnik, felnőtt korára elfolytotta a dühét. - jegyezte meg Morgan.
- Igen, de most kitőrt belőle. - válaszoltam.
- Tudtok valamit Patrickről? - jött be Hilary.
- Egyelőre csak a volt férjéről tudtunk meg néhány dolgot. - felelte Rossi.
- Mit tett Bill? - kérdezte rögtön Hilary.
- Tudtál arról, hogy az apját eltiltották Billtől, és hogy halt meg a férfi? - fordultam Hilary felé.
- Nekem annyit mondott, hogy a szülei elváltak, és hogy még kicsi volt, mikor az apja meghalt. - felelte Hilary.
- Azt nem mondta, hogy hogyan? - kérdeztem.
- Elütötte egy kocsi. - válaszolta Hilary - De ez most hogy jön ide?
- Tudod Hilary, a kisfiúk általában példaképként tekintenek az apjukra, és gyakran utánozzák őket. Bill apja valójában egy rendőrségi üldözésben halt meg. Megkéselt egy nőt, és ezért lőtték le. Ráadásul már régebben is voltak törvényellenes tettei, ezért nem is találkozhatott Billel. - magyaráztam.
- Úristen! - döbbent le Hilary - Lehet, hogy Bill is olyan, mint az apja?
- Igen. - mondtam - Kint jártunk a házánál. Szörnyű dolgokat láttunk, valamint találtunk egy holttestet.
- Ez nem igaz! - temette az arcát a kezeibe a nő - Hogy nem vettem észre ezt, mikor házasok voltunk?
- Nem a te hibád. - mentem oda hozzá - Bill elfolytotta a dühét, és jól játszotta a normális embert. Ne okold magad semmiért!
- Könnyű ezt mondani. - felelte Hilary - De most mi lesz? Hogyan folytatjátok Patrick keresését?
- Most sorra vesszük, azokat a helyeket, amelyek fontosak lehettek a volt férje számára, és ahová vihette Patricket. - szólalt meg Hotch - Tudna segíteni ebben?
- Persze, bármiben segítek. - egyezett bele Hilary.

Hilary mondott néhány lehetséges helyszínt, melyekhez szétosztva kimentünk. Spencerrel eközben elmentünk Bill anyjához, hátha tud valamiben segíteni.

- Jobban érzed már magad? - kérdezte Spencer a kocsiban ülve.
- Addig nem leszek jobban, amíg meg nem találjuk Patricket, és nem zárjuk rács mögé azt a vadállatot. - feleltem.
- Láttam, Morgan beszélt veled.
- Igen. Talán baj?
- Nem, dehogy. - vágta rá - Biztos bejössz neki.
- Spencer hagyjál már Morgannel! Nem érdekel a srác! - akadtam ki kissé.
- Nyugi Alyssa! Nem szóltam. - nyugtatott Spencer.

Úgy éreztem, hogy elegem van mindenből! Nem elég, hogy lelkiismeret-furdalásom van, de még Spencer is piszkál a hülyeségeivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése