2011. április 12., kedd

Nem kívánt álom - 81. rész

- Baby, tegyél le! - mondtam folyamatosan Niconak, miközben ő próbált betenni a kocsiba.
- Kim, sokat ittál. Az lenne a legjobb, ha hazamennénk. - válaszolta a párom.
- De nem akarok elmenni innen! Olyan jó a buli! - akadékoskodtam - Vagy talán szeretnél egy kétszemélyes partyt? - hajoltam közel hozzá.
- Majd máskor szívem. Ma nem vagy beszámítható állapotban. - mondta Nico, és betessékelt a kocsiba, majd ő is beszált.
- Nem akarok hazamenni! - kezdtem el hisztizni - Party-hangulatom van!
- Holnap is legyél ilyen aktív! - nevetett a szerelmem.

Más nem igazán maradt meg az estéből. Már azelőtt filmszakadás volt, hogy hazaértünk volna.

Másnap reggel arra keltem, hogy borzalmasan fáj a fejem. Próbáltam felülni az ágyamban - ahol éppen feküdtem - de hirtelen belehasított a fájdalom a fejembe, így egy darabig inkább nem kíséreltem meg újra az előző dolgot.

- Jó regelt baby! - jött be a szobába Nico. Elhúzta a függönyöket, így a nap fénye megvilágította a szobát. Hunyorítani kezdtem, hiszen még a drága napsugarak is bántották az amúgy is borzalmas állapotban lévő fejemet.
- Ezt muszáj volt? - nyafogtam.
- Valahogy magadhoz kell találnod. - ült le Nico mellém az ágyra - Mire emlékszel a tegnap estéből?
- Amandával együtt mentünk a bulira, és mindannyian  jól éreztük magunkat. - gondolkodtam el - Aztán gondolom valahogy hazajöttünk.
- Valami más nem rémlik?
- Kéne? - kérdeztem.
- Tessék! - adott Nico a kezembe egy újságot - Olvasd el, és utána szerintem hívd fel a barátnődet és a nővéredet! - mondta, majd kiment a szobából.

Megnéztem az újságot, aminek a címlapján egy hatalmas kép volt rólam, ami tegnap este készült. Hoppá, nem voltam már szomjas! Elkezdtem olvasni a cikket:

"Kimberly Kyle, a híres színésznő tegnap este alaposan felöntött a garatra barátnője, Roxanne Philips partyján. A fiatal sztár barátjával, az autóversenyző Nico Rosberggel érkezett, valamint egy hölggyel, aki az este elején még mindenki számára ismeretlen volt, de aztán több pikáns részlet is kiszivárgott vele kapcsolatban. A neve Amanda Kyle Jones, és ő Kimberly húga, pedig mindenki úgy tudta, hogy a színésznőnek nincs testvére. De nem ez a legnagyobb botrány a Kyle-lányokkal kapcsolatban! Amanda ugyanis terhes Lewis Hamiltontól, 2007 Forma-1-es világbajnokától, aki mellesleg az énekesnő, Nicole Scherzinger ex-pasija. Ezt magától Kimberlytől tudjuk, aki a buli alatt hatalmas botrányt csapva olvasott be Hamiltonnak, és fecsegte ki a titkot..."

Nem voltam hajlandó tovább olvasni arról, hogy járattam le a nővéremet a fél világ előtt, ezért fogtam magam, és elhajítottam az újságot. Néhány perccel később erőt vettem magamon, kikeltem az ágyból, és lementem a földszintre.

Nico a kanapén ült, a tv-t nézte, és éppen evett valamit. Odamentem hozzá és leültem mellé.

- Nagyon leégettem magam és Amandát is ugye? - kérdeztem, majd az arcomat a kezeim közé temettem.
- Az biztos, hogy erről hosszú ideig fognak még beszélni az emberek. - felelte Nico higgadtan.
- Ellened ugye nem tettem semmi rosszat?
- Majdnem megerőszakoltál, de amúgy semmit. - nevetett.
- Te legalább tudsz nevetni ezen.
- Figyelj Kim! Persze, hogy hülyeség volt ilyet csinálnod, de Roxanne biztos meg fogja érteni, hogy részeg voltál, és nem tudtad, hogy mit csinálsz. És legalább beszélnek a bulijáról.
- Igen, de Amandát kiengesztelni nem lesz ilyen egyszerű. Most az emberek vagy röhögnek rajta, vagy támadják azért, mert azt hiszik, hogy miatta szakított Lewis és Nicole. - mondtam - Hogy lehettem ennyire hülye?
- Szerintem hívd fel őket, és magyarázd meg, mit tettél!
- Hogy, amikor nem is emlékszem rá? - akadtam ki.
- Olvasd végig a cikket, én is néha az újságból tudom meg, hogy miket csinálok. - nevetett.
- Aha, aztán még a végén olyat is kitalálnak, hogy ráhajtottam valamelyik Spice Girl-re. - háborodtam fel.
- Imádlak baby! - puszilt meg Nico, majd kivitte a tányérját a konyhába.
- Bárcsak olyan egyszerű helyzetben lennék, mint te! - sóhajtottam.
- Majd legközelebb meggondolod, mennyit iszol. - szólt vissza Nico.

Nem sokkal később felmentem az emeletre, és lezuhanyoztam. Felöltöztem, és próbáltam normális állapotba hozni magam. A másnaposság a külsőmnek sem tesz jót!

Végül délután elszántam magam, és elindultam, hogy bocsánatot kérjek azoktól az emberektől, akiket megbántottam a tegnapi kirohanásommal. Először Roxanne-hez mentem, mert úgy gondoltam, hogy tőle könnyebb lesz bocsánatot kérni, hiszen neki nem ártottam akkorát, mint Amandának.

Átmentem hozzá, majd csöngöttem. Hamar ajtót nyitott.

- Áh, Kimberly! - forgatta a szemeit, mikor meglátott.
- Bemehetek? - kérdeztem kissé félve.
- Gyere! - sóhajtott, majd kitárta az ajtót, én pedig bementem a házába.

Kimberly ruhái:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése