2011. március 31., csütörtök

Nem kívánt álom - 80. rész

Nico szerencsére - ellenben velem - gyorsan elkészült, így pár perccel 7 előtt elindultunk a buli helyszínére.

Mikor megérkeztünk, csodálkozva láttuk, hogy nagy a felhajtás. Kiszálltunk a kocsiból, majd egy sofőr rögtön el is vitte azt, hogy leparkoljon vele. A bejáratnál pezsgővel vártak minket, majd odaszólt az ajtónál álló nő:
- Jó estét Miss Kyle, Mr. Rosberg és Miss Jones. Üdvözöljük önöket! Jó szórakozást! - mosolygott ránk.
- Köszönjük. - feleltem, majd felmentünk a hajóra.
- Az összes ember arcát betanulta, hogy ellenőrizze, hogy kik vannak meghívva? Az jó, ha titeket felismer, na de még engem is... - szólalt meg Amanda.
- Ez Hollywood hugi! - válaszoltam.

A hajóra felérve elakadt a lélegzetünk. A yacht hatalmas volt, és már vagy 100 ember tartózkodott rajta. A fedélzeten több bár is volt, ahol a pincérek többek között koktélokat is kevertek. Az egyik magas helyen a DJ éppen a hangtechnikát állította be. Látszólag már most jó volt a hangulat, ugyanis az emberek iszogattak, beszélgettek, és nevetgéltek.

- Kimberly! - hallottam meg Roxanne hangját - Sziasztok!
- Szia! - köszöntünk neki.
- Örülök, hogy mindannyian eljöttetek. - mosolygott ránk - Ígérem, hogy fantasztikusan fogjátok magatokat érezni.
- Kitettél magadért szívem! - mondtam - Jó sokan vannak.
- Igen. Sok embert hívtunk meg Lucasszal. - válaszolta Roxie.
- Amúgy ő hol van? - kérdezte Nico.
- Valakivel beszélgetett az előbb. Csak előkerül nem sokára. - nevetett a barátnőm - De nekem most mennem kell! Üdvözlöm a többi vendéget is! Majd még beszélünk. Jó szórakozást srácok.
- Köszi. - válaszoltuk, majd elindultunk valami pia után nézni.

Az következő két óra hatalmas bulizással telt. Rég éreztem már ilyen jól magam buliban. Nicoval rengeteget táncoltunk, míg Amanda sok emberrel ismerkedett meg, és barátkozott össze.

Kb. negyed 10 volt, mikor a hajó elején álltam, kicsit távolabb a nyüzsgő tömegtől. Szükségem volt, hogy kicsit kifújjam a levegőt. Rágyújtottam egy cigire, és néztem a gyönyörű, lágyan hullámzó tengert. Nem szoktam gyakran cigizni, de buliban jól esik néha.

- Kim! Szörnyű dolog történt! - jelent meg hirtelen mellettem Amanda sírás közeli állapotban.
- Mi történt? - oltottam el a cigit, és öleltem át a nővéremet.
- Lewis is eljött, de a volt barátnőjével, Nicole-lal van. - mesélte Amanda.
- Úristen! Nem mondta, hogy itt lesz?
- Nem, azt mondta, hogy Angliában kell lennie a hétvégén. Kimberly! Mi van, ha újra összejöttek Nicole-lal? - sírta el magát a nővérem.
- Ne mondj ilyeneket! Te magad mondtad, hogy kezd valami alakulni köztetek. - próbáltam megnyugtatni.
- Igen, de még semmi komoly nem történt, és úgy tűnik, hogy nem is fog. Hogy lehettem ennyire hülye! - fogta a fejét - Lewis azelőtt sem akart tőlem semmi komolyat, hogy teherbe estem, és most is csak azért tartja velem a kapcsolatot, mert a gyerekét várom.
- Amanda! Ha Lewis komolyan újra Nicole-lal van, akkor nem csak, hogy élete legnagyobb hibáját követte el, de még gondoskodom is róla, hogy soha többet ne csinálhasson gyereket! Nem fogom hagyni, hogy megint felültessen! - indultam el, hogy elküldjem Lewist a fenébe, de Amanda megfogta a karom.
- Kim! Én nem akarom, hogy Lewis csak azért legyen velem, mert lesz egy közös gyerekünk. Ha nem szeret, akkor inkább legyen Nicole-lal. Nem éri meg elszakítani a szerelmétől, ha mellettem úgysem lesz boldog. Lehet, hogy nagyon fog fájni, de el kell engednem őt. - mondta halkan a nővérem.

Tudtam, hogy igaza van, és tényleg ez lenne a leghelyesebb dolog, de mégsem hagyhattam, hogy ezt tegye vele. Mióta Amanda ismeri Lewist, nem sok boldog pillanatot élt át vele együtt. Habár nem tervezték előre a gyereket, Amanda nagyon boldog a kicsi miatt, de persze annak örülne a legjobban, ha Lewiszal közösen - egy párként - nevelhetnék fel a babát.

- Majd elmondod ezt neki, miután bevertem a képét! - mondtam, majd elindultam, hogy megkeressem azt a barmot. Lehet, hogy a nem kevés alkohol mennyiség is kellett ahhoz, hogy félreállítsam Amandát, de el kell ismernie, hogy mindent az ő érdekében teszek.

Néhány percnyi keresgélés után meg is találtam Lewist. Az egyik kanapén ült, mellette Nicole-lal. Látszólag tényleg jól szórakoztak együtt. Ezt látva nem kellett sok ahhoz, hogy botránygyanús dolgot műveljek.

- Lewis Hamilton! Te hülye barom! - mentem oda hozzá.
- Kimberly...szia! - nézett rám kissé furcsán az említett.
- Mégis mi a fenét képzelsz? Játszod a szépet meg a jót a nővéremnek, közben meg a volt csajoddal enyelegsz? - akadtam ki.
- Miről beszél ez a lotyó? - kérdezte Lewist Nicole.
- Lotyó? Na mindjárt adok én neked... - indultam volna el a csaj felé, de valaki lefogott hátulról.
- Baby! Nyugodj meg! - súgta Nico a fülembe.
- Mégis hogy nyugodnék meg? - kezdtem el kiabálni, mire a körülöttünk lévő emberek mind ránk szegezték a tekintetüket - Döntsd már el, hogy mit vagy kit akarsz te idióta! - üvöltöztem Lewiszal - Amanda szeret téged, és gyereket vár tőled, te meg így bánsz vele...Bele kéne lökni a tengerbe, a kis barátnőddel együtt.
- Oké szívem! Ideje mennünk! - próbált Nico arébb vinni a díszes társaságtól.
- Nem megyek sehova. Mindenkinek hallania kell, hogy Lewis Hamilton mekkora egy szemétláda! - erre már a DJ is leállította a zenét, így a hajón lévő emberek nagy része minket nézett - Esküszöm, hogy meg fogom keseríteni az életedet! - vágtam Lewis képébe az utolsó mondatomat, majd otthagytam.
- Kimberly! - szólt utánam Roxanne kissé dühösen, ami valószínűleg azért volt, mert tönkretettem a buliját.

A yacht:











Kimberly ruhái:

1 megjegyzés:

  1. haha, Kim most kemény volt:D de lehet, hogy csak a pia beszélt belőle, viszont ettől függetlenül is jól megmondta a magáét Lewisnak XD
    reméljük, ettől észhez tér az angol azért :D (Nicole-.-")
    puszii
    C.

    VálaszTörlés