2011. szeptember 2., péntek

Nem kívánt álom - 95. rész

Nem akartam nagyon változtatni Nico lakásán, ezért csak néhány apróságot tettem ki a polcokra, mint például képeket, gyertyákat és egyéb dekoratív dolgokat, hogy azért mégse éljek egy agglegénylakásban.

- Ez volt az utolsó doboz. - jött be Nico a lakásba, és letette az említett tárgyat a másik 20 mellé - Neked aztán sok holmid van. - jegyezte meg, miközben hátulról átölelt.
- És a nagy részük megy a tárolóba. - fordultam meg, és fontam a karjaim a férjem nyaka köré.
- Ha akarod, átrendezhetjük a lakást. - ajánlotta fel.
- Nem kell. Jó ez így. - feleltem - Nem akarok házsártos feleség lenni, aki dirigál a férjének.
- Biztos vagyok benne, hogy olyan soha nem leszel. - csókolt meg Nico.

Kora estére végeztünk a pakolással, majd elégedetten néztünk szét új, közös életünk egyik helyszínén.

Az este nyugisan telt. Főzőcskéztünk kicsit, majd vacsora után leültünk a kandalló elé újságot olvasni. Eleinte nem zavartak a rólam szóló cikkek, de kezdett felmenni bennem a pumpa, mikor az alábbiakat olvastam:

"Megérte-e feladnia karrierjét egy pasi miatt?"

"Alig fél éve ismeri ezt a srácot, de máris hozzáment, otthagyta miatta a munkáját, és Monacoba költözött. Talán jobban át kellett volna gondolnia ezt a hatalmas változtatást."

"Kimberly Kyle mindent megtesz azért, hogy jó legyen a kapcsolata, de Nico Rosberg eddig mit tett a szerelméért? Kimberlynek rá kellett volna jönnie, hogy talán nem egy Forma-1-es versenyző a helyes választás számára, mielőtt hozzáment volna feleségül."

Idegesen csaptam le a kezemben lévő újságot a földre. Idegesített, hogy mások akarják megmondani, hogy mi a megfelelő számomra. Csakis én tudom, hogy jól döntöttem-e, és soha nem tudtam elviselni, ha mások azt hiszik, hogy belelátnak a helyzetembe.

- Mi a baj baby? - kérdezte Nico.
- Elegem van a hülye újságírókból. Ne szóljanak bele az életembe! - akadtam ki.
- Tudod milyenek...képesek bármilyen hülyeséget megírni, csak hogy több lapot adjanak el.
- Tudom, és nem kéne ilyenen felhúzni magam, de néha nem bírom ki, hogy ne idegeskedjek a sok hazugság miatt, amit rólam írnak.
- Én megtanultam kezelni az ilyen helyzeteket. Ha te is így teszel, egy idő után már teljesen hidegen hagynak ezek a hülyeségek. - ült mellém Nico.
- De a te helyzeted más. - álltam fel - A legkiakasztóbb dolog amit rólad írnak az, hogy megelőztek egy versenyen, vagy rosszul rajtoltál, de én egészen más okból szoktam benne lenni az újságokban, szóval te ezt nem értheted.
- Nem érthetem? Bocs, hogy én nem csapok botrányokat.
- Én sem csapok botrányokat! - háborodtam fel - Ha van olyan színésznő, aki próbál jó életet élni, és távol tartja magát az ilyen dolgoktól, akkor az pont én vagyok.
- Most komolyan ezen vitatkozunk? - állt fel Nico, és jött oda hozzám - Elegünk van az újságírókból, és  most meg balhézunk, amivel csak az ő kezükre játszunk.
- Igazad van. - öleltem meg - Nem érdemlik meg azok az idióták!
- Ez a beszéd! - csókolt meg.

Hiába kaptunk össze kissé, este nyugodtan aludtunk el, és minden támadás ellenére, nagyon boldogok voltunk együtt.

Másnap találkozóm volt annak a műsornak az egyik producerével, aminek én leszek a műsorvezetője. Ráadásul előtte mással is kell találkoznom! Mivel Natalia, az eddigi menedzserem úgy döntött, hogy nem dolgozik nekem tovább, mert a magánéletére szeretne koncentrálni, szerzett nekem egy új menedzsert, akivel közvetlenül a megbeszélés előtt találkozom először, hiszen eddig csak telefonon beszéltünk.

Reggel 10-re jött át, mert a megbeszélés háromnegyed 11-kor volt az egyik monacoi étteremben. 10 óra előtt 1 perccel - miközben az utolsó simításokat végeztem a sminkemen - csengetésre lettem figyelmes. Mikor kinyitottam az ajtót, egy hosszú, világos barna hajú, kb. 27 éves nő állt előttem. Első ránézésre szimpatikusnak tűnt.

- Jó reggelt! A nevem Kailyn Hopes. Én leszek az új menedzsered. - köszöntött vidáman.
- Szia, én Kimberly Kyle Rosberg vagyok, de szerintem nem kell bemutatkoznom. - nevettem - Gyere csak be!
- Kimberly Kyle Rosberg. - mosolygott, miközben bejött a lakásba - Kiélvezed a házas életet, ugye?
- Persze. - vágtam rá - Nincs is annál jobb.

A következő fél óra az üzleti dolgok átbeszélésével telt, majd közösen elindultunk a megbeszélésre. Mire odaértünk, a producer már várt ránk, így nekiállhattunk megbeszélni az első műsorral kapcsolatos dolgokat.

- Kimberly! - köszöntött David Jacobs, mikor meglátott - Szia, hogy vagy?
- Jól, köszönöm. - feleltem - Ő itt az új menedzserem, Kailyn Hopes.
- Örvendek. - nyújtott kezet Kailyn Davidnek.
- Oh, hello...- mosolygott a srác.
- Nehogy ellopd a menedzserem, mert nem akarok megint egy újat, mert a régi lelép egy sráccal. - fenyegettem viccesen Davidet.
- Rendben. - nevetett a srác - Szóval térjünk akkor a lényegre! Az első adás forgatása egy hét múlva lesz az egyik itteni stúdióban. Vendégként eddig Lindsay Lohant szereztük meg, de számos más sztárt is meghívtunk már, szóval biztos nem ő lesz az egyetlen, akit meginterjúvolsz majd.
- Annyira várom már! - lelkesedtem.

A magánéleti sikereim után alig vártam már, hogy a karrierem is megújuljon!

Alyssa ruhái:

2 megjegyzés:

  1. Jaajjm annyira örülök, hogy Nico megnyugtatta Kimet. tényleg felesleges dolog ilyenek miatt felkapni a vizet. Jó látni őket boldognak. És ez az új menedzser is jó fejnek tűnik. Hajrá Kim, menni fog a műsorvezetés

    Szuper! várom a folytit!

    Puszó: Hooligirl

    VálaszTörlés
  2. Szia:)

    Örülök, hogy végül nem lett veszekedés ebből a kis hülyeségből, tényleg nem érdemes foglalkozni az újságírókkal meg avval, hogy miket írkálnak meg azért, hogy több lapot tudjanak eladni.
    Az új menedzser eddig szimpatikus, gondolom jóban lesznek majd a későbbiekben a csajossal, talán barátság is kialakul köztük, nem csak munkakapcsolat.
    Na meg azt remélem még, hogy Lindsay Lohan nem csinál valami botrányt a műsorban XD azért ő nem az a tipikus jókislány, aki tud viselkedni XD
    várom a folytatást
    puszii

    VálaszTörlés