2011. augusztus 29., hétfő

Díj

Sziasztok!

Visszatértem a nyaralásból. Ahogy bekapcsoltam a gépet, és feljöttem a blogomra, megláttam, hogy kaptam egy díjat, ami nagyon jó érzéssel tölt el. Köszönöm Hooligirlnek és Carlie-nak! Nagyon sokat jelent ez nekem. :)


A szabályok:

1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 embernek!
5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

Magamról:

1. Forma 1-függő vagyok, a kedvenc versenyzőm Nico Rosberg, de Nelsinho Piquet-et is szerettem, míg az F1-ben versenyzett, és újabban egyre jobban kezdem megkedvelni Vitaly Petrovot.
2. Olvasni csak fan fictiont szeretek.
3. Kicsit sorozatfüggő vagyok. xD
4. Imádom a focit, a kedvenc csapatom az Internazionale.
5. A kedvenc énekeseim Bruno Mars és Nicole Scherzinger.
6. Imádok bulizni és piálni. :D
7. Szeretnék a jövőben külföldön dolgozni, természetesen a Forma-1-ben, vagy más sportágban.

Akiknek továbbadom a díjat:

1. Nixííh
2. Noncsi
3. Alofun
4. Solya
5. Mystic
6. Icu
7. Szabus

Info: Új rész legkésőbb holnap este lesz. :) Puszi <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése