2011. február 27., vasárnap

Nem kívánt álom - 77. rész

Annyira ideges voltam, mikor a kórház várótermében ültünk, mint mikor arra vártam, hogy megtudjam, hogy megkapom-e a szerepet a CSI:Miami helyszínelőkben. Az a néhány perc, amit a várakozással töltöttünk, óráknak tűnt.

- Kimberly Holly Kyle! - szólalt meg egyszer csak a nővér.
- Itt vagyok. - álltam fel.
- Ön következik. - mondta.
- Rendben. Köszönöm. - feleltem, majd idegesen elindultam az orvosi szoba felé.
- Sok szerencsét Kim! Itt várok rád. - mondta Emily.
- Köszi. - válaszoltam, majd bementem a rendelőbe.

Az orvos éppen az íróasztalánál ült, és írt valamit.

- Jó napot Ms. Kyle! - köszönt kedvesen, mikor meglátott - Terhességi vizsgálatra jött, ugye?
- Öhm...igen. - feleltem kissé zavartan.
- Akkor lássunk is hozzá! - mondta.

Eközben a váróteremben Emily egy magazint olvasott. Beszédre lett figyelmes, ezért felnézett. Ekkor látta meg Nicole Scherzingert.

Habár nem voltak kifejezetten barátnők, ha találkoztak egy díjátadón, váltottak néhány szót.

- Szia Nicole! - köszönt Emily.
- Emily! Szia! - ölelte meg Nicole - Hogy vagy?
- Jól, köszi. És te?
- Én is. Szülés utáni ellenőrzésre jöttél? - kérdezte Nicole.
- Nem, csak egy barátnőmet kísértem el. Éppen most vizsgálják. - válaszolta.
- Értem.

Kb. fél óra múlva boldogan léptem ki a rendelőből. Éppen újságoltam volna el a nagy hírt Emilynek, amikor megláttam, hogy Nicole Scherzingerrel beszélget; azzal a nővel, akivel azért szakított Lewis Hamilton, mert az én nővérem terhes lett tőle.

Próbáltam mutogatni Emilynek, hogy jöjjön, és közben reménykedtem benne, hogy Nicole nem vesz észre, de mivel Emily nem tudott Amandáról és Lewisról - akárcsak néhány embert kivéve mindenki - , integetni kezdett, hogy menjek oda hozzájuk.

Idegesen kezdtem közeledni feléjük.

- Nicole! Ő itt az egyik barátnőm és kolléganőm, Kimberly. - mutatott be neki - Kimberly, ő itt Nicole.
- Igen, ismerjük egymást. - mondta Nicole kissé gúnyosan. Ebben csak az volt a furcsa, hogy soha nem voltunk barátnők, és nem is találkoztunk azóta, hogy Amanda terhes lett Lewistól.
- Ez nem igaz. - feleltem.
- Elég nekem, hogy a nővéredet megismertetted a barátommal, vagy bocsi...az ex-barátommal. - vágta rá Nicole.
- Lemaradtam valamiről? - értetlenkedett Emily.
- Semmi fontosról. - válaszoltam - De ideje mennünk. Nem akarom, hogy lekéssük a forgatást. - tettem hozzá, majd elkezdtem Emilyt kifelé húzni.
- Öhm...oké. Szia Nicole! Majd még beszélünk. - szólt vissza az említettnek, majd mikor már elhagytuk az épületet, belekezdett a faggatózásba - Mi volt ez Kim? Mire célzott azzal a mondattal Nicole?
- Hosszú történet. - mondtam, majd beszálltam a kocsiba.
- Van időnk. - válaszolta Emily, miután ő is beszállt az autóba.
- Oké. - sóhajtottam - Szóval nemrég megtudtam, hogy van egy nővérem - itt Emily szemei kikerekedtek -, a körülményeket hagyjuk. Amandának hívják, és szerettem volna, hogy újra jól érezze magát a családunkban, ezért próbáltam minél több időt vele tölteni. Elhívtam a Német Nagydíjra, ahol megismerkedett Lewis Hamiltonnal, Nicole akkori barátjával. A verseny utáni bulin kicsit "összemelegedtek", majd Amanda rájött, hogy terhes lett Lewistól. Mikor elmondta neki, Lewis otthagyta Nicole-t, és most úgy tűnik, hogy alakul köztük valami. De ezt ne mondd el senkinek!
- Persze! - ígérte meg Emily - De ez nagyon durva! Hogy hogy nem tud róla senki?
- Sem Amanda, sem Lewis nem akara, hogy kiderüljön a dolog.
- De egyszer csak rá fog jönni a sajtó, hogy Lewis Hamiltonnak gyereke van. - felelte Emily.
- Tudom, de ezt rájuk hagyom. Nem akarok beleavatkozni olyan dologba, amihez semmi közöm sincs. - rántottam meg a vállam, majd beindítottam a kocsit, és visszaindultunk a forgatás helyszínére.
- Amúgy nem is mondtad, hogy mi lett az eredmény. Terhes vagy?
- Nem. - mosolyogtam - Rossz volt a teszt, amit használtam.
- Akkor gondolom örülsz.
- Tudod, tegnap belegondoltam, hogy milyen is lenne, ha Nicoval gyerekünk születne. Rájöttem, hogy ez a baba még korai lenne, de biztos vagyok benne, hogy a jövőben sok gyereket szeretnék Nicotól. - ért fülig a szám.

Szerencsére a nap hátralévő részében nem vettünk fel már sok jelenetet. Este megint holtfáradtan értem haza, és hamarosan már a pihe-puha ágyamban szundítottam.

Másnap megint csak dolgoztam, de boldog voltam hiszen már csütörtök volt, és Nico pénteken jön hozzám Los Angelesbe.

Aznap szerencsére nem kellett forgatnom, ezért boldogan várhattam a szerelmemet. Jóval a gépe érkezése előtt kimentem a reptérre, mert már nem bírtam magammal.

Mikor aztán megláttam Nicot, odarohantam hozzá, és a nyakába vetettem magam.

Kimberly ruhái:





Nicole Scherzinger:


1 megjegyzés:

  1. Aóóó... Pedig már úgy reménykedtem, hogy Kim terhes... De jó, hogy Nico felbukkant! Várom a folytit, és h gondolod, nézz be hozzám.
    Puszi: Hooligirl

    VálaszTörlés