2011. február 23., szerda

Elkerülhetelen szerelem - 9. rész

Mégsem ő tette?

Hotchal és Emilyvel átmentünk a kihallgató terembe, ahol már ott ült Tom Jacks.

- Hol találták meg? - kérdezte Hotch.
- A barátnőjénél volt. Szinte senki nem tudott a kapcsolatukról, ezért nem kerestük a nőnél. - válaszolta JJ.
- Szeretnéd kihallgatni Alyssa? - fordult felém a főnök.
- Igen, de szeretném, ha valaki benn lenne velem közületek, mivel eddig másfajta bűnözőkkel volt dolgom. - feleltem.
- Rendben. Majd Reid bemegy veled. - mondta Hotch, és Spencerrel közösen benyitottuk a kihallgató terem azon részébe, ahol Jacks volt.

A férfi unottan ült a szoba közepén lévő asztal melletti széken. Arckifejezéséből nyugodtságot lehetett kivenni.

- Jó napot! - köszöntünk Jacksnek.
- Mit keresek itt? - nézett fel ránk - Azonnal engedjenek haza!
- Feltennénk magának néhány kérdést Mr. Jacks. - mondta Spencer - Hol volt tegnap este 8 és 10 óra között?
- Mi folyik itt? - vált idegesebbé a gyanúsított - Mégis mit akarnak rám kenni?
- Nem szeretnénk semmit magára kenni. Egyszerűen tisztázni szeretnénk néhány dolgot. - mondtam.
- Ha készségesen válaszol a kérdéseinkre, hamar elmehet. - tette hozzá Spencer.
- Én most akarok elmenni. - állt fel, majd csapott az asztalra Jacks.
- Kérem üljön le Mr. Jacks. - mondtam emelkedett hangnemben. A férfi kicsit visszafogta magát, majd ismét helyet foglalt. - Köszönöm. És most válaszolna kérem a kollégám kérdésére?
- Az egyik barátommal vacsoráztam. 11 után értem haza. - váltott ismét unott módra.
- Úgy tudjuk rossz volt viszonya Ms. Potterel. - jegyeztem meg.
- Roseline-nal? - kérdezett vissza Jacks.
- Igen. Rosaline Potterel, aki fél évvel ezelőtt beperelte önt fizikai bántalmazásért, és akit tegnap meggyilkoltak a saját otthonában. - mondta Spencer.
- Rosaline meghalt? - játszotta a döbbentett Jacks.
- Igen. Nem is tudta? - kérdeztem.
- Nem. - fogta meg a fejét - Tudják már ki tette?
- Nem. De éppen azon vagyunk. - válaszolta Spencer.
- Milyen is volt pontosan a kapcsolata Ms. Potterrel? - kérdeztem.
- Rosaline-nal együtt dolgoztunk. Beleszerettem, de nem érdekeltem őt. - sóhajtott szomorúan Jacks - Egyik nap meg akartam ölelni, de azt hitte, hogy bántani akarom. Sikoltozva elrohant, majd beperelt.
- Egy egyszerű ölelést nem szoktak az emberek támadásnak hinni. - jegyeztem meg.
- Soha nem bántanám Rosaline-t! Szerettem őt...és talán még mindig szeretem. - sírta el magát a férfi - Sajnálom, csak szörnyű belegondolni, hogy gyűlölt, és már halott.
- Alyssa, Reid! Gyertek! - szólt be Hotch a szobába.

Magára hagytuk a gyanúsítottat, és a megbeszélő terembe mentünk a csapattal közösen.

- Nem Jacks a gyilkos! - jelentette ki Rossi.
- Ezt honnan veszitek? - kérdeztem - Lehet, hogy csak jó színész.
- A pszichopata sorozatgyilkosok nem szoktak színészkedni. Ők inkább büszkék a bűneikre, és könnyű megtörni őket. - mondta Rossi.
- Ha Jacks lenne a gyilkos, már bevallotta volna. - szólalt meg Morgan.
- De akkor ki lehet? Rá tökéletesen illik a profil, és nincs más gyanúsítottunk. - mondtam.
- A profilt Jacksre igazítottuk és nem a gyilkosra. Más indoka is lehet annak, hogy pont ezek a nők haltak meg. - jegyezte meg Emily.
- Viszont ha nem tudjuk bebizonyítani, hogy ő a gyilkos, nem sokára el kell engednünk. - mondta Hotch.

Pár perc néma csönd következett. Mindenki azon törte a fejét, hogy ha nem Jacks, akkor ki lehet az elkövető. Végül megszólalt a főnök:

- Már majdnem 11 óra van. Mindenki menjen haza, hogy holnap kipihenten tudjuk folytatni a munkát. Ma már úgysem tehetünk semmit.

Mindannyian elindultunk a hotelbe, hogy a fárasztó és eseményekkel teli nap után nyugovóra térhessünk.

A szállodai szobámban egy gyors mosakodás után bedőltem az ágyba, és fel sem keltem reggelig.

Másnap azonban úgy éreztem magam mint aki másnapos. Keveset aludtam az elmúlt napokban, és ez megviselt. Lezuhanyoztam, fogat mostam, kisminkeltem magam, átvasaltam a hajam, majd lementem a hallba.

Nem sokkal később az egész csapat elindult a rendőrőrsre, hogy tovább keressük Lucy, Piper és Rosaline gyilkosát. Az őrsön bevonultunk a tárgyalóba, és újra elemezni kezdtük a gyilkosságokat és a gyanúsítottat.

- A gyilkosságok nem azonosak. Lucyt és Pipert leszúrták, Rosaline-t megfojtották. - mondta Emily.
- A közös pont a holttestek mellett elhelyezett üzenet és, hogy mindegyik áldozat kapcsolatban volt korábban Tom Jacksszel. - tette hozzá Morgan.
- Az nem lehet, hogy valaki ezekkel a gyilkosságokkal Jacksen akar bosszút állni? - kérdezte JJ.
- Akár. De az is lehet, hogy pont segíteni akar. - felelte Morgan.
- Azt hiszem, vagy egy tippen. - szólaltam meg.

Mindenki kíváncsian nézett rám.

Alyssa ruhái:


3 megjegyzés:

  1. Húúúú... szuper ez a nyomozós story. Vajon mi a tippje Alyssának??? Várom a folytit, hozzám pedig írhatsz chatben és várlak Facen is.

    Puszi: Hooligirl

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :)) örülök hogy olvasod és hogy tetszik :D

    puszi
    Gracia <3

    VálaszTörlés
  3. Miért itt kellett abbahagyni? :O
    Kíváncsi vagyok Alyssa tippjére!
    Meg arra is, hogy végül ki lesz a gyilkos! Tuti, hogy valaki olyan, akire nem is gondolnék!

    SZUPER rész lett! :D
    Egész ügyes volt a csajszi az "első" kihallgatásán!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés