2012. április 7., szombat

Díj

Sziasztok!

A héten kaptam még egy díjat Barbitól, és most Hooligirltől is. Nagyon köszönöm nekik! :))


Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra.
2. Köszönd meg, akitől kaptad.
3. Írj le 6 dolgot magadról.
4. Küldd tovább 5 blogírónak a díjat.
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon.

Újabb hat dolog magamról:

1. Szeretem a spanyol zenét, és büszke vagyok magamra, hogy egyre többet értek meg a dalszövegekből. ;D
2. Szeretnék minél hamarabb látogatást tenni Oroszországban.
3. Utálom, amikor valakinek a hátam mögött nagy a pofája, de nem meri a szemembe mondani a véleményét.
4. Frászt kapok a morzsától, főleg ha vizes lesz.
5. Hülye vagyok a technikához, csak a legalapabb dolgokat tudom.
6. Utálom az olyan fölösleges tantárgyakat, mint a fizika vagy a kémia. Nem értem, hogy miért leszek én attól értékesebb ember, hogy ki tudom számolni a centripetális erőt. Sokkal paraktikusabb dolgokat kéne tanítani a suliban.

A díjat továbbadnám minden Nico Rosberges történetet írónak. ;)

1 megjegyzés: