2012. április 7., szombat

Díj

Sziasztok!

Barbitól kaptam még korábban, amiért nagyon hálás vagyok. :) Bocsi, hogy csak most tettem ki, de el voltam havazva egy kicsit az elmúlt 1-3 hétben.



Szabályok:

1. Értesítsd a blog tulajdonost,aki adja,hogy megkaptad!
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írj le hat dolgot magadról!
4. Írd ki, hogy kitől kaptad!
5. Add tovább 4 - azaz négy - írónak!
6. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
7. Értesítsd a díjazottakat!

Hat dolog magamról:

1. Azóta szurkolok Nico Rosbergnek, hogy megláttam a 2008-es Ausztrál Nagydíj dobogóján.
2. Szeretem a vígjáték és a krimi sorozatokat (utóbbiból csak kettőt).
3. Mióta nézem a Forma-1-et, a 2010-est leszámítva az összes Magyar Nagydíjon kinn voltam.
4. Imádom a vodkát. Lehet, hogy Oroszország sok rosszat csinált, de a vodka miatt meghajlok előttük. xD
5. Fontos számomra a kinézetem. Nem teszem ki a lábam a házból smink nélkül.
6. Kedvenc együttesem a Big Time Rush.

Fogalmam sincs, hogy kinek adjam tovább a díjat, ezért ezúton is azoknak küldöm, akik olvassák a blogomat, és ők is írnak történetet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése