2011. július 19., kedd

Nem kívánt álom - 90. rész

2011. január 19.

A magánrepülőm éppen egy Monaco közeli reptéren landolt. Szinte észre se vettem, hogy megkezdődött a leszállás, ugyanis az agyam ezerfelé járt. Vajon megérkeztek az ajándékok? Minden koszorúslánynak megvan a ruhája? Nico megírta már a fogadalmi beszédét?

Úristen! Három nap múlva férjhez megyek…már ha addig nem őrülök meg.

Az elmúlt hónapokban már sokat aggodalmaskodtam az esküvő miatt. Látszólag Nico lazábbra vette a dolgot, de néha észrevettem rajta, hogy ő is kezd ideges lenni.

December 4-én Nicoval Monacoba utaztunk, és elkezdtük megszervezni a nagy eseményt. Felbéreltük a város legjobb esküvőszervezőjét, aki biztosított minket arról, hogy minden rendben lesz a nagy napon. Nicoval közösen kiválasztottuk a díszeket, az esküvői menüt, a tortát, és minden fontos dolgot. Roxanne-nel és Amandával nem sokkal később – már Los Angelesben – megvettük az esküvői ruhámat.

A nővéremmel szinte olyan a viszonyok, mint régen. Már nem haragszik rám, és jól érezzük magunkat együtt. A hasa egyre nagyobb, és ami még jobb; Lewiszal már másfél hónapja hivatalosan is együttvannak. Mindketten nagyon boldogok, és izgatottan várják a közös gyereküket.

Az agyam egészen karácsonyig az esküvő megszervezésén járt. Az ünnepeket Monacoban töltöttük Nico lakásában. Ott voltak mindkettőnk szülei, szóval összeismerkedhetett a család az esküvő előtt. Kicsit aggódtunk Nicoval, hogy hogyan fognak kijönni a szülők, de szerencsére hamar egymásra hangolódtak, és az ünnepek békésen teltek el.

Szilveszterkor Los Angelesben szerveztem egy hatalmas bulit, amin vagy 200-an jelenvoltak. Ott jelentettük be mindenkinek – beleértve a sajtót is – hogy eljegyeztük egymást, és hamarosan össze fogunk házasodni. Látva a boldogágunkat, Lucas megkérte Roxie-t, hogy költözzenek össze. A barátnőm persze igent mondott, hiszen mióta együttvannak, rózsaszínnek látja a világot. Nem rég tudtam meg, hogy Lucas miatt Roxie Európába költözik. Így sem leszünk távol egymástól, ugyanis meghoztam a nagy döntést, és otthagyom a sorozatot, amiben szerepelek. Nico ezt még nem tudja, de persze minél hamarabb el akarom mondani neki.

Visszatérve a jelenbe, idegesen estem át a biztonsági ellenőrzésen a reptéren, majd a kijárat felé vettem az irányt. Nico már ott várt rám egy csokor virággal a kezében. Mosolyogva mentem oda hozzá.

- Szia szívem! Hogy utaztál? – köszöntött egy csókkal, majd átadta a csokrot.
- Szia. Nagyon jól. – feleltem, mikor levegőhöz jutottam – Csak kicsit furcsa, hogy most azért jöttem ide, hogy férjhez menjek.
- Csak furcsa, és nem rossz. – mosolygott Nico.
- Mondtam én egy szóval is, hogy rossz? – védekeztem.
- Dehogyis. Na gyere, a szüleim már itt vannak.
- Ugye már minden el van intézve? – aggodalmaskodtam – Nem akarok semmit az utolsó pillanatra hagyni.
- Baby, nyugodj meg! Minden a legnagyobb rendben van. Holnapután hozzákezdenek a díszítéshez, és az ételek elkészítéséhez. – nyugtatott a szerelmem.
- Remélem is. És mi lesz a legénybúcsúddal?
- Nem lesz legénybúcsúm. Szerintem annak semmi értelme. – pakolta be a bőröndjeimet a kocsija csomagtartójába.
- Miért? Ez hagyomány.
- Tudom, de manapság már sokan nem tartanak legénybúcsút. Az utolsó agglegény estémet nem arra akarom szánni, hogy pénzt dugdossak sztriptízesek melltartójába. Nem akarok fáradt és másnapos lenni az esküvőmön.
- Te tudod. De szerintem buli lenne.
- És te mit csinálsz majd az utolsó szingli estéden? – kérdezte, miután beszálltunk a kocsiba, és elindultunk a lakása felé.
- Semmi vadat. A csajokkal wellnessezünk, és csacsogunk egyet az egyik szállodában. Úgyis külön kell töltenünk az utolsó éjszakát az esküvő előtt. – mondtam.
- Aha. Bár rossz lesz nélküled aludni, mikor tudom, hogy ugyanabban a városban vagyunk. – simogatta meg a karom a piros lámpánál.
- De az utána lévő sok közös éjszakáért megéri. – mosolyogtam – Amúgy valamit még meg kéne beszélnünk. – kezdtem bele a mondandómba, ugyanis gondoltam, jobb, ha az esküvő előtt megosztom vele, hogy otthagyom a sorozatot.
- Mit csinálsz te hülye állat? – kiabált Nico, ugyanis majdnem összeütközött egy másik autóssal – Szexért kaptad a jogsidat, vagy mi van? – idegeskedett – Amúgy mit mondtál baby?
- Semmit…nem lényeg. – halasztottam el inkább el a dolgot.

Pár perc múlva megérkeztünk Nico lakásához. Jó pár ember volt már ott. Elvileg csak Nico szülei és az enyémek laknak velünk a hétvége alatt, és a többiek az egyik szállodában szállnak meg. Most viszont átjöttek a barátaink, hogy köszöntsenek engem.

- Sziasztok! – köszöntem vidáman, mikor megpillantottam őket. Ott volt Roxanne, Lucas, Amanda, Lewis, a menedzserem, Natalia és Nico szülei. Mindenkinek köszöntem egyesével is, majd leültem a kanapéra melléjük.
- Izgulsz már? – kérdezte Lucas.
- Azóta izgulok, hogy Nico felhúzta az ujjamra a gyűrűt. – nevettem – De most persze még idegesebb vagyok.
- Azért ne halj meg az idegességtől szombatig. – mondta Roxanne – Nem tenne jót az a menyasszonynak.
- Tudom. Majd vigyázok. – feleltem – Elintézted, hogy csak az az egy magazin legyen jelen? – fordultam Natalia felé.
- Igen. A többiek ki vannak tiltva. A biztonságiak gondoskodni fognak arról, hogy egy paparazzi-fotó se készüljön rólatok.
- Köszi. – lélegeztem fel – Legalább emiatt megnyugodhatok.
- Amúgy hozott a postás reggel egy levelet neked Kimberly. – adta át az említett tárgyat Amanda.
- Miért ide? – értetlenkedtem – Nem ez a bejelentett lakcímem.
- Én nem tudok semmit. Csak annyit mondott a pasi, hogy adjam át neked. – válaszolta a nővérem.

Kinyitottam a borítékot, majd elkezdtem olvasni a benne lévő papíron szereplő szöveget:

„Nehogy azt hidd, hogy nyugodtan férjhez mehetsz te kis lotyó. Gondoskodni fogok róla, hogy az életed legszebb napjának hitt napból kész pokol legyen!”

Amint a mondat végéhez értem, kiesett a kezemből a lap.

Kimberly ruhái:
 

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó volt végre boldognak látni Kimet és Nicot. De vajon ki lehet az aki bele akar rondytani az esküvőbe??? Csak is Jon vagy Vivian lehet. Remélem ez nem sikerült és Boldogok lesznek. Megérdemlik.

    Szuper! Várom a foytit!

    Puszó: Hooligirl

    VálaszTörlés
  2. Szia:)

    Megint nagyon jó részt írtál, főleg ez a vége tetszett nagyon!:)
    Szinte 100% biztos vagyok benne, hogy Vivian akar belerondítani a nagy boldogságba, viszont remélem nem fog neki sikerülni.
    Várom a következő részt!
    puszii

    VálaszTörlés