2011. július 10., vasárnap

Nem kívánt álom - 89. rész

Miután sikerült lenyugodnom, felmentem felöltözni. Aztán kivasaltam a hajam, és elkezdtem elkészíteni a sminkemet. Eközben még mindig azon gondolkodtam, hogy megérné otthagyni a sorozatot. Nagyon szeretem Nicot, és úgy érzem, hogy életünk végéig együtt leszünk, de mégis féltem a hirtelen változástól.

- Tudom már, hogy mit csináljunk ma! – jelent meg aztán hirtelen mögöttem Nico, aminek az lett a következménye, hogy megcsúszott a kezemben lévő szemceruza, és húztam egy vonalat a szemem mellé is – Bocsi baby! Máskor nem csinálok ilyet.
- Semmi baj. – feleltem, miközben a nem kívánt csíkot töröltem le az arcomról – Na de mondd, mi az ötleted!
- Menjünk el hajókázni!
- Roxanne bulija óta inkább távol tartom magam a hajóktól. – jelentettem ki.
- De most nem iszol, és nem csapsz botrányt, szóval jól fogjuk érezni magunkat. – bíztatott Nico – Tegyük emlékezetessé ezt a napot!
- Szívem, veled minden napom emlékezetes. – öleltem át – De ha te hajókázni szeretnél, akkor rendben.
- Remek! Akkor intézkedem, és nem sokára indulhatunk is! – jött lázba a szerelmem, majd gyorsan lelépett.
- Megőrülök érte! – jegyeztem meg magamnak, majd befejeztem a sminkelést.

Mire kész lettem, Nico is végzett mindennel, így rögtön el is tudtunk indulni a kikötőbe. Örültem, hogy ezt a napot még Nicoval tölthetem, viszont még ennyi idő után is mindig a sírás kerülgetett, mikor el kellett engednem őt. Ezért reménykedtem benne, hogy ez a nap soha nem ér véget, de tudtam, hogy ez sajnos lehetetlen.

Kb. negyedórányi kocsikázás után megérkeztünk a hajóhoz, ami nem volt olyan nagy, de örültem is neki, hiszen így nem csap akkora feltűnést, és tényleg kettesben lehetünk Nicoval, és nem zavarnak meg a lesifotósok.

Viszont amikor felszálltunk a hajóra, és a hátsó részhez mentünk, a lélegzetem is elállt, hiszen egy olyan személyt pillantottam meg, akiről nem hittem volna, hogy egy ideig szóba áll velem.

- Amanda…szia! – habogtam.
- Te meg mit keresel itt? – kérdezte kissé felháborodottan.
- Úgy volt, hogy Nicoval idejövünk romantikázni. – válaszoltam.
- Dugni otthon is tudtok. – felelte flegmán a nővérem – Amúgy meg nekem azt mondta Nico, hogy beszélni akar velem kettesben.
- Nico Erik Rosberg! Azonnal gyere ide! – kiabáltam, majd Nico rögtön meg is jelent.
- Mi a baj baby? – kérdezte, mintha semmi furcsa nem történt volna.
- Mégis mi lenne? Amanda nem akar beszélni velem, szóval miért hívtad ide? – tettem fel neki a kérdéseimet, de ekkor megéreztem, hogy a hajó elindult.
- Hé! Hova megyünk? – háborodott fel Amanda – Le akarok szállni, mert nem vagyok hajlandó beszélni ezzel a csajjal!
- Ő a húgod, és meg kell beszélnetek a dolgot. – jelentette ki határozottan Nico – Mivel innen nem tudtok sehova menni, ha csak nem akartok beleugrani az olajos vízbe, kénytelenek vagytok beszélgetni. Én most a hajó elejébe megyek, szóval kettesben maradhattok. Sok szerencsét! – adott Nico egy puszit a homlokomra, majd el is tűnt.
- Akkor sem akarok beszélni veled! – szólalt meg Amanda pár percnyi csönd után.
- Tudom, hogy haragszol rám, de én szeretném, ha jóban lennénk. – ültem le mellé – Legszívesebben megütném magam azért, amit tettem. Nem akartalak lejáratni, és tudom, hogy az alkohol nem mentség rá, de kérlek bocsáss meg!
- Az egész világ rajtam röhög Kimberly. Szerinted milyen érzés nekem az, hogy terhes vagyok egy idiótától, és közben ilyet tesz velem a húgom. Sok nehézségen kellett már átmennem életem során, de azt hittem, hogy azzal, hogy megismerem az igazi családomat, változik a helyzet. Boldog akartam lenni Lewiszal, de balul sült el a dolog. Azt hittem, hogy megtapasztalhatom, hogy milyen érzés, ha van az embernek egy testvére, akire mindig számíthat, de ezen a téren is csalódnom kellett. – öntötte ki a szívét.
- Sajnálom! Tudom, hogy ez nem elég, de ha kell, minden nap elmondom legalább tízszer. – válaszoltam – Amúgy Lewis nálam járt pár napja. Azt mondta, hogy rájött, hogy téged szeret, és ezt veled is meg fogja osztani.
- Igen, volt nálam…de elhajtottam.
- Nem akarsz vele lenni?
- Miért akarnék? Tette nekem a szépet meg a jót, aztán meg elkezdett újra kavarni a volt csajával. Nekem nem kell egy ilyen pasi.
- De nem volt semmi közte és Nicole között. Tudom, mert Nicole is volt nálam. – jelentettem ki.
- Komolyan? – kérdezte Amanda ledöbbenve – Mit akart tőled az a kis kurva?
- Ne mondj rá ilyeneket!
- Te meg ne védd őt! Részben miatta nem lehettünk boldogok Lewiszal! – háborodott fel a nővérem ismét.
- Rendben! Elismerem, hogy Nicole-nak nem kellett volna bekavarnia. De talán adhatnál Lewisnak még egy esélyt. – tettem hozzá halkan, mire Amanda kissé furcsán bámult rám – De ez persze a te döntésed! Nem akarok beleszólni.

Amandával végre sikerült megint jól elbeszélgetnünk. Az elkövetkezendő két órában sok minden szóba került. Nem hiszem, hogy teljesen megbocsájtott nekem, de mindent el fogok követni annak érdekében, hogy ismét jóban legyünk.

Mikor kikötöttünk, mindannyian hazamentünk. Niconak még össze kellett pakolnia, Amanda pedig úgy döntött, hogy beszél Lewiszal. Nem gondoltam volna, hogy valaha is örülni fogok annak, hogy esetleg újra összejönnek, de talán most tényleg ez lenne a jó a nővéremnek.

Másnap Nico sajnos elment, így egy ideig megint egyedül maradtam. Úgy beszéltük meg, hogy 4 nap múlva találkozunk Monacoban, és elkezdjük megszervezni az esküvőnket.

Alig várom már, hogy Mrs. Rosberg legyek!

Kimberly ruhái:
 

2 megjegyzés:

  1. szia:)

    megint szuper rész lett. Nico milyen kis trükkös:D jó ötlet volt tőle megszervezni ezt a hajókázást, hisz nagyon úgy tűnik, hogy a csajok ki fognak békülni :)
    kíváncsi vagyok végül hogy dönt majd Kim a sorozattal kapcsolatban.
    puszii

    VálaszTörlés
  2. Nico a kis cseles... De annak örülök, hogy Kim és Amanda kibékült. Viszont, hogy Kim hogy dönt...
    Szuper! Várom a folytit!

    Puszó: Hooligirl

    VálaszTörlés