2011. március 18., péntek

Nem kívánt álom - 79. rész

- Jól vagy szívem? - kérdezte Nico, mikor már vagy fél perce köhögtem.
- Igen, csak kicsit sokkolt, amit mondtál. - válaszoltam, néhány korty víz után - Fiatalok vagyunk még. Nem kell elsietnünk semmit.
- Tudom, de nagyon szeretlek, és a kapcsolatunk fénypontja szerintem egy baba lenne.
- Tudod mit? Vegyük elő ezt a témát pár hónappal később...legalább! - próbáltam menteni a helyzetemet.
- Rendben - egyezett bele Nico - ...ha ezt szeretnéd.

Reggeli után elpakoltunk, majd kiültünk a kertbe. Nico ölében ültem, és egyszerűen semmivel nem foglalkoztam. Mindennél fontosabb volt nekem, hogy velem van az a személy, aki számomra a legfontosabb. Egyszerűen ki akartam élvezni az együtt töltött időt, mert a mi életünkben ki tudja, mikor lesz újra lehetőségünk kettesben lenni.

Kicsivel később bementem a házba, hogy hozzak valami innivalót. Éppen indultam volna vissza Nicohoz, amikor meghallottam a pulton lévő telefonom csörgését. A kijelző a baránőm, Roxanne nevét mutatta.

- Szia szívem! Mizu? - vettem fel a telefont.
- Szia! Lucasszal éppen LA-ben vagyunk. Este tartunk egy kis bulit egy jachton. Nem lenne kedvetek eljönni Nicoval? - mondta Roxie.
- Megkérdezem Nicot, de szerintem ott leszünk. - válaszoltam.
- Szuper! Elmondom a pontos címet. - mondta, majd lediktálta, hogy hova kell mennünk - Amúgy hogy vagytok? Mikor érkezett meg Nico?
- Tegnap. És minden oké, azt leszámítva, hogy Nico mostanában egyre többször hozza fel a baba-témát. - húztam el egy kicsit a számat.
- És ez miért baj? Boldogak vagytok együtt, szerintem nem lenne baj, ha gyereketek születne.
- Igen, de nekem még túl korai lenne. Egyelőre a karrieremre koncentrálnék. - feleltem.
- Te tudod. Addig jó, amíg nem vagy terhes. - nevetett Roxie.
- Ha már így mondod...majdnem az voltam.
- Mi van? - döbbent le - Ezt nem értem.
- Rosszul voltam, ezért csináltam egy tesztet, és az eredmény azt mutatta, hogy terhes vagyok. Kicsit kiakadtam, de Amanda azzal nyugtatott, hogy nem még nem teljesen biztos a dolog, így elmentem dokihoz, és ott kiderült, hogy mégsem vagyok terhes. - meséltem el röviden a történetet.
- Figyelj Kim! Ha nem akarsz gyereket, mondd meg konkrétan Niconak! Biztos meg fogja érteni, hogy még nem állsz készen a gyerekvállalásra.
- Igazad van. - sóhajtottam.
- Mikor nincs? - nevetett Roxanne - Na de most mennem kell, mert még nem végeztem teljesen a buli megszervezésével. Ha jöttök, akkor 7-kor legyetek a helyen, amit mondtam. Na puszi!
- Szia Roxie! - feleltem, majd bontottam a vonalat.

Megfogtam az üdítőt, ami nemrég még a kezemben volt, majd kivittem Nicohoz.

- Az előbb hívott Roxie - adtam a kezébe az innivalót, majd az ölébe ültem - Rendeznek ma egy bulit Lucasszal egy jachton, és meghívott. Nem megyünk el?
- Elmehetünk. Jó lenne kicsit bulizni. - adott egy puszit - Hányra kell menni?
- Hétre. - válaszoltam - Mennyi az idő?
- Fél egy. - nézett az órájára Nico.
- Akkor mit szólnál előtte valami más elfoglaltsághoz? - bújtam még közelebb hozzá, majd elkezdtem csókolgatni a nyakát.
- Benne vagyok. - vigyorgott Nico, majd felkapott, és egyenesen a háló felé vitt.

Kb. egy óra múlva - mikor még mindig jól szórakoztunk - csörgött a házi telefonom, ami az ágyam melletti éjjeliszekrényen volt.

- Igen? - vettem fel zihálva a telefont.
- Jól vagy Kimberly? - hallottam a nővérem hangját.
- Ja, persze. Miért? - próbáltam normális állapotba hozni a hangom - Hé, baby, várj egy kicsit, éppen telefonálok. - szóltam oda Niconak.
- Kimberly Holly Kyle! Mi a fenét műveltek? - értetlenkedett Amanda - Vagyis inkább nem akarom tudni! - tette hozzá pár másodperccel később.
- Jobb is. - nevettem - Amúgy miért hívtál?
- Ti is jöttek Roxanne esti bulijára? - kérdezte - Csak mert gondoltam mehetnénk együtt.
- Nincs nálad Lewis?
- Nincs. Valami PR-es szarra ment. Nem tudom nyomon követni a Forma 1-es dolgokat. - sóhajtott.
- Nekem mondod! Inkább bele se gondolj, hogy mi lesz akkor, ha hivatalosan is összejöttök. - feletem - Mondtam, hogy várj egy percet baby! - szóltam megint a páromra.
- Azt hiszem, hogy most inkább leteszem a telefont. Ahogy hallom, most más elfoglaltságotok van. - jegyezte meg Amanda.
- Lehet, hogy jó ötlet. - nevettem - Na de gyere át fél 7-re, és akkor mehetünk együtt.
- Oké. Ott leszek. Nektek pedig további jó szórakozást, de ha lehet, ne meséljétek el a részleteket majd.
- Jó. - nevettem - Na szia!
- Szia! - tettük le a telefont.

Mire "végeztünk", már elég késő volt ahhoz, hogy nekilássunk a készülődésnek. Vagyis ez nem igaz teljes mértékben, de vérbeli nőként kell egy kis idő, hogy elérje a küldőm a kívánt eredményt.

Amíg én bepakoltam a szükséges dolgokat a táskámba, és Nico készülődött, megérkezett a nővérem.

- Szia! - öleltem meg, mikor belépett a házba - Tök aranyos a hasad. - simogattam meg.
- Köszi. Készen vagytok?
- Nico most készülődik. - válaszoltam.
- Fogadjunk, hogy megint órákig készülődtél, és Nico emiatt nem tudott időben elkészülni. - nézett rám sejtelmesen a nővérem.
- Ne mondd, hogy te 10 perc alatt hoztad magad ilyen formába. - mutattam végig rajta.
- Nem csoda, hogy tesvérek vagyunk. - ült le a kanapéra Amanda.
- Hát igen. - nevettem, majd leültem mellé.

Együtt vártuk, hogy a szerelmem elkészüljön, és indulhassunk a buliba.

1 megjegyzés:

  1. szuper lett:)
    a csajost meg tudom érteni, hogy fiatalnak érzi még magát egy babához és inkább a karrierjére koncentrálna, de azért remélem előbb-utóbb lesz pici Nico:) kell a trónörökös:D
    kíváncsi vagyok, hogy csak egy átlagos buli lesz-e ott a jachton vagy esetleg valami bonyodalom is történik...:D
    és a nővére... xD gondolhatná, hogy mit művelnek...:D
    puszi
    C.

    VálaszTörlés