2010. október 16., szombat

Nem kívánt álom - 61. rész

- Úristen! Ez nem lehet igaz! - járkáltam a szobában fel-alá.

Nem tudtam elhinni, amit Roxanne mondott. Tudtam, hogy semmi közöm nincs a dologhoz, hiszen ez Nicora és a volt barátnőjére tartozik, de úgy éreztem, hogy joga van tudni róla a páromnak.

- Elmondod Niconak? - kérdezte a barátnőm.
- Nem tudom. - ültem vissza az ágyra - Az is lehet, hogy már tud róla. - gondolkodtam el.
- Mennyivel előtted szakított Nico a csajjal?
- Nem tudom. Nico soha nem mesélt az exeiről.
- Akkor az is lehet, hogy miattad szakítottak. - nevetett Roxie.
- És ha tényleg így van? - idegesgettem.
- Akkor csak jót tettél, mert a csaj úgyis megcsalta Nicot. - felelte Roxanne - Figyelj Kim! Ne aggaszd magad ilyenek miatt. Szerintem próbálj meg kimaradni az egészből.
- De nem naradhatok ki! - akadtam ki - Nico a barátom, és ha még nem tudja, akkor meg kéne tudnia.
- Mit kéne megtudnom? - jött be Nico a szobába.
- Szia szívem! - mosolyogtam kínomban - Mizu?
- Jöttem volna be tiszta ruháért, és azt hallottam, hogy meg kell tudnom valamit. - mondta a szerelmem.
- Én inkább magatokra hagylak titeket. Már amúgy is mennem kell. Sziasztok! - adott nekünk puszit Roxanne, majd elment.
- Kim! Magyarázd meg a dolgot. - nézett rám komolyan Nico.

Úgy éreztem, hogy Niconak nem tőlem kell megtudnia. Ráadásul nem is álltam készen arra, hogy egy ilyen dolgot osszak meg vele. Jobb híján hazudtam neki:

- Anyának nem tetszik, hogy egy autóversenyzővel járok.
- Ennyi? - mosolygott a párom - Ez nem olyan nagy dolog. Meg amúgy is, te így szeretsz ugye? - ölelt át.
- Persze. - csókoltam meg - Anyának pedig semmi köze nincs ahhoz, hogy mi a pasim foglalkozása.
- Igazad van baby. Most megyek zuhanyozni.
- Rendben. - adtam neki még egy csókot.

Nico elment zuhanyozni, majd miután végzett én is megfürödtem.

Apa kihasználta azt, hogy a kicsi lánya barátja autóversenyző, ezért ellopta Nicot, hogy segítsen neki valamit a kocsijával kapcsolatban. Én addig megkerestem Amandát, hogy beszéljek vele. A nővérem éppen a kertben ücsörgött, és cigizett.

- Szia! - ültem le mellé.
- Szia! - felelte egyszerűen. Látszott, hogy van valami gond.
- Figyelj Amanda! Tudom, hogy voltak vitáink, de meg kell beszélnünk azokat. Jóban akarok lenni a testvéremmel. - mondtam komolyan.
- Én is Kim. De amúgy sem én ordítottam le a te fejed. - felelte Amanda flegmán.
- Megérdemelted!
- Tudom. - mondta őszintén a nővérem - Kérsz egy cigit?
- Aha. - mondtam, majd vettem egy szálat, és meggyújtottam - És mi van Lewis-zal?
- Semmi. Nem is beszéltünk már kb. egy hete.
- Nem keresett? - kérdeztem értetlenül.
- Nem. - vákaszolta Amanda szomorúan - Szerinted csak egy éjszakára kellettem neki?
- Nem tudom.
- Őszintén Kim! Mondd el, hogy mit gondolsz. - fordult felém a nővérem.
- Oké. - sóhajtottam - Ha szerelmes lenne beléd, akkor már hívott volna.
- Hát, ez az! Tudom, hogy így van, de nem hívott, szóval nem szeret. - gyűltek Amanda szemében könnycseppek.
- Jaj szívem! Gyere ide! - tettem le a cigit, és megöleltem a nővérem - Lewis nem méltó arra, hogy sírj miatta.
- De azt hiszem, hogy szeretem. Basszus! Mindig a rosszfiúkba szeretek bele.
- Hát igen. Bár nem ismerem a volt pasijaidat. - mosolyogtam.
- Meddig maradtok Nicoval?
- Még nem tudjuk, de talán pár napig. Nico is be szeretne mutatni a szüleinek, azért innen hozzájuk megyünk, Európába. - magyaráztam.
- Látszik, hogy mennyire boldogok vagytok. Valószínűleg Lewis is ilyen a barátnőjével.
- De azt csak megjátssza. Igaziból megcsalja a csajt, szóval nem lehet túl boldog a barátnőjével.
- Lehet. Köszönöm, hogy itt vagy nekem Kimberly.
- Ez csak természetes. - öleltem meg.

Örültem, hogy kibékültünk a nővéremmel, de fájt, hogy egy olyan barmot szeret, mint Lewis.

Kimberly ruhája: goods.imgsrv.divat.hu/31/3164/big_3164
cipője: goods.imgsrv.divat.hu/58/5895/big_5895

1 megjegyzés:

  1. Juj, szuper lett a folyi 8I 8I
    Egy pici füllentés Nico-nak... De talán jobb is nem elrontani a jó hangulatot 8I 8I Remélem nem lesz baj belőle 8I 8I
    És végre kibékült Amandával! :D ♥♥♥ Kivi vagyok, mi lesz Amanda és Lewis közt... :)
    IMÁDÁS ♥♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés