2010. október 9., szombat

Nem kívánt álom - 58. rész

Íme egy új rész. Kevés az ihletem, szóval bocsi, ha szar lett. XD Amúgy köszönöm a gyönyörű fejlécet Alofunnak. :D

Nico két órán belül végzett, így viszonylag hamar vissza tudtunk menni a hotelbe. Mivel úgy is 4 hetes szünet lesz a Forma-1-ben, nem kellett rögtön elhagynunk Magyarországot. Ráadásul hivatalosak voltunk az esti afterpartyra. Mindkettőnkre ráfért már, hogy kiengedjük a gőzt, és bulizzunk egy jót.

Mikor visszaértünk a szállodába, lepihentünk egy kicsit. Szorosan Nico karjai közé feküdtem. Nagyon jól esett a közelsége.

- Szomorú vagy még? - kérdeztem pár percnyi csönd után.
- Egy kicsit. - válaszolta - De túl kell tennem magam a dolgon.
- Igazad van. Ha én rosszul érzem magam valami miatt, akkor próbálok nem agyalni rajta. Zenét hallgatok, vagy dolgozok például. Szerintem jól fog jönni az esti buli ahhoz, hogy kikapcsold az agyad egy kicsit. - állapítottam meg.
- Remélem, igazad lesz.
- Biztos vagyok benne. - feleltem, majd megcsókoltam - Amúgy nem sokára el kéne kezdeni készülődni. - ezzel felkeltem volna, de a szerelmem visszahúzott magára, és szenvedélyesen megcsókolt.

Az elkövetkezendő időben gondoskodtam róla, hogy kitisztuljon az agya.

- Nem kell ahhoz buli, hogy túltegyem magam a baleseten. - állapította meg Nico, miután kipihentük magunkat.
- Látod, mikre vagyok képes? - mosolyogtam.
- Szeretlek! - mondta, majd megcsókolt.
- Én is nagyon szeretlek! - feleltem, mikor levegőhöz jutottam - És ez már nagyon kellett! - ezen mindketten elnevettük magunkat.

Vettünk egy közös zuhanyt, majd mindketten nekiláttunk a készülődésnek. Segítettünk kiválasztani egymásnak a ruhát, úgyis mindketten tanácstalanok voltunk a témával kapcsolatban.

Kivasaltam a hajam, kisminkeltem magam, míg Nico nyavalygott, hogy siessek már...férfiak!

Nyolc körül indultunk el a klubba, ahol a buli volt. Hamar bementünk, majd rögtön rendeltünk is innivalót. Bent már elég jó volt a hangulat.

- Látod a DJ-t? Ő Jaime Alguersuari, ő is forma-1-es versenyző. - magyarázta Nico.
- Tényleg? És ő a DJ? - csodálkoztam.
- Aha. Neki ez a hobbija. - mondta a párom - Ott van Lewis! - mutatott a club egyik fele felé.
- Jaj ne! - ráztam meg a fejem - Minek kell pont neki itt lennie?
- Nyugi baby! Ne foglalkozz vele! - nyugtatott Nico.
- Akkor minek mondtad, hogy ott van?

Nico ezen csak elnevette magát, majd mondta, hogy inkább hoz még egy italt.

Felismertem még 1-2 versenyzőt, de nem láttam több ismerős arcot. Sajnos Jessicáék nem jöttek el.

Nicoval kb. hajnali 3-ig maradtunk. Jól éreztük magunkat, és tényleg sikerült kiverni a fejünkből az elmúlt napok rossz dolgait.

Taxival visszamentünk a szállodába, majd lefeküdtünk aludni, habár csak néhány órát aludhattunk, mert másnap korán indult a gépünk Phoenixbe.

Reggel kicsit kómásan ébredtünk. Megpróbáltuk normális állapotba hozni magunkat, majd összepakoltunk, kijelentkeztünk a hotelből, és a reptér felé vettük az irányt. Eljött a nap, amikor bemutatom Nicot a szüleimnek.

- Izgulsz már, hogy találkozol apáékkal? - kérdeztem a szerelmemet, amikor már a gépen ültünk.
- Kicsit. Remélem, hogy nem fognak utálni. - felelte Nico.
- Biztos vagyok benne, hogy szeretni fognak. - bújtam hozzá - Téged nem lehet nem szeretni.

A gép hamarosan felszállt, és megkezdtük az utunkat Phoenix, a szülővárosom felé.

Kimberly ruhája a bulin: goods.imgsrv.divat.hu/27/2797/big_2797.jpg
cipője: goods.imgsrv.divat.hu/25/2596/big_2596.jpg
táskája: goods.imgsrv.divat.hu/14/1482/big_1482.jpg

1 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ :D Annyira aranyosak :D ♥♥♥
    Remélem Kim szülei is szeretni fogják Nicot 8I 8I
    IMÁDÁS :D ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés