2010. október 11., hétfő

Nem kívánt álom - 60. rész

Kicsit kipótoltam az előző részt, mert idegesített, hogy rövid. De most hoztam egy új részt, és remélem, hogy tetszik!

Reggeli után megmutattam Niconak a gyerekkori képeimet, amin jól elszórakoztunk. Láttam, hogy Amandát bántja valami, ezért úgy döntöttem, hogy beszélek vele. De mielőtt ezt megtehettem volna, csöngettek.

- Majd én kinyitom. - mondtam, majd a bejárati ajtó felé vettem az irányt. Meglepetésemre Roxanne-nel találtam szemben magam. - Ööö, szia! - mondtam kissé zavartan.
- Szia Kim! Bemehetek? - mosolygott.
- Aha. - feleltem.
- Szia Nico! - köszönt Roxie a barátomnak.
- Szia! - felelte Nico, de rajta is látszott, hogy meglepődött.
- Beszélhetnénk Kim? - kérdezte Roxanne.
- Igen. - válaszoltam, majd felmentünk a szobámba.
- De rég jártam itt. - nézett szét Roxanne - Pedig mennyit lógtunk itt, amikor még tinik voltunk. De aztán mindketten magunk mögött hagytuk Phoenix-et, és Los Angelesbe költöztünk.
- Miről szeretnél beszélni? - tértem a tárgyra, miközben leültem az ágyra.
- Tudod te azt. - ült le mellém ő is - Úgy érzed, hogy már készen állsz arra, hogy megbocsáss?
- Sokat gondolkodtam a dolgon az elmúlt napokban, és arra jutottam, hogy habár nagyot csalódtam benned, szükségem van rád. - gyűltek könnycseppek a szemembe - Régóta te vagy a legjobb barátnőm, és tudom, hogy megbántad, amit tettél.
- Ez teljesen így van! Hülye voltam, és gyűlölöm magam azért, amit tettem!
- El tudom képzelni. Úgy döntöttem, hogy adok neked még egy esélyt, de aztán ne smárolj több ex-pasimmal! - fenyegettem meg kissé viccesen.
- Ezt megígérhetem. - mosolygott Roxie, majd megölelt - Annyira hiányoztál már!
- Bevallom, hogy te is nekem. Na de most mesélj! Tényleg találkoztál tegnap Lucasszal? - faggattam a barátnőmet.
- Aha. - mosolygott.
- Tudom én, hogy ez milyen mosoly! - vigyorogtam - Tetszik neked a srác!
- Bevallom, hogy igen. Azt hittem, hogy csak egy lesz a sok pasi közül, de rájöttem, hogy egyre jobban kedvelem, és szeretnék vele valami komolyat. - látszott rajta, hogy tényleg komolyan beszél - De most mesélj te! Mi történt veled mostanság?

Elmeséltem neki mindent; azt, hogy összevesztünk, majd kibékültünk Nicoval, hogy rámhajtott Bruno Senna, hogy megtudtam, hogy van egy nővérem, akinek éppen egy zűrös kalandja van Hamiltonnal és, hogy majdnem meghaltam...meg persze azt is, ami esetleg kimaradt.

- Ez nagyon durva csajszi! - kerekedtek ki Roxanne szemei - Eléggé kilehetsz.
- Nem, mert itt van nekem Nico. Miatta pedig minden rosszat elfelejtek.
- Olyan jó, hogy egy ilyen pasit találtál. Öröm rátok nézni.
- Tudom. Meg vagyok őrülve érte. - mosolyogtam.
- Amúgy azon kívül, hogy kibéküljünk, azért jöttem át, hogy megbeszéljünk valamit. - váltott a barátnőm kicsit komolyabb arcot.
- Valami baj van? - kérdeztem értetlenül.
- Nicoval kapcsolatos a dolog, de téged végülis nem érint.
- Úristen! Miről van szó? - csodálkoztam.
- Tudod, meséltem neked, hogy Pete, a volt barátom megcsalt egy szőke libával.
- Aha...
- Na, megtudtam, hogy pontosan ki is ez a szőke liba. - mondta Roxie - Mikor láttam, hogy Nicoval mennyire komoly a kapcsolatotok, utána néztem kicsit a srácnak, és rájöttem, hogy az a csaj Nico volt barátnője.

Kikerekedtek a szemeim! Egyszerűen nem tudtam elhinni az előbb hallottakat! Ez biztos csak valami tévedés lehet...

- Ez most valami vicc?
- Dehogyis! - mondta Roxie - Teljesen komoly!
- Nem lehet, hogy csak elnéztél valamit? Lehet, hogy csak hasonlít Nico volt barátnőjére, vagy akit a képen láttál, nem is volt a csaja, csak egy lány, aki lefényképezkedett vele. - próbáltam magyarázkodni.
- Kimberly! Nem vagyok hülye. - forgatta a szemeit a barátnőm - Biztos vagyok benne, hogy ő volt az.
- Ha ez igaz, akkor...
- ...akkor Nicot megcsalta a csaj. És ha engem kérdezel, akkor nem először. - mondta Roxanne.
- Ezt meg hogy érted? - értetlenkedtem.
- Az eset után marhára ki voltam akadva, és napokig szóba sem voltam hajlandó álni Pete-tel. De aztán beszéltünk, és mondott néhány dolgot a csajról.
- Mit?

Roxanne már nem tudott megszólalni, ugyanis anyám lépett be a szobába.

- Szia Kicsim! Hogy aludtál? - ölelt át - Roxanne! Milyen rég láttalak! Hogy vagy? - üdvözölte anya a barátnőmet.
- Köszönöm jól, Mrs. Kyle. És ön? - udvariaskodott Roxie.
- Jól, nagyon is. Ne hozzak valamit esetleg nektek? - kérdezte anya kedvesen.
- Nem vagyunk már tinik anya! Most már nem vagyunk oda a tejért meg a sütiért. - mosolyogtam.
- Jól van na. Csak régen annyit pletyiztetek, miközben tejet iszogattatok, és sütit ettetek. - emlékezett vissza anya.
- Azok a régi szép idők! - sóhajtott Roxanne.
- Na jó, akkor hagylak titeket! Jó szórakozást! - mondta anya, majd kiment a szobámból.

Visszatérhettünk az eredeti témához.

2 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ, szupi lett! :D
    Örülök, hogy Roxie-val kibékült! :D És hogy Roxie komolyan gondolja Lucasszal :D
    És Nico volt barátnőjével csalta meg Pete Roxie-t? :O Hát szép...
    Várom a folytit! :D
    IMÁDÁS ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :D ihletem még nem nagyon van, de próbálok sietni a folytival :P

    VálaszTörlés