2013. október 14., hétfő

Visszatértem!

Sziasztok!

Hosszú kihagyás után visszatértem. Tudom, hogy több mint egy évig nem írtam, de nem felejtettem el a blogot. Egyszerűen az érettségi meg az egyetemre való jelentkezés miatt nem volt túl sok időm, és ami még fontosabb, ihletem sem. Fogalmam sem volt, hogy folytassam a történeteimet, és talán most sem tenném, ha nem írtatok volna páran, hogy szeretnétek tovább olvasni az Egy éjszaka ajándékát. Ami az Elkerülhetetlen szerelmet illeti, annyi hozzá az ihletem jelenleg, mint az atomfizikához, úgyhogy fogalmam sincs, azt mikor fogom folytatni, de az előbbihez már megírtam az új részt, és remélhetőleg fogom is rendesen folytatni. Jelenleg egyetemre járok, és a szorgalmi időszakban a ZH-k előtt nincs sok számonkérés, de az nem azt jelenti, hogy ne kéne tanulni, vagy nincs olyan nap, amikor délután 5-ig suliban vagyok. Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy most sem biztos, hogy annyi időm lenne az írásra, de azért szeretném hozni a korábbi heti 1-2 részt. Remélem, hogy nem csak azok fogják ismét olvasni a blogom, akik eddig is tették, vagy akik kifejezetten kértek, hogy írjak megint, hanem lesznek új olvasók is. :))

Puszi! <3 p="">




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése