2010. december 4., szombat

Nem kívánt álom - 67. rész

Hosszú órák után megérkeztünk Los Angelesbe. A reptérről a házam felé vettük az irányt.

- Újra itthon! - szólaltam meg, mikor beléptünk a házba.
- Rég voltam itt. - jegyezte meg Nico.
- Eddig egyszer voltál itt! - nevettem - De remélem, hogy a jövőben még sokszor jössz ide. - öleltem át a szerelmem.
- Amikor csak akarod! - csókolt meg Nico.

Ekkor csöngetett valaki.

- Kinyitom! - mondtam, maj az ajtó felé vettem az irányt.
- Szia Kim! - köszönt a volt barátom Jon, mikor kinyitottam az ajtót.
- Öhhh...szia Jon! - nyögtem ki.

Jon bejött, mintha otthon érezné magát, de mikor meglátta Nicot, kissé meghökkent.

- Hello! - mondta neki.
- Szia Jon! Mit keresel itt? - tette fel neki Nico azt a kérdést, aminek válaszára én is nagyon kíváncsi voltam.
- Kimberlyvel akarok beszélni a sorozattal kapcsolatban. - fordult felém az ex-pasim - Beszélhetünk most?
- Nem lehetne máskor? - kérdeztem.
- Holnap után kezdődnek a forgatások. A rendező és a producerek ki vannak akadva! - felelte Jon, majd átadott egy papír zacskót - Itt van az első rész forgató könyve, kezdd el megtanulni a szöveged! - adta ki a parancsot.
- Oké, de akkor már nincs is miről beszélnünk! Szia Jon! - mondtam jelezve, hogy nem kívánatos személy.
- Tényleg ki akarsz dobni Kimberly? - jött egészen közel hozzám - Azok után is, ami köztünk történt? - nézett mélyen a szemembe.
- Na jó, most tűnj el innen! - emelte fel a hangját Nico.
- Jól van na, megyek már! - mondta Jon, majd az ajtóhoz ment - Jó lesz ismét veled dolgozni Kim! - mosolygott, majd elhagyta a házat.
- Hogy ez mekkora egy barom! - akadt ki a párom.
- Ne is törődj vele! Nem ér meg annyit! - vetettem le magam a kanapéra.
- De nem hagyom, hogy ezt tegye veled! - ült le mellém Nico - Ha kell minden CSI-forgatáson ott leszek!
- Ne kapd fel ennyire a vizet! Csak szórakozik! De én jól tudom kezelni.
- De ha már nagyon messzire megy el, ígérd meg, hogy szólsz! Nem fogom hagyni, hogy piszkáljon! - mondta komolyan Nico.
- Megígérem! - adtam egy puszit neki - Na de együnk valamit! Farkas éhes vagyok. - pattantam fel, majd a hűtőhöz mentem. Persze üres volt.
- Van itthon egyáltalán valami kaja? - jött oda a szerelmem.
- Nem. - vakartam a fejem az üres hűtő előtt állva - Nem rendelünk valami kaját?
- De! Már én is éhes vagyok! - egyezett bele Nico.

Ekkor azonban ismét csöngettek. Idegesen mentem a bejáratiajtóhoz, mert azt hittem, hogy az idióta ex-pasim jött vissza. De szerencsére mással találtam szemben magam, mikor kinyitottam az ajtót.

- Szia Amanda! - öleltem meg a nővérem.
- Sziasztok! - köszönt ő is - Beszélnünk kell! - tette hozzá határozottan.
- Oké. - feleltem.
- Beszélgessetek csak, addig én kipakolok! - mondta Nico, majd felment az emeletre a bőröndökkel.
- Mi a baj? - kérdeztem, miközben mindketten leültünk a kanapéra.
- Óirási bajban vagyok! - esett kétségbe a nővérem.
- Talán valami illegális dologba keveredtél? - kérdeztem.
- Még ha az lenne...de nem az!
- Amanda, mondd el, hogy mi a baj! Hátha tudok segíteni!
- Nem tudsz! - vágta rá.
- Elmondod végre, hogy mi történt?
- Terhes vagyok Lewistól. - nyögte ki.
- Úristen! - kerekedtek ki a szemeim - Ez biztos?
- Igen! Csináltam vagy 10 tesztet, és már dokinál is voltam.
- Basszus! És biztos, hogy Lewis az apa?
- Igen! Más pasival nem kavartam már hónapok óta.
- És mit akarsz tenni? - tettem fel a nagy kérdést.
- Biztos, hogy megtartom. - szögezte le Amanda - De nem tudom, hogy elmondjam-e Lewisnak.
- Szerintem mindenképpen el kell mondanod! Ő az apja, szóval joga van tudnia róla.
- De a barátnője biztos nem örülne neki!
- Ne foglalkozz azzal, hogy mit fog gondolni a barátnője! Lewisnak vállalnia kell a felelőséget azért, amit tett. - osztottam meg a véleményem.
- Igazad van, de ez akkor is nagyon nehéz! Nem állhatok oda elé csak úgy, hogy közöljem vele, hogy "Szia édes! Felcsináltál!" .
- Pedig vicces lenne. - nevettem - Na jó nem. De akkor is el kell neki mondanod, lehetőleg minél hamarabb.
- Tudom, de nem is láttam azóta, hogy hazajöttem Németországból. Szerintem már nem is emlékszik rám.
- Szerintem hívd fel, és kérd meg, hogy találkozzatok. A barátnője is Los Angelesben él, szóval nagy az esély arra, hogy most Lewis is itt van.
- Igazad van! Amint hazamentem felhívom! - egyezett bele Amanda.
- Rendben. És kitartást! Valószínűleg nem fog repdesni az örömtől, hogy gyereke születik egy egyéjszakás kalandból.
- Tudom, de erős leszek. Meg kell tennem ezt a gyerekemért! - mondta a nővérem - Na de akkor megyek is! Köszönöm, hogy meghallgattál!
- Ez csak természetes! - öleltem meg - Szólj, ha túl vagy rajta!
- Rendben! Szia!
- Szia! - mondtam, majd becsuktam az ajtót - Ebből mi lesz...

1 megjegyzés:

  1. Jon milyen egy bunkó.... grrr Lesznek itt még bajok a forgatáson :S
    És Amanda terhes? :O WOW :O
    Kíváncsi vagyok, Lewis mit fog hosszá szólni :O
    SZUPI RÉSZ LETT ♥♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés