2010. december 9., csütörtök

Nem kívánt álom - 68. rész

Sziasztok! Sikerült a vizsgám, szóval ennek örömére hoztam egy új részt. Remélem, nem lett túl rossz. xD Jó olvasást! Puszi!

3 hónappal később - 2010. november 12.

Sok minden történt az elmúlt hónapokban. Szerencsére Nicoval még mindig nagyon szeretjük egymást és nagyon boldogok vagyunk együtt. Jon a forgatások alatt többször próbált bekavarni, de egyszer sem sikerült neki, hiszen még csak kisebb vitánk sem volt miatta. Amanda elmondta Lewisnak, hogy terhes tőle. Lewis teljesen kiakadt, de megígérte, hogy támogatja Amandát és a babát. Mikor a barátnője ezt megtudta, szakított Lewiszal. Habár érthető, hogy nem akar olyannal lenni, akinek gyereke fog születni egy másik nőtől. Roxanne kapcsolata komolyra fordult Lucasszal; a srác képes volt minden verseny után Los Angelesbe utazni, hogy láthassa a szerelmét és Roxie is gyakran kísérte el Lucast a versenyekre. Valószínűleg gimisként nem gondoltuk volna, hogy két hetenként Forma-1-es versenyre fogunk járni, hogy élőben drukkoljunk a párjainknak.

Most éppen Abu Dhabiban vagyunk, az utolsó versenyen. Ma péntek van, a versenyzők éppen a második szabadedzést teljesítik. Roxanne-nel a Mercedes boxában ülünk.

- Úgy örülnék, ha az időmérőn Lucas bejutna a Q2-be. - szólalt meg a barátnőm.
- Én meg akkor, ha Nico megszerezné a pole-t. - válaszoltam.
- Kár, hogy Lucasnak egyelőre erre semmi esélye sincs. - szomorodott el Roxie.
- Ne aggódj szívem! Jövőre biztos sokkal jobb lesz a csapata.
- Nagyon remélem. - felelte - És hogy van Amanda? Jól bírja a terhességet?
- Azt mondta, hogy soha többet nem akar gyereket. - nevettem - De aztán meglátta az első képet a kicsiről, és rájött, hogy hülyeség volt ilyet mondani. Látnád, ahogy nézi a tükörben a gömbölyödő pocakját! Nagyon aranyos. - mosolyogtam.
- És Lewis hogy kezeli a dolgot?
- Egész jól. Havonta egyszer-kétszer meglátogatja Amandát, és közösen mennek el az orvoshoz.
- Nem lehet, hogy végül összejönnek?
- Ki tudja... - feleltem.
- Még mindig nem bírod Lewist?
- Azok után, hogy ilyen kedves Amandával, kicsit megbékéltem vele. De azért még mindig nem a szívem csücske.
- De nem bánnád, ha összejönnének?
- Amanda még mindig szereti, és a kicsinek is jó lenne, ha egy normális családban nőne fel, szóval nem bánnám, ha összejönnének.
- Képzeld el, hogy aztán Lewis ott lenne az összes családi összejövetelen. - nevetett Roxanne.
- Azért azt ne! - nevettem én is.

A szabadedzésnek nem sokára vége lett. Egyszer csak éreztem, hogy valaki átölel.

- Szia szívem! - fordultam meg, és adtam egy csókot a páromnak.
- Mi lett volna, ha nem én állok itt? Akkor azt a szeméyt is megcsókoltad volna? - viccelődött Nico.
- Tudtam én, hogy te vagy az. Már ismerlek annyira. - mosolyogtam.
- Vége van már edzésnek? - kérdezte Roxie.
- Aha. - felelte Nico - Már vagy negyed órája. Ti mit néztetek? - nevetett.
- Csak pletyiztünk édes. - válaszoltam.
- Igen, meg én amúgy sem értek ehhez. - mondta a barátnőm - De akkor én megyek Lucashoz. Este találkozunk! Sziasztok! - köszönt el, majd elhagyta a Mercedes boxát.
- Ha már az estéknél tartunk, nem megyünk el vasárnap a futam után vacsorázni valahova? - ült le mellém a szerelmem - És onnan mehetnénk az évad végi buliba, ahol meg kell jelennem.
- De, ez jó ötlet. - válaszoltam - De akkor csak hétfőn megyünk haza?
- Igen, de én most nem tudok veled Los Angelesbe menni, mert nem sokkal a verseny után lesz egy teszt itt, Abu Dhabiban, szóval a jövő héten itt kell maradnom.
- Egész héten? - szomorodtam el.
- Nem, csak péntekig. De ígérem, hogy amint itt végeztem, rögtön megyek hozzád LA-be. Így megfelel? - kérdezte.
- Nem igazán tetszik, hogy 4 napig nélkülöznöm kell a páromat, de megértem a helyzetet. - mondtam, majd adtam neki egy puszit.

Ezután Niconak el kellett mennie, hogy beszéljen a mérnökével a kocsival kapcsolatban, ezért úgy döntöttem, hogy addig meglátogatom Jessicát a McLarennél.

- Szia csajszi! - köszöntött boldogan.
- Szia! - adtam neki egy puszit.
- Mikor érkeztél? - kérdezte.
- Csak tegnap. És te?
- Szerdán. - felelte - Amúgy hallottam, hogy mi történt a nővéreddel és Lewiszal. Nagyon durva!
- Igen. Bocsi, hogy nem mondtam el, de Amanda megkért, hogy ne szóljak senkinek a dologról.
- Semmi gond. Megértem. - mosolygott Jessica.
- Amúgy te honnan tudod?
- Lewis mutatta Jensonnak az ultrahangos képet. Jenson azt mondta, hogy Lewis nagyon odaavan, és egyáltalán nem úgy tűnik, mint aki csalódott lenne. - magyarázta Jessica.
- Komolyan? Ezt nem gondoltam volna. - csodálkoztam.
- Én se, hogy Lewis tud ilyen is lenne. Nem éppen az az apa típus.
- Hát nem. De örülök, hogy ilyen, mert ez Amandának is jó.
- Még a végén összejönnek.
- Roxie is ezt mondta. Én már eljutottam arra a szintre, hogy azt mondjam, hogy még örülnék is neki.

Még egy rövid ideig beszélgettünk Jessicával, majd elindultam vissza, Nicohoz. Boldogan vettem az irányt a Mercedes boxa felé, de a mosoly lehervadt az arcomról, amikor megláttam, hogy ki áll a box előtt...

2 megjegyzés:

  1. szia!
    a vizsgádhoz grat:) és a rész is szuper lett, csak az a függővég...:P:D most gondolkodhatunk, hogy vajon ki ácsorog ott. tippem az van, de csak akkor mondom majd el, ha bejön, úh siess a kövivel:)
    puszii

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁ, ki állt a box előtt? :O Remélem nem az, akire gondolok grrr
    Lewis mennyire megváltozhatott :D Remélem összejön Amandával :D A babának is jót tenne, ha egy rendes családban nőhetne fel 8I
    IMÁDÁS ♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés