2010. december 12., vasárnap

Nem kívánt álom - 69. rész

Az a személy állt a box előtt, aki sok fejájást okozott nekünk az elmúlt hónapokban; Vivian Sibold.

- Te mit keresel itt? - mentem oda hozzá dühösen.
- Áhh, Kimberly Kyle, a világhírű színésznő, de örülök, hogy találkozhatok veled. - gúnyolódott a csaj.
- Még mindig nem válaszoltál a kérdésemre. - engedtem el a fülem mellett a beszólását.
- Nicohoz jöttem. Talán baj?
- Hogy baj-e? Áhh, miért is lenne baj, ha meglátogatja a barátomat a volt csaja. - akadtam ki.
- Nyugi Kimberly! Nem akarok Nicotól semmit, csak gondoltam, hogy beköszönök neki. Rég láttam már.
- Te csak ne köszöngess neki! - ordítottam - Elég fájdalmat okoztál már neki.
- Hogy mi van? - háborodott fel Vivian - Nem érdekel, hogy mit dumálsz itt nekem. Nem akadályozhatod meg, hogy beszéljek Nicoval. - mondta, majd kikerült, és elindult a box bejárata felé.

Elöntött a méreg, így egy hirtelen ötlettől vezérelve a csaj után nyúltam, és megragadtam a haját.

- Engedj el te ribanc! - üvöltötte Vivian.
- Még hogy én vagyok a ribanc? Nem én csaltam meg Nicot! - vágtam vissza.

Vivian kihasználta az alkalmat, és visszatámadt. Hosszú másodpercekig "harcoltunk" , de aztán két férfi szétválasztott minket.

- Ezt még megbánod! - kiabálta Vivian.
- Hiszem, ha látom. - válaszoltam.

A mercedesesek szerencsére meggyőztek arról, hogy Vivian nem jöhet a Mercedes boxa közelébe a hétvége további részében.

- Kimberly! Mi a franc történt? - jött oda hozzám Nico pár perccel később.
- Beszólt a hülye ex-csajod, én meg megtéptem. - feleltem egyszerűen.
- De miért? Nem lett volna egyszerűbb, ha megkéred, hogy hagyjon békén?
- Ja, persze...biztos megértette volna...
- Tudod, mekkora botrányt csináltál? Holnap minden újság címlapján az lesz, hogy "Összeverekedett Nico Rosberg volt és jelenlegi barátnője." Én ezt nem akarom.
- Én sem akarom szívem, de nem tűrőm el azt a csajt. - magyaráztam.
- De akkor sem kellett volna rátámadnod.
- Most komolyan én vagyok a hibás? - suttogtam, miközben egész közel mentem Nicohoz - A csaj megcsalt téged, én pedig meg akartalak védeni...de úgy látom, hogy te ezt nem értékeled. - mondtam mélyen a szemébe nézve, majd elindultam kifelé a boxból - Ennyi erővel még mindig vele lehetnél. - szóltam vissza, majd elsiettem.

Alig bírtam már a könnyeimmel. Idegesen kutakodtam a táskámban a telefonom után. Nagy nehezen megtaláltam, majd rögtön Roxanne számát tárcsáztam.

- Szia Kim! - vette fel vidáman a telefont a barátnőm.
- Hol vagy? - szóltam bele a telefonba szipogba.
- A szállodában, de...Kimberly, te sírsz?
- Majd elmagyarázom. Megyek hozzád. - mondtam, majd letettem a telefont.

Gyorsan visszamentem a hotelbe. Láttam, hogy emberek megbámulnak és mosolyognak rám. Mióta együtt vagyok Nicoval, a Forma-1 rajongók nagy része ismer. Páran megszólítottak, de szó nélkül rohantam tovább. Nem akartam senkivel se beszélni, kívéve a barátnőmet.

A szállodában gyorsan a lifthez rohantam. Megnyomtam a hívógombot, majd ahogy kinyílt, rögtön beszálltam. Közben egy ismerős alak szállt ki belőle.

- Kimberly! Szia! - köszöntett kedvesen Nico Hülkenberg.
- Most inkább ne! - feleltem, majd megnyomtam a kívánt emelet gombját és bezáródott az ajtó.

A liftben már nem bírtam tovább, és elsírtam magam. Elegem volt abból, hogy Nico a volt barátnőjét védte. A csaj megcsalta, és kihasználta, de Nico ezt még mindig nem fogadta el. Én vagyok a barátnője, de ha Vivianről van szó, úgy kezel, mint egy senkit.

A lift aztán megállt, kinyílt az ajtó, én pedig Roxie robája felé vettem az irányt. Mikor odaértem, bekopogtam, a barátnőm pedig hamar kinyitotta az ajtót.

- Mi történt szívem? - ölelt meg rögtön Roxanne.
- Összevesztünk Nicoval...amiatt a kurva miatt. - sírtam.
- Vivian miatt? Esküszöm, hogy megverem. - akadt ki Roxie, miközben a kanapéig kísért.
- Én már megtettem.
- Komolyan? - kerekedtek ki a barátnőm szemei - Ügyes vagy kislány!
- De pont emiatt vesztünk össze Nicoval. Miért Viviant kell védenie? - sírtam még jobban.
- Nico hülye, ha azt a csajt védi. - simogatta a hátam Roxie.
- Ha hülye is, én szeretem, és nem akarom elveszíteni!
- Megértelek. Tudom, milyen fontos neked Nico. De most inkább nyugodj meg. Szerintem Nico már most téged keres, mert bocsánatot szeretne kérni, amiért bunkó volt.
- És mi van, ha nem? - kérdeztem - Lehet, hogy megutált.
- Biztos nem így van. Nico mindennél jobban szeret téged, ezt a vak is látja, szóval nem fog egy ilyen hülyeség miatt megutálni.
- Remélem, hogy igazad van. - mondtam.

Jó volt, hogy legalább a barátnőmre számíthatok, ha már a pasimra nem.

3 megjegyzés:

  1. sejtettem, hogy vivian az:S annyira utálom a csajt:@
    és most miatta még össze is vesztek... remélem, hogy hamar kibékülnek:) niconak kicsit igaza van, de azért kimnek is, hogy hiába szólt volna vivi drágára, az akkor se hagyta volna békén:S
    siess a folytival(L)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett és, hogy írtál komit :D
    Én is utálom Viviant, és a valóságban is szívesen megtépném.
    Megpróbálok sietni a folytival :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁ, Vivian grrr Most miatta összevesztek grrr Miért Viviant védte Nico? grrr
    Remélem kibékülnek és nem kavar be az a.......
    IMÁDÁS ♥♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés