2010. szeptember 23., csütörtök

Nem kívánt álom - 56. rész

56. FEJEZET: BOCSÁNAT KÉRÉS

Nagy nehezen sikerült eljutnom a McLaren boxához. Amikor beléptem, a szememmel rögtön elkezdtem kémlelni, hogy merre lehet a barátnőm, de sajnos egy nemkívánatos személyt vettem észre helyette…persze, hogy Lewis volt az.

Kimberly! – szaladt oda hozzám, amikor észrevett – Annyira örülök, hogy jól vagy!
Neked is szia! – válaszoltam flegmán.
Hallottam, hogy mi történt azután, hogy veszekedtünk és úgy érzem, hogy én vagyok a hibás.
Szóval Nico elmondta…
Nico? – vágott értetlen fejet – Én Jensontől tudom.
Oké. De most mennem kell. – indultam volna, de Lewis utánam szólt.
Sajnálok mindent! Azt, ahogy Amandával bántam, hogy bunkó voltam és, hogy ilyen helyzetbe kerültél miattam. Bocsánat! Nem békülhetnénk ki?
Figyelj Lewis! – álltam meg előtte – Megbocsájtó személy vagyok, és nem szoktam az embereket a hibáik alapján megítélni, de nálad több időre van szükségem ahhoz, hogy bízni tudjak benned. Szóval jobban örülnék annak, ha nem könyörögnél állandóan, hanem hagynád, hogy átgondoljam a dolgokat. – fejtettem ki az érzelmeimet – És Amandával is beszéld meg a dolgot! Jobb most tisztázni, ha nem akarsz tőle semmit. – ezzel indultam volna tovább, de még visszaszóltam utoljára – Ja…csakhogy tudd! Amanda többet akar, mint egy egyéjszakás kaland. Azt hiszem, kezd beléd szeretni. – azzal otthagytam, és elindultam megkeresni Jesst.

Szerencsére hamar megtaláltam. Egyidősebb férfival beszélgetett, de mikor észrevett, rögtön odajött hozzám.

Szia Kim! – adott egy puszit, és megölelt.
Szia! –feleltem.
Ugye már jól vagy? – kérdezte a barátnőm.
Igen, már minden rendben van. – válaszoltam mosolyogva – És te hogy vagy?
Jól. – mosolygott – Képzeld, a szünetben Tokióba utazunk Jensonnel.
Ez nagyszerű! Látszik rajtatok, hogy milyen boldogok vagytok együtt! Öröm rátok nézni. – állapítottam meg.
Igen, nagyon szeretjük egymást. – látszott Jessicán, hogy komolyan beszél; szinte a fellegek közt volt – És mi van veled és Nicoval?
Mi is nagyon boldogok vagyunk együtt. Olyan jó újra vele!
Annyira örülök, hogy újra összejöttetek. Nico tényleg túlzásba vitte a féltékenykedést, de annyira szurkoltam, hogy bocsáss meg neki, és jöjjetek össze újra.
Tényleg neki drukkoltál? – tetettem a felháborodottat.
Inkább annak, hogy legyetek megint boldogok.
Ezt sikerült is megvalósítani. – feleltem – Amúgy az előbb beszéltem Lewis-zal.
Tényleg? Miről?
A tegnapról.
Kitől tudta meg?
Jensontől.
Azt hiszem, szólnom kéne neki, hogy legközelebb ne legyen ilyen pletykás. – gondolkodott el Jess.
Jó ötlet. – nevettem el magam.
És mit mondott?
Bocsánatot kért; nem csak a tegnapiért, hanem mindenért.
Ez azért kedves tőle.
Szerintem ez természetes. – feleltem – És szóltam neki, hogy tisztázza a dolgait Amandával.
Amandával? – kérdezte értetlenül a barátnőm.
Áh, te nem is tudsz róla. Szóval Amanda a nővérem. Elkísért a Német Nagydíjra, ahol kicsit…szóval összemelegedtek Lewis-zal. Én viszont összevesztem a testvéremmel amiatt, hogy egy olyan pasival kavar, akinek van barátnője. Tegnap Amanda felhívott, és közölte velem, hogy érez valami komolyat Lewis iránt. Kb. ez a történet lényege.
Szóval…a nővéred kavart Lewis-zal, aki miatt aztán összevesztetek? – próbálta megérteni a dolgokat Jessica.
Kb. – válaszoltam.
Azt hiszem, hogy ráférne Lewis-ra egy alapos verés.
Nagyok jó ötleteid vannak! – nevettem.
Brunoval mi van?
Az előtt beszéltem vele, hogy idejöttem. – magyaráztam – Végre rájött szegény, hogy Nico barátnője vagyok, így megkímélt a magyarázkodástól.
De azért így is volt mit megmagyaráznod. – mosolygott Jessica.
Az igaz. De elég volt annyit mondanom neki, hogy szeretem Nicot és, hogy újra együtt vagyunk.
Az jó. Legalább nem él ezentúl abban a tudatban, hogy van nálad esélye.
Igen. Na de most megyek, mert nemsokára kezdődik a verseny. Sok szerencsét akarok még kívánni a szerelmemnek. – mondtam boldogan.
Menj csak! Majd találkozunk a verseny után te hős szerelmes. – vigyorgott a barátnőm.
Oké. Sok szerencsét Jensonnek! Szia! – búcsúztam el.
Niconak is. Szia!

Ezzel a McLaren boxából elindultam a Mercedes boxához…a szerelmemhez.

1 megjegyzés:

  1. Szupi lett a rész! :D
    Lewis milyen rendes volt, hogy bocsánatot kért... Kivi vagyok, mi lesz vele és Amandával :)
    Jenson milyen kis pletykás vénasszony XD :D
    IMÁDÁS :D ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés