2010. szeptember 10., péntek

Nem kívánt álom - 53. rész

Sziasztok! Bocsi, hogy hosszú ideig nem volt új rész, de elég elfoglalt voltam mostanában. De végre meghoztam az új fejezetet. Remélem, hogy tetszik és, hogy ezek után is fogjátok olvasni a történetem. Puszi :)

53. FEJEZET: ELEGEM VAN LEWISBÓL!

Az időmérő alatt végig azon járt az agyam, hogy helyesen cselekedtem-e. Gyakorlatilag egyik pillanatról a másikra döntöttem úgy, hogy megbocsájtok Niconak. Lehet, hogy mások hülyének tartanak emiatt, de szeretem annyira Nicot, hogy túltegyem magam a történteken, és újra boldog legyek mellette.

Az időmérő alatt nem történt semmi különös, Nico a 6. lett.

Az időmérő után gratuláltam a kedvesemnek, majd hagytam, hogy végezze a dolgát.

Egyszer csak meghallottam a telefonom csörgését. Elővettem a táskából. A kijelző Amanda nevét mutatta.

- Szia! – vettem fel kissé flegmán a telefont.
- Szia Kim! Hogy vagy? – kedveskedett a nővérem.
- Jól. – feleltem röviden.
- Tudom, hogy haragszol rám, de nem ezért hívtalak.
- Akkor miért? Tudod, elég sokba kerül Amerikából Magyarországra telefonálni.
- Tudom, de beszélnünk kell.
- Miről?
- Lewisról.
- Azt mondtad, hogy nem miatta hívtál. – válaszoltam.
- De végülis igen. Nem beszéltél vele?
- De. És elküldtem a fenébe. – válaszoltam, mintha minden nap ezt csinálnám.
- Hogy mit csináltál? – lelki szemeimmel láttam, ahogy Amanda szemei kikerekednek.
- Szerintem egy barom, amiért megcsalta a barátnőjét, és megérdemelte, hogy valaki alaposan beolvasson neki. Vagy talán ez neked nem tetszik?
- Persze, hogy nem tetszik. Én megértelek téged is, de úgy érzem, hogy köztem és Lewis között lehet valami komolyabb is. Nem szeretném, ha máris vége lenne a dolognak.
- Szóval teljesen tönkre akarod tenni Lewis és Nicole kapcsolatát? – akadtam ki még jobban.
- Nem erről van szó! Kezdem egyre jobban megkedvelni Lewist, és úgy érzem, hogy ez kölcsönös. Vagy szerinted ez nem így van?
- Nem tudom, de őszintén szólva nem is érdekel. – feleltem.
- Szóval teljes mértékben elítélsz? – szomorodott el a nővérem.
- Igen. – vágtam rá.
- És Nicot akkor miért nem ítéled el? A te kapcsolatodat ő tette tönkre! – akadt ki most Amanda.
- Az teljesen más!
- Nem, egyáltalán nem más. Miatta szakítottál Jonnal.
- De Nico szeretett, és nem csak szórakozott velem!
- Én is szeretem Lewist!
- És mi van ha ő nem szeret téged? Akkor talán bosszút állsz rajta, és mindent elmondasz a barátnőjének?
- Nem!
- Szerintem meg igen. Nem tudok mindent rólad, de biztos vagyok benne, hogy nem hagynád annyiban a dolgot, és megbosszulnád, hogy Lewis csak játszadozott veled.
- Akkor tényleg nem ismersz Kimberly! – felelte a nővérem, majd lecsapta a telefont.

Nagyon felidegesítettem magam azon, hogy még neki áll feljebb! Én mindent beleadtam abba, hogy tökéletes legyen a viszonyom a testvéremmel, de Amandát nem lehet normálisan kezelni.

- Valami baj van szívem? – jött oda hozzám Nico.
- Csak összevesztem Amandával. – bújtam a szerelmem karjaiba.
- Min?
- Lewison. – forgattam a szemeim.
- Nem érdemes miatta összeveszni a testvéreddel.
- De Amanda annyira csökönyös! És állítólag szereti Lewist.
- Mi van? – csodálkozott Nico.
- Azt mondta, hogy szeretné, ha lenne folytatása a dolognak.
- Lewis biztos nem ezt akarja.
- Ezt honnan veszed? – kérdeztem értetlenül – Talán beszéltél vele?
- Nem, csak jól ismerem. Szeret csajozni, de egyik kalandjáért sem akarja elhagyni a barátnőjét.
- Ettől félek én is. Nem akarom, hogy Amanda szenvedjen amiatt a barom miatt. Ő sokkal jobban érdemel! – szomorodtam el.
- Igazad van, de lehet, hogy az lenne a legjobb, ha kimaradnál az egészből. Hagyd, hogy Amanda elintézze. Csak akkor avatkozz bele, ha segítséget kér. – fogta meg Nico a kezem.
- Te mindig annyira bölcs vagy. – csókoltam meg.
- Tudom. – válaszolta mosolyogva.

Egy órával később visszamentünk a szállodába. Rendeltünk kaját, amit a szobánkban fogyasztottunk el. Vele akartam tölteni az utolsó éjszakánkat Magyarországon.
- Miért bocsájtottál meg? – szólalt meg aztán Nico evés közben.
- Talán nem kellett volna? – mosolyodtam el.
- Nem ezt mondtam! Nagyon jól döntöttél, amikor megbocsájtottál. – adott egy puszit a szerelmem – De mi volt a fő indok?
- Egyszerűen annyi, hogy szeretlek! – feleltem.

Nico mélyen a szemembe nézett, majd szenvedélyesen megcsókolt. Innentől már nem volt megállás…vagyis azt hittem.

2 megjegyzés:

  1. Gracia :D
    Először is, örülök, hogy van új rész :D ♥♥
    Kim-nek igaza van. Kivi vagyok, Amanda mit fog tenni.
    Jaj, és Nico :D ♥♥♥ IMÁDÁS :D ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Alofun :) remélem ezentúl megint tudok gyakran írni :D

    VálaszTörlés