2010. szeptember 10., péntek

Nem kívánt álom - 54. rész

54. FEJEZET: HALÁL KÖZELI ÉLMÉNY

Nyelveink játékának telefoncsörgés vetett végett.

- Ki az ilyenkor? – kérdeztem kissé idegesen.
- Norbert. – felelte a párom, majd felvette a telefonját. Értetlenül hallgattam, ahogy valamiről beszél vele németül.
- Mit akart? – kérdeztem, mikor Nico végzett.
- Be kell mennem a boxba. – sóhajtott a szerelmem.
- Ilyenkor? Azt hittem, mára már végeztél.
- Én is, de szüksége van a csapatnak rám. Sietek, ahogy csak tudok, és aztán folytatjuk azt, amit az előbb elkezdtünk. – mosolygott Nico, majd elment.
- Remek! Most itt maradtam egyedül! – durciztam egy kicsit.

Jobb híján elővettem a mobilom, és Jessica számát tárcsáztam.

- Jessica Michibata! – vette fel a telefont a barátnőm.
- Miért pont egy forma-1-es pilótába kellet nekem beleszeretnem? – tettem fel a költői kérdést.
- Áhh, Kimberly! Mi történt megint?
- Niconak el kellett mennie, mert a csapatnak szüksége van rá, én meg egyedül gubbasztok a szobában. – panaszkodtam.
- Gyere át, ha van kedved. – ajánlotta fel Jess – Jensonnek is dolga van, így én is egyedül maradtam.
- Köszi, de most inkább itt maradok. Remélem Nico hamarosan visszaér.
- Reménykedhetsz benne, de ha a forma-1-es pilóta pasid azt mondja, hogy nemsokára jön, akkor várhatsz rá akár 5 óráig is.
- Ugye most csak szórakozol? – döbbentem le.
- Sajnos nem drága barátnőm. Szokj hozzá, és vállald a felelőséget, amiért Nicoba szerettél bele. – nevetett Jessica.
- Remek! Akkor ma sem lesz sex. – akadtam ki, de pár pillanattal később mindketten elnevettük magunkat – Na megyek, lezuhanyzok, amíg Nico nincs itt. Majd holnap találkozunk a pályánál.
- Oké. Majd megkeressük egymást! Szia!
- Szia! Jó éjt! – mondtam, majd bontottam a vonalat.

Nem sokkal később valaki kopogott. Kinyitottam az ajtót, és meglepetésemre Lewis Hamiltonnal találtam szemben magam.

- Szia Kim! Beszélhetnénk? – kérdezte. Látszott rajta, hogy zavarban van.
- Bocsi, de ma még szeretnék enni. – feleltem gúnyosan.
- Ne viselkedj így! Én szeretnék kibékülni veled, és szeretném, ha jóban lennénk.
- Én viszont nem szeretnék jóban lenni veled, szóval szállj le rólam!
- Amanda érdekében ássuk el a csatabárdot!
- Amanda érdekében? – húztam fel magam – Mégis mit akarsz te a nővéremtől?
- Hát… - gondolkodott Lewis.
- Remélem semmit! Csak hogy tudd! Ha megbántod vagy átvered, neked annyi! Szólok Niconak, hogy menjen neked, amikor éppen az első helyen állsz. Sőt, ha kell, pályát váltok, F1-es versenyző leszek, és az lesz a célom az összes versenyen, hogy megakadályozzam, hogy nyerj. – olvastam be a srácnak, aki döbbenten bámult rám – Szóval, mit állsz még itt?
- Remélem egy nap felnőtt módjára tudsz hozzám szólni.
- Olyan soha nem lesz, mert nem akarok többet hozzád szólni. – feleltem, majd becsaptam az ajtót Lewis előtt.

Idegességemben előkaptam a telefonomat, és elkezdtem üzenetet írni Amandának:

„Koptasd le rólam a pasidat vagy kidet. Már teljesen elegem van belőle! Utálom és téged is, amiért szereted.”

Gyorsan elküldtem az sms-t, majd úgy döntöttem, hogy inkább veszek egy forró fürdőt, hogy lehiggadjak.

Bele voltam fáradva mindenbe; abba, hogy a legjobb barátnőm elárult, a Lewis-Amanda dologba, és a gondokba a kapcsolatommal kapcsolatban. Elegem volt mindenből és mindenkiből!

Hosszú órák maradhattak ki, mert a következő kép, amire emlékszem az volt, hogy valahol fekszem. Lassan kinyitottam a szemem, és azt vettem észre, hogy egy kórházi szobában vagyok. Különféle gépek voltak rám kötve, és nagyon rosszul éreztem magam.

- Kimberly! Annyira örülök, hogy felébredtél! – rohant oda hozzám Nico – Annyira aggódtunk miattad!
Észrevettem, hogy rajta kívül ott volt még Jessica, és a barátja, Jenson.
- Mi történt? – kérdeztem egyből.
- Elaludtál a kádban, és majdnem megfulladtál. – válaszolta Jess.
- Szerencsére hamar visszaértem a hotelbe, és amint megláttalak a kádban eszméletlenül rögtön hívtam a mentőket. – magyarázta a szerelmem.
- Mióta vagyok itt? – kérdeztem.
- Kb. három órája. – felelte a barátnőm.
- És mikor mehetek el? – tettem fel az újabb kérdést.
- Azért ne siess annyira előre. – jelent meg egy mosoly Nico arcán – Éjszakára benn kell maradnod megfigyelésen.
- Az a gáz, hogy semmire nem emlékszem a történtekből. – gondolkodtam el.
- Pedig majdnem meghaltál. – felelte Jessica komoly arckifejezéssel.

Teljesen ledöbbentem a szavai hallatán.

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ, szupi lett :D ♥♥
    Annak bizony megvannak a szép és sötétebb oldalai, ha F1-es pilóta a pasid... 8) 8) ♥♥ XD
    Jaj, és elaludt a kádban :O Még szerencse, hogy Nico hamar visszaért :O :O Jézuskám :O
    IMÁDÁS ♥♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. köszi :) ez is Lewis miatt volt! de szerencsére jött a hős :D puszi

    VálaszTörlés
  3. Szijja! :D

    Hát itt most kivételesen Lewisnak adok igazat, Kim egy hisztis libával simán versenyre kelhetne. :D
    Szegénykék, már megint nem jött össze az esti szex, ez igazán fájó lehet... :P :D
    És az, hogy a csajszi elaludt a kádban?! :O Atyagatya, még jó, hogy Nico idejében tért vissza! :) :D
    Nagyon jó lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  4. köszönöm Noncsi :) sztem Kim jól tette, hogy beolvasott Lewisnak :P puszi

    VálaszTörlés